休息的--復活節假期


April 9,2012 (Monday)


由溫哥華返回來多倫多, 在多倫多瞓醒一較, 便馬上投入多倫多應有的生活.



說實話, 去完旅行, 即時工作, 真的是很攰的. 而且, 時差問題, 有時都幾難頂.



但沒有想到, 返回多倫多之後, Brian 無故生病, 還敏感!! 而我在廚房, 唔小心介親隻手指. 介得很深.  傷了隻手指, 做什麼也不太方便.



幸好, 返回多倫多之後, 只是工作四天, 便是復活節假期. 可放下假.  





↓由溫哥華回來多倫多之後, 我就介傷手指, Brian又唔舒服, 要煲粥







↓由溫哥華回來多倫多之後, 我也懶煮, 吃了兩天, 都是蕃茄肉碎配白飯.  還加煎蛋





平時,復活節假期, 當然想揾定節目, 出街玩下. 但今年我們的復活節假期, 真是邊度都唔想去, 只想在自己家, 休息再休息!!



今年的復活節假期,只去了超級市場入貨, 落下街買下野食, 其他時間坐係自己屋企,已經開心萬分了.



↓復活節Good friday, 信天主教的Brian要守齋, 但復活節又不是太多食店開門. 便幫襯快餐店.




↓我食炸雞, Brian守齋, 食了fish burger.




↓復活節的Good friday晚餐, 大家齊齊吃魚餐.






最利害是在復活節假期裡, 日日煲湯. 雖然唔知啲材料係咪有助精神充沛.  但此於覺飲多啖湯, 會好啲掛!!  而且盡吃可能清一點.



幾時都係身體健康最緊要. 健康, 人才有精神. 做什麼事都可以隨心做, 順順利利. 




↓在超級市場入貨, 買煲湯的湯料. 煲啖湯飲, 點都會對身體好啲.




↓復活節假期April 7 的lunch (超級市場買的點心+ 自家粥), 下午茶行咗落樓下買件餅.一邊吃下午茶一邊睇Golf 球賽




↓復活節假期April 7的晚餐 (花膠元肉湯, 叉燒, 菜芯, 白切雞)





↓復活節假期April 8, 又是煲湯(雪耳玉竹蜜棗湯,煎三文魚塊, 薑蔥雞 )




↓April 9很多人還不需要上班, 還是復活節假期, 但我們要上班, 但晚餐都是有湯飲, 滾了一個菠菜湯, 另有一蝶蠔油清菜, 蒸餃子和混醬腸粉

 

9 comments:

  1. 冬日 Winter1 May 2012 at 18:51

    Vicky, 小病是福, 多點休息, 優優閒閒...都好 !
    [版主回覆05/03/2012 11:00:28]冬日Winter:
    -時差,再加病,真係額外攰,不過好感恩,現在好返了,可以玩!yeah!

    ReplyDelete
  2. 天主教要守齋架咩?
    妳受傷就唔好煮飯啦
    [版主回覆05/03/2012 11:08:04]Oli,
    -復活節,受難曰,釘十字架。所以要守齋架!但天主教守齋可以食白肉,例如:魚. 所以依日fish and chip 店舖,在這天會多咗生意額.
    -返黎多倫多之後,又凍返,而且個人好攰,無咩精神,令願留係屋企多d,而我隻手指貼咗膠布保護住,都ok. 此終食自家野,清淡d.
    -

    ReplyDelete
  3. 係咪 paper cut? 陰功,好痛架。
    日日都煲唔同嘅湯, 好犀利! 但飲唔飲得哂? 我呢排又係日日煲, 因為爸爸鍾意飲。 每晚飲剩嘅湯第日用嚟煮麵比 Dondon 做早餐。
    [版主回覆05/03/2012 11:20:04]Angela,
    -唔係paper cut, 係罐頭cut呀!我洗碗時比個罐頭邊介到手,我仲見到sink 有血先知,介到好深. 嚇到我吖!壓咗好耐傷口位才止血. 但多謝你𨶹心.
    -去完旅行返黎多倫多又凍返,又無咩精神,點都飮d湯,滋潤下. 我哋兩個都好like飲湯,一餐可以清了一煲.
    -你都好勤力,返埋工仲煲湯比爸爸飲,你爸爸仲滋潤過香港.
    -嘩!Dondon 啲早餐好有營養,煮麵湯係你d愛心湯. Very good

    ReplyDelete
  4. 小心呀!有無流血?一定好痛!!!!
    你地岩岩先度假返來,都係時候休息一下, D 人成日講, need a vacation from a vacation 係真架!有時去旅行真係幾累。
    [版主回覆05/03/2012 11:52:25]Mrs. Wu:
    -多謝𨶹心呀!洗碗時比罐頭邊介親,係sink盆見到紅色液體才知自己傷咗,流咗一陣血,嚇到我吖!帶咗成個禮拜傷口先埋口. 洗碗都要小心d.
    -need a vacation from vacation, 好啱呀!去旅行唔識休息,返到黎就即刻工作,又有時差,真係好赲。到週末真係瞓個夠先得

    ReplyDelete
  5. Vicky 好耐無探你,有排追番d post. 一入來就你就整親手指,其實我都係,大家要小心些。中國人都鍾飲湯,雖然知道老火湯係對身體吾好,營養師話,我都一星期煲一次但要一日清,吾可以隔夜
    [版主回覆05/04/2012 21:46:53]AD,
    -我都好耐無探你㖭!.......我都要趁有時間去你個blog 巡下.
    -你有心,我手指都埋咗口啦!你呢?好返未?
    -我以前細個都唔識飲湯係好,大大下自己個心有感覺,需要d湯水,就自己煲黎飮,我都唔理係好唔好,只覺人,飲多d水份落肚,點都會好d

    ReplyDelete
  6. 哎呀, 隻手指依家好番晒未呀?? 小心d 啊, 早排老媽都切親隻手指啊~
    [版主回覆05/04/2012 21:49:26].cowcow
    -你有心啦!我隻手個傷口,已經埋咗口,咁你老媽冇咩嗎!係廚房大家都要留神d

    ReplyDelete
  7. Vicky
    妳每餐的餸菜很豐富啊 ! 妳的 Hollo Kitty 食具好搶眼 !
    [版主回覆05/04/2012 21:56:35]ak:
    -咁復活節假期,又唔想出街,好想坐係屋企休息,係屋企時間耐d, 就係廚房整多d餸,平時,我煮得好求其.
    -咁我鐘意hello kitty嗎!我希望盡可能d食具都可以係Hello kitty囉!多謝你的留意

    ReplyDelete
  8. 各位,原來匯豐銀行的網頁內-保險系內有• 健康頻道
    健康焦點
    健康新知
    健康百科
    精選優惠
    健康百寶
    健康全方位
    綠色生活
    http://www.hsbc.com.hk/1/2/chinese/hk/insurance/healthnet/healthpedia/g

    健康百科-內有很多內容值得睇睇及保全.

    ReplyDelete
  9. 介親手指一定好痛呢!而家應該好番了!我都好怕洗利器,所以會同其他要洗嘅分開單獨放埋一邊,免得攞其他嘢洗時,會唔小心介到手!
    你復活節日日都有煲湯,我都好耐冇煲!
    [版主回覆05/04/2012 22:07:12]ccKitty,
    -我可能唔留神,所以介親手指,你有心,而家埋咗口啦!我都盡可能放好d利器係埋一邊,同埋會用神d 去整理廚房嘢!Anyway, 多謝你關心.
    -復活節前去咗旅行,日日出街食,返到黎又即時工作,又要面對時差,真係好攰,見復活節假期,就日日煲湯,保衝d energy.
    -耐冇煲湯都唔緊要.,平時食多d生果,飲多d水,已經very good

    ReplyDelete