出發--三月之旅


March 23,2012 (Friday)


好期待, 每一次的旅行, 每次離開hometown, 去別處生活數天. 內心都總會領略多一點. 



這次旅行, 特別歡喜, 因為可以使用, 新購買的紫色行李箱.  我還故意將所有東西塞進去. 然後, 用磅量.  當行李還未到達航空公司的磅數. 有點滿心喜歡. 因為可以放心上機, 放心購物了.



雖則我說是旅行, 其實和Brian 回鄉探親(溫哥華). 同樣是加拿大領土, 但由多倫多坐飛機去溫哥華都需要5小時才到達. 計埋坐車去機場, check in ,security check and 係boarding gate等, 已經無了大半天了.  



幸好,這次誤打誤撞選擇Westjet 航班來回多倫多和溫哥華.   因我慣常乘坐加拿大航空的.



這一朝起來, 看新聞, 加拿大航空公司的行李服務擺工. 影響很多航班取消.  機場混亂.  而我是乘坐Westjet航班, 便沒有異樣. 順利上機.  就我亂打亂撞, 被了一劫.



每每出發時,心情會高脹啲.  可能是這樣, 在機上不是睡得太淋, 但看電視, 聽聽歌. 還好像在窗外看到北極光.  咁就到達溫哥華。



下機之後, 和Brian父母一齊去食宵夜. Yeah!! 打開了美麗嘅序


 


↓準備行李出發........等車都要渣住個新行李.





↓放工後,坐大廈啲Limo 去機場, .....在機場Brian 常常負責print luggage stickers




↓機場外




↓機場內, 都幾多人等. 出發的樣子, 往往是最精神. (但其實之前無咩點瞓, 係去旅行的"興奮樣")




↓我們還一人食一個大burger 才上機. 因為依日全日上班, 放工即彈回家攞行李, 直去機場, 中途一點東西都未食過. 食完就上機.




↓離開多倫多了............內陸機, 飛機餐是要自己付費的. 只有飲品和小食是免費. 不過, 這間航空公司啲小食都唔少.  而且這間航空服務真不錯



↓落咗機再食. 到達溫哥華之後, 便立刻和Brian's parents去食宵夜. (食了椒鹽豆腐, 上湯菜, 炒蜆, 還有咸蛋粥)

11 comments:

  1. 你終於都返來啦,嘻嘻!一定玩得好開心!我以前係HK去第二度旅行,次次都有餐食,岩岩過來時去美國境內玩,次次都係得包花生食,真係慘!你架機真係好多野食,真開心!
    [版主回覆04/12/2012 00:47:04]Mrs. Wu:
    -其實,我覺現在d飛機都慳成本,都係咩都慳. 所以我有d suprise 依間內陸航空公司,會有咁多小食派

    ReplyDelete
  2. 睇相都我都開心埋一份,最鍾意望到夜景嗰幅。我以前返香港降落睇到香港夜景感動到喊㗎。又要"嘩!"一聲。你哋個大廈連LIMO都有,真係成間五星酒店啊。
    [版主回覆04/12/2012 00:54:22]Angela,
    -我2008年返hk(我好少機會可以返hk),降落時,都有感動到喊出黎,(仲好自然)好似真係回家的感覺
    -其實,我座大廈有個住客是經營Limo公司,所以做埋自己座大廈,自己又成機earn到,又當方便街坊,況且,我座大廈每日真係好多人需要Limo.

    ReplyDelete
  3. 飛機的小吃,不少喎。
    [版主回覆04/12/2012 00:57:47]靚芒:
    -而家,啲航空公司為了慳成本,真係咩都慳,而且,我是坐內陸機,通常飛機餐係自付. 所以,這間內陸航空公司有咁多小吃,算係好慷慨

    ReplyDelete
  4. 又現妳的靚靚行李喼,旅行實開心,離開數天,充電後更有動力前進!
    [版主回覆04/12/2012 01:01:27]Happy girl:
    -今次旅程,有靚喼用,會特別興奮.
    -但每次旅行精神投入,玩得過輕鬆,回來後,需要更多時間recover 才接到正常軌道

    ReplyDelete
  5. 紫色喼勁靚喔~~~行李運送時有無整花你個喼呀?? 玩得開心d 喔....充個電精神奕奕返來喔~
    [版主回覆04/12/2012 01:06:16]菲on
    -行李運送,實有少少整花,依d避唔到.
    -我返黎啦!去旅行,日日精神狀態,回來後,需要更多時間recover才接到正軌

    ReplyDelete
  6. Vicky ,
    終於用靚靚新喼旅行 , 心程都靚啲喇 , 我覺得妳時時都好好運0架 , 好彩改搭Westjet 航機冇影響喞 .
    嘩 , 咁多小食冇得彈呀 !
    [版主回覆04/12/2012 01:11:21]ak
    -今次之旅,有埋新喼用,份外興奮.
    -都係亂打亂撞買咗依間內陸航空公司機票,上到機仲咁多小食派. 真係嚇我一跳

    ReplyDelete
  7. Long trip,咁多雜食。
    [版主回覆04/12/2012 01:14:33]Mike
    -都唔係long trip, 我坐內陸機咋!內陸機d飛機餐,通常係自費才有,只是小食和飮品還是免費. 而家d航空公司都是慳成本. 有咁多小食派,已經好好

    ReplyDelete
  8. 難怪你未出發先興奮, 仲要lucky 到晤需濟留機場等上機, 晤洗講都知你開心啦啦隊!!
    [版主回覆04/12/2012 01:23:29]Maggie
    其實我很喜歡去旅行,周圍行下,今次仲唔打唔撞,買到一間唔擺工的航空公司機票,我係boarding gate等上機時,見到d電視直播新聞,d記者係另一邊坊問d受擺工影響d乘客,我都拍拍心口,哈

    ReplyDelete
  9. Blog友們你們好 !! ★Tokyo Mama★正式成立!!!
    我們主要是為大家分享日本的新鮮事和各種★Made in JAPAN★的產品!!歡迎參觀 !!

    ReplyDelete
  10. 紫色真係靚
    搭5個鐘咁耐?由香港搭去日本、新加坡都唔駛5粒鐘
    [版主回覆04/12/2012 01:27:06]Oli,
    -紫色,係行李輸送帶,都容易應出,哈
    -加拿大地域大嗎!由東岸(多倫多)去西岸(溫哥華). 係咁上下時間

    ReplyDelete
  11. 我去旅行連執行李都會好興奮!
    [版主回覆04/12/2012 01:29:43]ccKitty
    我都會架!但去完旅行回家後,就懶d. 慢慢執,因去完旅行好攰,要好多時間recover,先上返正軌

    ReplyDelete