周末找綻去


February 24, 2012 (Saturday)


   我發覺曾經係香港生活過的人, 就會很喜歡周末出街.



   但我覺外籍人士, 很喜歡留在家中享受周末.



   係香港人天生怕悶, 定係外國人懂得享受生活? 依點就真係唔知點講. 但我身邊很多例子, 都是這樣.



    這個weekend, 超級大風. 冬天一吹大風. 就顯得份外冷. 但我們也是照出街.  步行去, 我們近來喜歡的蒲點---三文治店, 食一個Lunch.   之後, 再周圍行下商運場, 再入超級市場入貨 (買咗super like 嘅Prune Yogurt)..................一次過, 行足咁多地方, 真係咩「出街癮」都滿足晒.


↓Lunch---我是食雞沙律配湯, Brian食雞沙律配三文治




↓Lunch--- 特飲 (熱花茶和芒果冰), 食到差唔多上下網



↓三文治店的環境




↓第一次反轉個MJ袋用




  冬天一吹大風, 係條街行, 真係吹到頭都傻.   夜晚, 就煲啖湯, 暖一暖, 潤一潤.  煮埋個煲仔飯. 真係咩溫暖都返反黎啦!



↓花膠杞子響螺雞湯, 香蔥滑雞飯煲仔飯 和蒜頭炒西蘭花







-------------------------------------------------------------------------------------------------



February 25, 2012 (Sunday)
 

    Brian 一早出去銀行+做兼職. 而我就繼續軟. 點知軟到Brian收工. 佢call 我. 我先醒. 他在電話另一邊仲好有承意, 叫我出街食Brunch. 但我怕大風. 都費事出. 
由於我懶, 所以演變為, 在家坐定定食Brunch.
   


   之後, Brian 仍好想出下街嘅, 但真係諗唔到有咩特別地方好去. 但Brian 就好想出街. 仲提議出街睇Hello kitty 添!! 真係比佢笑到肚鑾, 用Hello kitty引誘我出街.. 哈哈~ 但出面大風到不得了. 都係留係屋企為妙.



   最後, 都無出街, 幫Brian剪頭髮, 執下屋, 煮埋晚餐.  完全無任何負擔, 很舒服在家渡過星期日.


↓星期日的Brunch

 

10 comments:

  1. 星期六行街,星期日休息,最佳安排!吓?乜原來嗰袋可以翻轉用架?我都有同一個袋,用咗成年都唔知添!
    [版主回覆03/06/2012 06:56:31]Angela:
    ~我買依個袋時, 個售貨員話, 個MJ袋, 係可以翻轉用. 佢仲專登翻一次比我睇.
    ~你依家就翻轉用啦!! 好似多個新袋出街咁, 哈!

    ReplyDelete
  2. 我都喜歡星期六去街,星期曰行山回家休息,最好的生活!
    [版主回覆03/06/2012 06:56:42]Fion:
    你星期日仲行山, 比我無咁多體力行. 你生活好健康!!

    ReplyDelete
  3. Mrs Cook 小花媽3 March 2012 at 01:11

    我都覺得外國人weekend鍾意留喺屋企diy整屋...整backyard...或者請朋友番屋企聚聚
    [版主回覆03/06/2012 06:56:57]Mrs. Cook 小花媽:
    我感覺外國人很喜歡在家樂. 但我有時都覺在家內, 都幾舒服架!!

    ReplyDelete
  4. 我又未試過將MJ袋反轉用喎
    你地D銀行星期日都開?
    [版主回覆03/06/2012 06:57:34]Oli:
    ~我買依個袋時, 個售貨員話, 個MJ袋, 係可以翻轉用. 佢仲專登翻一次比我睇. 咁我咪試下反轉黎用囉!! 好似多咗個新袋用咁, 你都試下啦!! 哈哈~
    ~依幾年, 我依邊啲銀行, 係周末都會開門, 但開半晝囉!

    ReplyDelete
  5. 我最喜歡都是星期六行街, 或行山...之後星期日唔多郁在家休息...!!
    [版主回覆03/06/2012 06:57:48]冬日Winter:
    感覺香港人都幾喜歡行山, 我覺行山, 需要好多體力!! 對我黎講, 行街舒服啲. 哈哈

    ReplyDelete
  6. 嘩 花膠杞子響螺雞湯 加埋香蔥滑雞飯煲仔飯 超讚呀
    好肚餓呢 ING
    [版主回覆03/06/2012 06:58:13]Jo姐姐:
    咁周末, 係屋企多啲時間嗎!! 所以, 可以煲到湯. 哈哈~~ 有時, 我都想係你度加雙
    筷. 哈哈~~

    ReplyDelete
  7. 我有時個weekend都係係屋企過,可能出街都係悶,所以留係家中反而舒服。
    [版主回覆03/06/2012 06:59:05]Mrs. Wu:
    我都係睇下weekend 啲心情和天氣, 如果weekend好好天, 都想出去周圍行下. 不過, 我周末是但一日, 點都要去超級市場入貨!! 我如果無咩做, 都會留係屋企, 屋企都係舒服!! 總之, 都係隨心啦!! 全個周末係屬於自己就最開心

    ReplyDelete
  8. last time i cut my husband's hair, i accidentally cut his ear! (minor cut)
    Going out: I like to go out but i also like to go home = i usually go out for 2 hours, not all the day.
    [版主回覆03/08/2012 10:02:23]Mrs. TinTin:
    -下!剪到你老公耳仔,你老公以後仲比唔比你幫佢剪?
    -我出街,都唔會出全日咁多,最多出半日,夜晚回家食飯. Or 調轉...... Lunch 係屋企,夜晚出街.

    ReplyDelete
  9. 你個湯好老火, 你煲左幾耐呢?
    但我見你都煲到好大煲...平時如果我煲得耐, D 水會蒸發哂得返好少.....
    有咩秘訣可以煲耐D 而又唔俾佢蒸發咁多?
    [版主回覆03/10/2012 12:48:20]ZOE_GUY
    -個湯都煲咗四個幾鐘,湯真係要煲耐d先出味,所以週末一有時間先煲,平時好難有咁多時間煲到咁耐.
    -我個煲有22cm,我煲湯初頭用大火煲,d水有大半滿,到d水滾,就即轉細火,等d水靜止d, 就再加水,之後蓋蓋,蓋與煲中間放支牙簽,等煲湯有氣透,免煲湯壓力大,而流瀉.(可去Feb 17,2012 篇'late dinner' blog, 參觀煲湯圖片).就咁慢火煲. 就會有老火湯. 但都有少少蒸發,但接受到

    ReplyDelete
  10. 你講得O岩呀~~我都發覺香港人周未實搵街去....外國人就鍾意享受家庭樂!!! 我老公都係咁講...佢話識左我之後...話我逢周未就想出街....哈哈
    [版主回覆03/10/2012 13:04:18]菲on:
    -其實我和Brian 都係,好鐘意週末出下街,出一陣都好開心.
    -我成日覺得你最難得係你個儍瓜老公,好肯跟你周圍去,連同你d朋友出街都冇所謂,唔係個個男仔都肯咁做

    ReplyDelete