三月之旅--尾升+戰利品


March 31, 2012  (Saturday)

   在這天, 留多一整日在溫哥華, 我哋April 1 便坐飛機返回多倫多. 
 

   玩了一星期, 都不是很多行李執,臨收執行李時, 才發覺很多褲子都很緊. 這個溫哥華之旅, 真是吃得很多, 哈哈~~~ 
   

   不知是否就離開溫哥華, Brian's daddy 想我們有個好印象, 主動移遷早餐, 在客飯廳吃. 給了我和Brian的驚喜. 



   我很喜歡這張客飯廳的餐檯, 在這兒吃早餐也感覺特別舒服. 次次係客飯廳食早餐, Brian's mom 都有很多說話講.  很有趣. 哈哈~~


↓早餐在客廳, 我很鐘意這張圓形玻璃餐檯





 午餐, 我們去了訂生日蛋糕的法國餐廳吃, 這間法國餐廳是主攻pastry . 麵包+蛋糕做得很細心. 只是餐廳地方比較少, 座位有點迫.   不過, 試到很可口的熱辣辣三文治, 法式麵包和法式甜點. 都唔理迫唔迫. 哈哈~~


↓在訂生日蛋糕的法式蛋糕+麵包店吃午餐 (法式餅店的環境)




↓法式麵包Panini sandwices




↓法式甜品, pistachio croissant (全部好味)





法式Pastry 店內的合照. 
 






  吃過午餐, 行了陣街, 再去溫哥華東區買啲野, 便和Brian's 家人打Golf. 其實, 我氣到不想去打Golf, 因我氣Brian, 不肯應承我的東西. 也胡亂在網上幫我解決我心想的事.  但我冷靜諗一諗,  平時Brian 在我娘家, 他大部分時間都是獨自一個坐在梳化, 我是理不到他, 但他也沒有發我脾氣. 想深一層, 我在Brian的家, 都不要令Brian 難做. 因此, 我最後都是和Brian's 家人去打Golf.



    人就是咁, 行遠啲, 望遠啲, 專心打Golf, 個腦裡面的事, 這好像過了冷河. 慢慢想到辦法.



    不過, 都要Brian's parents 對我的愛護, 令我最後完成心想的事.





↓最後一天在溫哥華, 啲櫻花越開越靚. ........之後, 去打Golf







打完Golf, 沖涼等時間到, 便出外吃晚飯. 等待出外時, 上上網, 胡亂在facebook  逛, 也順道抹一抹房間,因為Brian's maid 返咗菲律賓探親. 其實, 我知有maid都會照抹的.   點知被Brian's mom 發現, 我在抹屋.  其實, 我說是順手. 但估不到Brian's mom 會在飯局上向其他Brian's auntie 面前稱讚我. 


↓等待出外吃晚餐,便在房間上下網, 玩玩相機





   晚飯和一堆Brian's Auntie 一起吃, 這些場合, 聽了很多說話, 看見了許多舉動. 在一堆Aunties 中, 感覺這些Auntie 真的很懂說話, 不過, 這場合最好便是顧住吃, 便可. 說話不應太多, 適當時間笑一笑, 其他都藏在心, 靜靜的, 反而是最好. 


↓晚餐, 和Brian家人和Brian's Aunties 們一起吃飯. Auntie 預訂了翅




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

April 1, 2012 (Sunday)



這天下午3pm 便需要上飛機, 返回多倫多.


但星期日, 無論如何趕時間, Brian's daddy 也會去教堂望彌撒.  適逢復活節將

到, 教堂有棕閭樹葉給每一個信徒. 


↓在溫哥華常去的教堂




 彌撒之後, 便去港式茶餐廳吃午餐, 其實這餐吃時,有點不捨得, 因為吃完午餐,便要去機場了.


↓午餐Brian吃海南雞飯, 我吃蕃茄魚湯米線




   在離境大堂, 相擁道別, 其實, 好難停止到眼淚. 又要等待下一個假期才可以再見大家.



↓Boarding gate等上飛機, 上到飛機見到行李入飛機.



↓坐飛機回多倫多, 回到多倫多夜晚12am. 瞓醒就開工



  而戰利品, 今次都係買日本野, 因為溫哥華多嗎!!! 仲買咗唔少Hello kitty 野添!! 哈哈~~



  而且, 我在溫哥華, 都是旅行心態嗎!! 所以, 很容易買到野. 哈哈~~~


 
不過, 今次我在溫哥華買野創造咗個笑話, 話說我買咗幾支, 大支裝綠茶, 但Brian‘s daddy 話離遠見我捧住支好大嘅生油(因支綠茶顏色似生油顏色), 所以, Brian's  daddy 問我溫哥華啲生油係咪特別平, 要特登由溫哥華買生油, 捧回多倫多.  後來, 我才發現Brian's daddy 誤綠茶為生油. 所以, 弄了一個大笑話.哈哈哈~~  最後, 我還請Brian's daddy 飲一飲我的生油(綠茶). 賞賞生油的味道.


 
      現在, 我們暗地裡, 說「飲綠茶」為「飲生油.」哈哈~~


↓買埋買埋一堆日本零食, 還有Hello kitty物品. 最開心係買了套Hello kitty Sake set




↓在溫哥華見到Hello kitty物品,我覺好飲的綠茶,行李tag, 日式指甲夾, 還有很多日式野, 但無上鏡




↓買了angry bird usb, 日式透明傘(中學時期很愛依把傘, 可能以前日劇興啦!! 哈哈~~所以買下來, 現在擁有了, 很開心, 但返回多倫多都未用, 因未有需要用)




↓還買了兩支stylus, 在ipad 寫中文字

 

12 comments:

  1. what a great trip! I love almond croissant, but have not tried a pistachio one before. Was it good? I suppose Brian's parents don't visit you and Brian in TO?
    [版主回覆05/01/2012 11:45:09]Mrs. TinTin
    -i love pistachio. 憑是pistachio的食品,都會愛吃. 而我覺這個pistachio croissant 味道不錯. 你當地有冇架?
    -Brian's parents都有黎過多倫多好幾次,但我哋鐘意去溫哥華多d. 所以有假期都會飛一飛溫哥華多d

    ReplyDelete
  2. 成個trip玩得好開心呀,brian父母真係好開通,同後生仔女可以打成一片。哈哈,生油,似咩? 不過可以攞liquid上機架?美國好似都吾得
    [版主回覆05/01/2012 12:07:48]Mrs. Wu,
    -大家隔膜很少,大家都係想大家開心,所以每次到尾升時,都唔捨得,但好期待下次再見.
    -寄倉行李都可放liquid, 只係carry on 唔可以有liquid. 不過,我覺美加地方d保安真係比較嚴,很多限制.
    -Brian's daddy 話隻顏色似生油隻色. 所以,誤會咗,哈!

    ReplyDelete
  3. 真是一個難忘之旅.....又溫馨, 又歡樂...!
    Brian 's parents 真好懂得照顧家人, 又能和年青人打成一片....!
    [版主回覆05/02/2012 05:23:29]冬日Winter:
    ~去襯旅行, 實會難忘. 好想快啲再放假, 再去過!!

    ReplyDelete
  4. 旅行 tips,多帶幾粒褲頭鈕,褲頭窄了,在原有的褲頭鈕位置外移半吋加釘一粒,可以吧!原有的不要割除,條腰幼番,割除新鈕還原!Work  !
    [Mike回覆05/02/2012 11:24:42]咁就恭喜你!
    [版主回覆05/02/2012 05:23:30]Mike:
    ~我都有聽過你的方法, 但不要太放肆了, 旅行雖然是relax, 但也不需要有時太放肆自己, 太盡情吃. 反而不太健康. 我去完旅行之後, 回服正常生活, 已經清減了.

    ReplyDelete
  5. 好多收穫喎!! 好多人都鍾意女仔細心, 乾淨, 自動自覺幫手, 最唔like食嘢唔做嘢既人.
    [版主回覆05/02/2012 05:23:33]靚芒:
    ~其實,我都不是太細心的人, 很多時都是順手咋!!

    ReplyDelete
  6. 麵包店好吸引,樣樣都好正
    妳真是一個好女朋友,好尊重Brian...不過最重要係大家之後都冇事
    KT Sake set好靚丫,係香港都未見過
    [Oli回覆05/03/2012 07:00:25]最緊要忠於自己
    [版主回覆05/02/2012 23:02:04]Oli,
    -我一d都唔叻,有時自己咁做,都唔知啱唔啱
    [Oli回覆05/02/2012 20:44:37]妳真係叻丫,我會好難忍呢
    [版主回覆05/02/2012 05:23:34]Oli:
    ~間麵包店, 我到而家都很想食返!! 因為都幾好味
    ~我都唔知自己係咪一個好人, 但一段關係都是忍讓才成. 講真,我都唔知自己係咪岩. 但不想在眾人面前, 扮出姿態. 我也顧及自己面子. 所以, 有時我會選擇忍. 聽落去, 我好似放棄自己尊嚴, 但另方面, 我也是因為容忍, 而迫自己growing up. 經一事,長一智.
    ~套Hello kitty Sake set 我一見到就喜歡了. 雖然不是時時飲Sake, 但我覺好值得珍藏的Hello kitty物品. 所以買下來, 留待飲Sake時, 就可以攞出來用.

    ReplyDelete
  7. 小小磨擦在旅行中常有,幸好妳EQ高!大家互相忍讓好重要!妳的旅程好豐富呀!Brian's parents are so nice and that's why you missed them.
    [版主回覆05/02/2012 05:23:47]Happy Girl:
    ~我不是什麼EQ高的人, 我相信一段什麼關係都是忍讓才成. 有時我忍, 亦有時可能Brian會忍. 不過,都過去了, 都無什麼問題了. 當經一事,長一智囉!!
    ~這個旅程好豐富,也玩得開心, 但當然, 有Brian's parents 配合埋, 令到個旅程更perfect.

    ReplyDelete
  8. 你覺Brian's mom轉在客飯廳吃早餐會多d嘢講,好有趣呀!可能喺飯廳更寬堂,所以個人都更開懷!haha!
    套Hello Kitty sake 杯好靚呀!每隻仲有個立體Kitty!
    [版主回覆05/02/2012 05:24:00]ccKitty:
    ~不過Brian's mom 不流都是健談, 轉一轉環境, 可能心情都不同啲, 所以, 講得更多啦!!哈哈~
    ~我一見套Hello kitty sake 杯已經很鐘意,雖然, 我唔係時時飲sake, 但套Hello kitty sake好像很罕見, 所以買下來,留待飲sake 時﹐便可以大派用場啦!哈哈~~

    ReplyDelete
  9. Where can you find the HELLO SAKE SET? Is it very expensive? It's really cute and I want to buy one if they are not pricy!
    [版主回覆05/02/2012 05:24:41]TaTa Source:
    ~I bought at "Kilei Gift shop" (Address: Unit 2070, 41 St Ave W, Kerrisdale. Tel: 604 261 1888) That Hello kitty Sake set around $45-46 Cad (With tax). 但我當時買Hello kitty sake set時, 係做緊special 架!! 我唔知個special, 到而家仲有無。
    ~我好鐘意係依間shop買Hello kitty野!!我一去溫哥華一定要去依間Gift shop.

    ReplyDelete
  10. Hello kitty sake set 好靚。我覺得brian對你好好,兩個人相處要互相體諒才可以一齊走得更遠,希望你們恩恩愛愛
    [版主回覆05/05/2012 00:12:26]AD,
    -套hello kitty sake set,我一見到就愛上,多謝你欣賞.
    -但願你所說,"一齊走得更遠"和恩恩愛愛. 會跟隨我......多謝你祝福

    ReplyDelete
  11. Vicky ,
    看完妳整個三月之旅的網誌 , 覺得你們氣氛融合又溫馨 , Brian 的父母真係好錫妳啊 !
    嘻嘻妳的收穫也不少哩 !
    [版主回覆05/09/2012 23:24:50]ak,
    -多謝你花心機睇我寫d blog.
    -我次次去溫哥華都唔捨得走,好期待下一次的來臨

    ReplyDelete
  12. 好丰盛的旅程!

    ReplyDelete