似樣的周末


April 14, 2012 (Saturday)



    自上個星期, 在自己家休息了全個周末. 人真是差了電. 但內心總是感覺欠了點什麼. 可能, 我的正常的周末, 是喜歡出外找點節目的.  天氣許可下, 沒有出外逛, 終感覺有點不像樣.



    這個周末, 點都要瞓餐飽及出街食過飽, 才似樣!!



所以, 一早plan 定星期六, 去法式pastry 店, 食個brunch. 但周末, 總是他他條條的化妝+着衫. 後尾發覺法式pastry 店的food menu. 只是做到3pm.  其他時間只售賣蛋糕.  我依啲周末要瞓到飽的人. 其實, 在3pm 前要到達食店, 是有點難度.  但好趕好趕之下, 終到達. (我沖入食店order, 留Brian自己去迫車) 但總是完成自己個plan, 享受一個法式brunch. Yeah!!


↓法式Brunch----我食Quiches with salad, Brian 食Croque Madame (千層toasted, ham & Swiss cheese, 和有隻太陽蛋on the top)




↓法式餐廳內





話明這周末要出下街行, 當然周處逛, 行無耐遇到一間蛋糕店, 而且又是咁啱, 朋友早前推介的餅店. 所以, 就入內試試........朋友真的無介紹錯.  啲蛋糕很好吃. 我揀了自己最愛的Hazelnut 蛋糕. 味道很香. 可能, 啱我口味. 我很快消滅了一個蛋糕. 哈哈.




↓蛋糕店



↓我食Hazelnut cake (圓形果個), Brian 食chestnut cake (長方形個件)




↓件Hazelnut cake好好味, 我顧住食. .......蛋糕店其他蛋糕, 有啲蛋糕做形好cute. 我諗買覺黎比小朋友吃!!!






我行的街, 應是食街. 食店林立.  行無陣, 看見意大利雪糕店. 又入內吃!! 喜歡果仁味道的我. 吃意大利雪糕Gelato, 首選當然係Pistacio and Hazelnut 啦!



    這間第一次剛顧的雪糕店. 兩隻我至愛味道都很好吃. 我還試了fig味雪糕. 估不到fig(無花果)能做到雪糕. 依隻fig 雪糕比我很大驚喜. 食完便愛上. 可能, 意大利雪糕, 不會太甜. 啱我口味多啲!! 很容易便愛上的.


↓意大利雪糕店 (食咗三款口味, 有Pistacio, Hazelnut and fig)




不段的吃, 個胃已經到鼎峰.


見天氣許可, 帶我個仔, (即是我們的座駕), 去沖涼!  好彩油站有積分優惠, 我透過平時入油時, 儲埋啲入油積分, 去換了洗車卷.  便帶阿仔洗白白. 經這個冬天的雪, 風塵和化學鹽. 現在, 終到春天了, 阿仔出街都可以舒服啲. 洗埋白白. 變了Mr. Shine。 哈哈


洗完車, 我還想行街, 但到達商場之後, 才知商場, 已經close了.   5pm 就close.  仲未夏令時間. 因夏天close 遲啲.  但我又癲癲哋, close 咗都照行, 還掂都係window shopping. 哈哈!



↓去咗洗車 和Window shopping



   最後, 見到酒房還沒有close. 便入酒房逛. 亂逛下, 買了支梅酒. 又可以用Hello kitty sake 杯飲啦!!

   晚餐, 我買咗外賣, 是沿路回家順道買埋. 由起身出街到太陽落山. 還邊行邊吃.  晚餐, 還有梅酒和外賣. 咁樣過星期六, 我覺咁先係perfect星期六. 哈哈  

   
↓買咗瓶梅, 又配Hello kitty sake 杯飲.



↓晚餐--梅酒和外賣(有皮蛋豬潤粥, 炒麵和咸魚雞炒飯)



----------------------------------------------------------------------------------------------------------


April 15, 2012 (Sunday)



    這天, 就全日休息!!!

   

坐在梳化, 胡亂在電視remote 按. 有什麼便看什麼. 哈哈. 我都是看看Hockey or Golf 球賽. 懶下懶下.



下午吃雪櫃剩下來的東西, 和飲了日本製的即沖薑茶(在溫哥華買的). 原本星期日是超級市場入貨日.  但我和Brian完完全全懶落街.  超級市場都懶去.



但晚餐, 又可以比我係雪櫃,左摷右摷. 煮到一餐飯出黎.



↓下午茶---薑茶, 晚餐---(有清菜, 芥辣腸﹐肉碎炒蛋, 罐頭豆豉陵魚和白飯)還有梅酒

8 comments:

  1. 你就好,你話行街brian就會陪你,我想行都吾得。
    你食咁多野都keep到咁fit, 羨慕ing ..............我諗我第時生完都要做多D運動同食少D野去減肥呀!
    [版主回覆05/05/2012 01:20:08]Mrs. Wu,
    -你而家懷孕嗎!最好休息多d,儲足精神和體力嗎!唔好行太多街啦!
    -其實我和Brian 好鐘意出街,如果天氣許可,就行街架啦!不過Brian超怕熱,一熱就少出街架啦!
    -我一d都唔fit,你見我真人就知,只係影相角度"就"到,其實好大架。好多時,食咗先算咋!
    -你現時懷孕個樣keep得好fit, 你生完要揍BB,又要返工,好忙,就好容易fit到,可能仲fit過以前.Don't worry

    ReplyDelete
  2. 3點到食店有難到?你地真係訓得好晏喎
    其實妳都好鐘意煮飯喎
    [版主回覆05/05/2012 01:30:23]Oli,
    -係週末會容許自己瞓耐少少嘅!而且盡可能咩都放慢做,所以好怕d食巿和商場收得早.
    -煮嘢食都鐘意架!因可以順便玩下d廚具嗎!哈

    ReplyDelete
  3. 冬日 Winter4 May 2012 at 00:57

    好喜歡看到妳post LC的餐具, 五顏六色好吸引.....
    我睇到都開心...!!
    [版主回覆05/05/2012 01:31:07]冬日Winter,
    -多謝你對LC的欣賞!

    ReplyDelete
  4. 好悠閒的週末和週日!你地好懂得享受每一天!
    [版主回覆05/05/2012 01:33:08]happy girl,
    -盡可能在自己的週末都放慢步伐,做自己想做嘅野,令自己舒服d

    ReplyDelete
  5. 行到邊食到邊, 正呀~~
    [版主回覆05/05/2012 01:34:25]Angela,
    -咁先好玩嗎!間唔中放肆下,個人容易開心d.

    ReplyDelete
  6. 好relax呀, 之前係toronto住時覺得好悶, 但依家想起果種應該係休閒的感覺.

    Hello Kitty sake杯好靚呀
    [版主回覆05/05/2012 14:43:02]flo flo:
    而家啲夏天真係越來越熱. 我都明,夏天出街好辛苦, 我依邊近幾年的夏天例必有36-37℃. 所以, 我哋夏天都鐘意係屋企.
    [flo flo回覆05/05/2012 01:47:12]係香港weekend我都會選擇休閒下, 懶洋洋甘係屋企hea, 出街人太多又迫, 特別是夏天真係相當辛苦呢!
    [版主回覆05/05/2012 01:43:07]floflo,
    -之前你在Toronto的日子,係讀書時代,當時,大部份時間都是讀書,邊會特別發掘d地方去玩吖!(因我以前在讀書時代都覺Toronto悶)
    -但長大後,識嘅地方多咗,便識得搵節目,而且休閒生活,是可以自己選擇,你係hk過週末都可以有休閒的感覺架!睇自己點安排.
    -多謝你欣賞套Hello kitty sake 杯,我自己都好鐘意!

    ReplyDelete
  7. 商場5pm就close,真係好早呀!如果要買嘢,咪真係要早d先得!
    [版主回覆05/05/2012 14:43:33]ccKitty:
    夏天有啲商場會更改close嘅時間, 會延遲close. 我都怕啲商場好早就close. 攪到weekend都要早起身!!!先買到野.

    ReplyDelete
  8. 空中少奶奶4 May 2012 at 13:38

    都很好的週末啊!想知道你們在那兒吃法式Brunch?都想去試試呢!
    [版主回覆05/09/2012 06:46:31]空中少奶奶:
    you're welcome!!
    [空中少奶奶回覆05/05/2012 21:23:44]Thank you~~~
    [版主回覆05/05/2012 14:44:13]空中少奶奶:
    間法式Brunch, 名為"Patisserie La Cigogne" (地址: 1626 Bayview Avenue, Tel:416-487-1234) 你可以上它網頁看看. www.patisserielacigogne.com

    ReplyDelete