三文治店


February 18,2012 (Saturday)


每到禮拜尾, 大概都會同Brian相討.... 「周末去邊道玩好.」 其實, 我哋話去玩, 都是出下街食下野. 行下商場. 全都是一啲平凡節目. 但起碼出下街, 望下街, 望下人, 望下周圍, 視野有新鮮感,內心便會輕鬆一些


很美好, 這幾年, 加拿大很多銀行服務都會在周末辦工, 周末正好去銀行處理一些事務.  辦理好. 便去享受星期六的午餐



午餐, 我們剛顧了一所新開業的「三文治店」. 環境都很舒服. 食物也不錯. 可以再encore.



↓三文治店的環境  (幸好早啲啲到, 隔無陣, 全場都是人)



↓在三文治店, 我們吃的食物. 




↓三文治店, 主打Pastry ....甜吃都是甜包點.(肉桂果仁包和朱古力包).還有我當日的容貌





吃飽了, 行下商場,  當飯後消化, 也好. 這天商場份外多人, 可能是長周末假期的原故吧! 但我們沒有長周末的感覺. 因為星期一(紅日)當天. 我們還是要上班. 所以, 感覺不到長周末的興奮感覺. 只知街上很多人.




原本行商場是都沒有購物目的. 但總是行行下, 就會有東西走上眼內.  最後, 也在商場放抵啲大洋才走人.


↓當天商場有手提電話推廣活動 ...................在手機畫人像




↓在商場, 買了Hello Kitty 指甲鉗 (我多麼想指甲快點長, 可立刻用) 還買了個電子行李量度器(以後去旅行前, 唔驚行李重, 唔敢執太多野)



↓手痕---買了特式果醬和特式果汁



 



在街上渡過大半日, 全程坐公共交通工具和利用自己雙腳.  不需要找(or爭)車位, 不需要看時間, 大家還可以邊行邊睇, 邊傾計. 咁樣去街法, 原來好舒服.




晚上, 自己煮飯吃. 預先浸到冬菰+蠔豉, 再加腩肉和生菜.  一煲過, 全部材料順序入煲抆.  再加昨天的湯. 好快便開得飯.  咁又一餐.



有時在想, 我煮飯已經沒有以前的熱情, 有時但求填飽肚子, 簡簡單單的攪一餐. 便算.   但看見在我身旁的人. 突發的話, 例如:「Vicky 個啲好食啲」. 或者「我要家姐教我整」(家姐=我), 令我對下廚, 有點信心和動力. 說實話, 我煮的食物很簡單, 一般家庭都懂. 甚至是亂煮一通. 雪櫃有什麼, 便煮什麼.  但聽到有人的突發讚許, 確是開心.


↓晚餐, 一個煲仔菜 (冬菰+蠔豉+髮菜+腩肉和生菜) 和 冬瓜意米蜜棗排骨湯


 

 

4 comments:

  1. 妳好似仍未有 紫時的 LC 廚具.....
    喱...Heading "February 18,2012 (Saturday)" ....這紫色好靚的


    [版主回覆02/27/2012 07:46:05]冬日Winter:
    -有呀!我有一個深紫色LC pepper碗.
    -我個heading 不流都用依隻紫色

    ReplyDelete
  2. weekday唔好可"鼠"去銀行架?
    [版主回覆02/27/2012 07:47:53]Oli,
    -有時,lunch time 鼠出去,都超多人排隊. 都係週末好d. 唔洗太趕

    ReplyDelete
  3. 靚湯靚餸,一啲都唔係"簡簡單單"! 哈,我同 Dondon 又係一到周末就問對方"周末去邊道玩好", 次次諗到天花龍鳳,結果咪又係去飲茶。
    [版主回覆02/27/2012 07:54:31]Angela:
    - 我哋都食得好求其, 時常想係週末煮好d,點知一到週末就好懶.
    -有時,都係架, "周末去邊度好玩"依個話題,都講到好多嘢,但講黎講去,都係講去邊度食嘢

    ReplyDelete
  4. 在手機晝人像...好高難度呀!!
    [版主回覆02/27/2012 07:57:08]菲on,
    我都覺在手機畫人像好難,但我知越來越多人鐘意係手機玩---畫人像. 可能遲d劃畫唔洗用紙,哈

    ReplyDelete