Super Bowl Weekend


February 4, 2012 (Saturday)


又可以擁有自己的周末, 真的很開心.  我和Brian的周末, 如果無咩特別野一定要做, 我哋通常喜歡行落街, 食下野, 行下商場, 再行下超級市場咁囉!! 雖然全部都係近近哋, 係屋企附近行下.  但我哋硬係要出下街行下先感覺似樣囉!!


而今個周末, 係Superbow (美式足球賽)的決戰周末. 對我黎講, Superbowl 係無什麼特別. 但係依個時候, 周處都揚溢SuperBowl 氣氛.  身邊很多商場+食市, 都以Superbowl 來宣傳. 還有很多優惠推廣.  真是係人都知有Superbowl啦!


唔理為了什麼, 市面有優惠推廣. 我都會望望.   通常臨近Superbowl時, 啲finger food 都會減好多價, 我便趁機, 用優惠價買了一大筒炸雞回家. 益了我依個懶人, 可以煮少餐. 可以在自己家, 紏多一點. 


↓一行落街, 買了咖啡. 在超級市場買了點蛋糕做周末茶點.



↓係商場food court 食了lunch (燒鴨湯瀨+ 燒鴨肝), 臨回家買了一大筒炸雞留待晚餐食.




----------------------------------------------------------------------------------------------------------

February 5,2012 (Sunday)


  Brian 一早行落街買早餐. 實在太好. 我唔洗早起身, 唔洗煮, 唔洗行落街. 一起身有個早餐等住我. 我就已經好興奮. 哈哈~~   而我有時我會主動行落街買早餐, 邊一個早到起身, 就邊個買. 


↓麥當當早餐 (鬆餅豬柳漢堡)

   唔知點解, 我哋依排都有鋪出街癮.雖然,出襯街, 要咩住件大褸,着長boots, 帶頸巾, 帶手套. 好似好倫盡. 但食完早餐無耐, 就唔太想齋坐係屋企. 個心硬係好想出街行下. 其實, 都無咩特別野想買. 硬係出下行街. 行一行先開心.

   我哋都係行咗屋企附近個商場咋!! 依個時候, 商場啲貨品無減不特止. 仲加咗好多價!! 都係睇下便算了. 行下街都是滿足---出街癮!!! 哈哈~~~

   臨離開商場, 看見一間新餐廳開張. 便走入去. 買杯野飲.  依間新開張餐廳, 裝修都幾舒服, 賣啲食物都幾健康. 有很多不同種類嘅沙律和麵包食, 我好鐘意呀!! 但依日的麥當當早餐, 令我太飽了. 我求其係間餐廳order 咗飲水果茶就算. 但比我知有間新餐廳. 下次就有個新地方同Brian去下.


↓商場附近開了一間新餐廳 (主供:沙律+麵包). 我的水果茶 (好香peach 味)



↓Brian的熱朱古力奶, and Sun dried tomato, three cheese and smoke turkey panini. (好味)


↓餐廳環境



入夜, Superbowl 開場啦!!! 我每年都會襯熱鬧, 都會準時開電視, 睇Superbowl 比賽. 我每年只是睇Final 的一場咋!!


不過, 美國為superbowl 啲準備功夫. 都令我目定口呆. 保安唔在講, Superbowl 比賽場館, 全場爆滿.  啲票仲唔平.   而且, 一陣間, 可以係比賽草地塔個跳臺, 比歌星載唱載舞. 一陣間, 又可以比賽返......很多觀眾穿州過省去睇. 排半日隊入場....美國真是一個好顛嘅地方


↓SuperBowl 球賽



↓晚餐一邊食finger foods, 一邊睇SuperBowl 比賽 (蜜汁雞翼 and 琴日食剩的KFC雞件)

13 comments:

  1. Vicky , 鬆餅豬柳漢堡好特別喎 , 香港好似冇0既 , 我非常鍾意食鬆餅同時間可以兩樣美食一齊食 , 好滿足啊 ! 一路食嘢一路睇球賽超正呀 !
    [版主回覆02/14/2012 12:34:42]ak:
    依個鬆餅豬柳漢堡都係出咗兩年倒啦!! 係幾特別, 但食完好濟. ....球賽, 我都係一年看一次, 因為真係好多人萬聚期待. 所以, 都會襯下熱鬧.

    ReplyDelete
  2. 我無興趣 亦唔識睇Super Bowl 呢 ~~
    燒鴨湯瀨好 睇嚟正喎 :P
    [版主回覆02/14/2012 12:34:43]Jo姐姐:
    我都識識哋美式足球嘅, 因為大學時, 好多同學仔都會講, 所以, 有啲明明哋. 但叫我由開季睇到final , 我就無心機睇. 所以, 每年只睇final 一場. 襯下熱鬧. ...................個燒鴨瀨, 真係幾好味, 係food court黎講, 算唔差!!

    ReplyDelete
  3. 香港都有人鍾意睇,電視都會講下。聽講中場搵麥當娜唱喎,係咪好正? 佢地話呢個比賽好賺錢架。
    [版主回覆02/16/2012 07:20:29]靚芒:
    我都好耐無係香港看電視了. 我相信現在嘅香港, 電視頻道也多了很多.
    [靚芒回覆02/15/2012 12:37:50]西人台會播, 中文台就係咪E講吓有咩歌手, 廣告幾貴呢D話題.
    [版主回覆02/15/2012 04:21:11]靚芒:
    原來香港啲電視都有講下依場球場, ...係呀, 有麥當哪載歌載舞, 都幾好睇. ....係呀!! 美國啲運動節目, 好熱鬧, 係依啲時段運動台賣廣告仲好貴, 但好多品牌爭住買依啲時段播廣告. 所以, 有好多特色廣告睇添!!

    ReplyDelete
  4. good that Brian is very similar with you with regards to going out. My husband definitely does not leave the house starting friday evening to sunday evening! Well, i like to go out but i do it monday to friday when he is working. He likes to be at home all/every weekend, so i stay home with him too.
    [版主回覆02/16/2012 00:44:59]Mrs. Tin Tin
    咁你唔同你另一半講下,攪到你好多街外嘢都要迫埋星期一至五做.......不過,我覺得亞洲人比較喜歡出街,西方人喜歡在家休息.

    ReplyDelete
  5. Son Cheung 正 義11 February 2012 at 04:24

    ♥ ~ ~ ~ Happy Valentine's Day ~ ~ ~ ♥
    [版主回覆02/16/2012 07:20:15]Son Cheung正義:
    Thanks, 大家咁話!!

    ReplyDelete
  6. 臨回家買了一大筒炸雞留待晚餐食>>>咪淋晒囉?
    [版主回覆02/16/2012 07:20:40]Oli:
    唔會淋晒, 我臨食啲炸雞, 放咗啲炸雞入焗爐, 用慢火焗一焗, 咁炸雞上到dinner table 時, 都會熱辣辣, 脆卜卜.

    ReplyDelete
  7. 好想試下個鬆餅漢堡:P
    [版主回覆02/16/2012 07:21:00]M. C.
    好耐無見你, 等我得閒啲, 去你個blog留言先. ..................個鬆餅漢堡都出咗一至兩年. 係就係特別, 但食完好飽肚. 有點濟...哈~

    ReplyDelete
  8. 你就好喇,Brian同你一樣鍾意去街。我都鍾意架,不過Dondon超級深閨。我成日投訴唔出街會我會有憂鬱症,佢就會點我出去倒垃圾話算出左。你用’好癲”黎形容國人真貼切,我D同事好多一早請Superbowl 之後一日假,佢地知實會飲醉起唔到身返工。
    [版主回覆02/16/2012 07:21:52]Angela:
    Brian都係冬天or 涼涼哋嘅天氣, 才喜歡出外, 因他怕熱, 夏天一定要開大冷氣嘅地方, 他先會去. 但加拿大為了環保, 夏天時, 啲商場開好細冷氣, 好焗. 所以, 我哋夏天行街比率會少啲. 但總括來講, Brian都喜歡行街. .......我發覺係香港長大啲人, 大多喜歡出下街行. 但我覺外國人, 就真係喜歡放工就回家...........其實, 你大可自己一個去行街, 一個人行, 仲free 啦!! 或者約女性朋友行. 超開心!!...............................我時常都覺美國啲人一玩就好癲,好投入. 原來, superbowl 後係請假高峰期. 我依邊就無咁誇.

    ReplyDelete
  9. 哇 ! 看了真想也給自己放個假...令人羨慕的週末...
    一次旅行,一次感動 !
    您好 ! 我是台灣的Kevin , 希望有機會邀請您到台灣旅遊 , 我將會為您做最好的行程規劃與服務 ;打擾之處請見諒 !
    雅虎香港 : http://blog.yahoo.com/Kevin-Taiwantraveler

    ReplyDelete
  10. vicky:你一到週末,你就可以品嚐不同美食,好開心呀!
    [版主回覆02/16/2012 07:22:05]Fion:
    一到周末,不想留在家, 便周圍行下. 食下野!! 看似簡單, 但我咁樣過周末, 都好開心

    .

    ReplyDelete
  11. 一邊看球賽, 一邊食炸雞....還要加埋 beer ....就是人生
    [版主回覆02/16/2012 07:22:18]冬日Winter:
    看球賽, 就會好自然, 想食finger food + 飲beer, 感覺咁樣先似樣!!哈哈~~

    ReplyDelete
  12. 原來多倫多都興superbowl,我真係吾知,哈哈!我有睇架,我個日睇到好緊張,連亞B都緊張埋一份,哈哈!
    [版主回覆02/16/2012 07:22:38]Mrs. Wu:
    都興架!! 每一年都係啲商場+食店, 提我有Superbowl 依樣野!! 因為依個時候都多
    店鋪都籍着Superbowl 宣傳埋一份. Beer store 都特別多人買野!!.......嘩!!亞B都鐘意睇superbowl 喎!! 第時亞b 可能運動會好叻. 哈哈

    ReplyDelete
  13. 如果喺挪威門咁食法,會破產耶!哈哈!我地冇KFC,M記d餐過百蚊hkd 一set,重要冇咁好味⋯*__*
    [版主回覆02/18/2012 13:43:32]六月:
    我都去過挪威旅行, 我都知道挪威啲食物不便宜, 我係挪威食一餐好普通嘅lunch,都要望住個荷包叫野食. 怕唔覺意叫多了, 埋不到單, 哈!! 我去過挪威M記, 真的不便宜. 但其實我依度啲麥記快餐都不平, 都貴過香港. 我們都是間唔中先會食. 但我有間會係度諗, 如果下下同香港比較, 就真係唔洗食. 香港真是一個美食天堂. 價廉物美.

    ReplyDelete