Leap year Leap day


February 29, 2012 (Wednesday)

   難得日曆上有Feb 29, 就開一篇blog 來賀一賀.
 
  其實, 我表弟是某年的Feb 29出生, 這天, 他終於可以正式生日啦, 我們時時笑他, 四年才生一次日. 所以, 他時常說自己很年輕. 哈哈~~~


    近年, 太多我的年齡嘅朋友生BB. 真係差不多, 每個月在facebook都見到一個新BB面孔. 而今天, 在facebook, 看見我朋友, 在這天作動, 之後順利生產. 又識多一個人, 係leap day 出生了. 恭喜恭喜!


  
-----------------------------------------------------------

    近日, 煮煮埋埋, 又影影埋埋, 一堆晚餐相. 係度post 埋啦!! 


↓有肉碎茄子煲+ 蝶菜,  有日食滑雞蠟腸煲仔飯+蠔油生菜 





↓放工, 係food court 食咗意式芝士批, 之後, 叫了外賣(燒鴨飯, 左公雞+星州炒米)




↓Leap day 食咗白汁煙肉意大利蝴蝶粉 (Farfalle)+自製蒜容包, 而另一日食豉油抆雞柳




↓依日係街買咗盒炒飯, 再加啲食剩意粉+豉油雞. 又一餐




*Feb 28, 2007 開始寫第一blog, 直到現在......原來我寫了5年blog

9 comments:

  1. 我都識有人係2月29生日, 真係好young. 哈哈
    [版主回覆03/07/2012 11:17:28]Mrs.Wu:
    -所以,係依日生日有點尷尬,都唔知邊一日慶祝好. 哈

    ReplyDelete
  2. http://blog.yahoo.com/_FYUVT4UV5I7RCXS3E5MRIFVGD4
    請來臨參觀!!

    ReplyDelete
  3. 個紫色的小焗盅好靚呀
    [版主回覆03/07/2012 11:25:38]依圼嘉:
    -多謝你嘅眼光,個紫色色小焗盅,係啱啱買LC嗰陣時買,因為覺紫色都幾特別. 所以早早就決定買,哈

    ReplyDelete
  4. 恭喜妳丫,5週年紀念
    太多我的年齡嘅朋友生BB>>>我都係丫,不過D朋友多數都係細過我
    [Oli回覆03/07/2012 12:20:09]如果未ready真係要諗清楚丫
    [版主回覆03/07/2012 11:32:43]Oli:
    -多謝你祝賀,真係唔經唔覺,就寫咗5年blog,仲識咗好多嘢,依d都係我寫blog嘅得著.
    -近幾年,身邊d朋友都生B,真係好熱鬧,連我父母都感到依個潮流,已經催緊我,但真係未ready. 越催越唔想住

    ReplyDelete
  5. 我暫時未識朋友leap day生日!
    [版主回覆03/07/2012 11:36:53]Happy Girl:
    -我都係咁啱識到,但其實係依日生日都幾尷尬,都唔知邊一日慶祝生日好.

    ReplyDelete
  6. 最怕啲 in laws 見到個個生,催我哋咋。不過 Brian 父母尚年輕,應該識做。成日比你啲Le Crueset 吸引。好!裝修完買一個咁多,要 Tiffany 藍!
    [版主回覆03/07/2012 12:04:36]Angela:
    -我依幾年都比我自己父母催結婚+生仔,我父母太傳統啦!而且越來越多飲宴,攪到我父母都影響埋,想我快d.但依d唔係話跟潮流嗎,未ready就未ready. 有時,越催越唔想,人就係咁. 但反而Brian父母無所謂,比很多自由我哋,想點就點.
    -哈哈,我係魔鬼,令到你上引啦!.....tiffany blue好靚靚,LC好好用,你買完一個就想買第二個架啦!..
    -你幾時裝修完?有新廚房用yeah

    ReplyDelete
  7. 係呢日生日的朋友真係要好好慶祝一番喇
    [版主回覆03/10/2012 12:56:40]ak:
    -個橙色煲,煲出黎d飯,係同瓦煲煲飯有d相似. 所以,Brian 好鐘意我用依個橙色煲d飯,他會食多d,哈
    [ak回覆03/10/2012 12:32:15]Vicky ,
    咦用嚟煲飯都得0架 , 似唔似用瓦煲咁香0架 !
    [版主回覆03/10/2012 12:22:24]ak:
    -四年先一次,真係要好好慶祝,如果唔係又等四年,哈哈!其實,如果有d人唔太重視生日,都冇咩所謂係邊一日慶祝,日日開心最緊要.
    -個橙色煲,都用咗成一年,而家一係用黎煲飯or抆肉,曰曰用

    ReplyDelete
  8. 嘩.....vicky 寫了5年, 真不簡單
    [版主回覆03/10/2012 12:26:44]冬日Winter:
    -係時間過得快,話咁快就5年啦!

    ReplyDelete
  9. 2月29日出世..真係好特別呢!!!!!!
    [版主回覆03/10/2012 12:29:39]菲on:
    -都係架!點都四年一次先係日曆先見到,不過,我覺係依日生日好尷尬,都唔知邊日慶祝好.

    ReplyDelete