Surprise guests


February 19,2012 (Sunday)


沒有特別工作, 遲起床, 是我星期日的指定動作.



但這天, 10am 便有電話來電. 還以為有什麼事. 原來我班妹想來我家. 我話都未說, 我班妹, 便說「兩小時之後便來到我家.」 還說「記住落樓下開門比我呀! 」



咁Surprise!! 事前, 一點先兆都無. 昨天, 臨睡前, 大家還whats App了一倫. 丁點都沒有提及來我家的事.   只可說, 現在的八,九十後. 真是難觸摸. 哈哈~~



我班阿妹咁緊急黎, 我就很緊急抹好間屋, 再緊急化妝+換衫. 而Brian就很緊急去超級市場. 買點零食+汽水作招呼.



我班阿妹, 其中一個妹, 三妹剛去完旅行回加拿大. 原來她緊急來, 是想趁長周末, 來我家顛一顛. 順便帶手信給我. (嘩!! 多謝晒呀!!~~) 估不到三妹去旅行, 都買了不少手信給我. 去旅行已經花費不少, 還肯買手信給我. touching.....



而五妹和同學行街時, 留意到, 我的至愛物品. 又會買下來!! 買下買下, 都買了幾樣. 今次, 和三妹一齊, 一袋過, 送給我!! 



兩個妹送給我的物品, 都係生活上的用品, 但她們的心意就好明白.



班妹和她們另一半來我家, 人夠多. 班妹竟提議一齊飲茶.   我們試了一間新茶樓.  味道和裝修不錯 (因以前係西餐廳, 現在給這間茶樓頂咗黎做.) 但價錢都幾貴.  算啦!! 間中一次, 同班妹開心下.  平時, 班妹唔鐘意飲茶, 但同我and Brian就會主動提飲茶. 還坐咗好耐添.



飲完茶, 大家還行了一陣街, 我啲妹好鐘意在我家附近行街. 無目的購物都要周圍行一陣。 其實, 茶樓和我家很近, 5分鐘步行路程. 但飲完茶, 行咗兩個鐘先返到我屋企.  但好開心, 人人都購物. 哈哈~~




↓當天午餐的點心和飯, 依餐我係咁二影啲食物, 無逐一影.  (依日, 全間restaurant都係西人, 他們叫野食, 還叻過我哋, 我哋見到隔離檯啲野食好靚, 就跟住叫,所以啲食物都係一倫倫黎, 影不到大合照)




↓在茶樓的合照.......................飲茶後, 去了行街的戰利品





其實, 我的家沒有什麼東西好玩, 但我和班妹又可以顛一倫, 沒有悶場. 人多就連看一個簡單電視節目, 一人評論一句, 都講足好耐了. 哈哈~~



班妹來到我家, 才知道我和Brian在星期一, 是沒有假期. 班妹及她們的另一半好識做. 玩到差唔多就話要食晚飯, 玩到差唔多就話走. 怕我和Brian 在第二天會無精神返工!!!


 


↓晚餐 (叫外賣), 我只淥兩蝶菜和煮白飯. 超簡單. .........和三妹, 五妹的合照



↓三妹去旅行, 買給我的手信 (有食品, 美容用品, 還有Hello kitty 廚具和擺切)




↓五妹和同學仔行街時, 留意到合適我的物品, 便買下買下, 日積越慮, 就買了以下的Hello kitty物品給我

14 comments:

  1. Vicky , 可以久不久同啲妹妹一齊玩很羨慕啊 ! 還有咁多妳的至愛添 , 很愉快的一天 .
    [版主回覆02/29/2012 08:00:35]ak:
    其實, 都不需要羨慕我, 我啲妹年記, 和我有段距離, 我有好多年都不知點應付, 這班妹, 因為人太多, 太難控制了. 係現在她們逐漸出身, 就明事理啲. 久唔久都會和我聚.

    ReplyDelete
  2. 妳同細妹住得好遠架,要兩粒鐘先可以去到妳屋企
    妳細妹對妳好好架,有咁多手信
    [版主回覆02/29/2012 08:00:59]Oli:
    ~因啲妹各有唔同地方居住, 接來接去, 再集合來我家. 都差唔多要兩粒鐘.
    ~好囉!! 我都估唔到阿妹買咁多手信比我, 超開心. 我明去旅行, 旅費已經不少. 還在旅行時買手信給我. 我簡直開心!

    ReplyDelete
  3. 有咁多妹妹真係好幸福好熱鬧呀!
    [版主回覆02/29/2012 08:00:31]Happy Girl:
    好果陣時, 就熱鬧. 但其實, 耐唔耐都會好嘈下.

    ReplyDelete
  4. 又是開心滿載的一天﹗
    [版主回覆02/29/2012 08:01:06]黃極師傅:
    大家嘻嘻哈哈, 又確係幾開心架!!

    ReplyDelete
  5. 恨死我喇,個 Hello Kitty 殼好靚!你哋咁快就準備好招呼客人,好快手喎。好懷念焉鴦飯,紐約好似無乜點見呢個飯。
    [版主回覆02/29/2012 08:00:56]Angela:
    ~我都好鐘意個Hello Kitty 湯殼, 我都覺靚靚. ....唔知你美國間Sanrio 有無得賣??迫Dondon買支比你.
    ~其實, 都執屋都執到好緊急架!! 最主要都係執洗手間, 其他地方, 平時都會耐唔耐都有執下. 所以, 都趕得切準備.
    ~依邊好多酒樓+粥麵鋪, 都有焉鴦飯, 你下次黎多倫多, 都叫黎食啦!! (有間叫"天皇" 啲焉鴦飯, 都幾抵食. 係你親戚附近有"天皇"架!!)

    ReplyDelete
  6. 真係開心呀,你D妹妹咁有心!有時真係吾駛成日見都可以好開心架!
    [版主回覆02/29/2012 08:01:13]Mrs.Wu:
    ~估唔到,我啲妹, 出去玩都會記住我, 會買野比我, 我真係好開心. 其實, 日日見反而多爭執....哈哈~~ 間唔中一齊玩下, 會更多珍惜.

    ReplyDelete
  7. 買了咁多小禮物....真的是 "日積越慮" , 要憂慮存放地方唔夠大啊...!!
    [版主回覆02/29/2012 08:01:28]冬日Winter:
    都唔會點, .....慮無位....哈哈~~ Hello kitty 嘅物品, 買極都有位放....

    ReplyDelete
  8. 你實係好鍾意hello kitty ga la~~~你兩個妹妹咁有你心...做家姐既實甜入心...
    [版主回覆02/29/2012 08:06:48]菲on:
    ~無錯, 我係Hello kitty super fans. 所以, 我最容易攪, 有Hello kitty就開心!! 哈
    ~由於我同啲妹, 年齡方面有段距離架!! 現在, 她們逐漸長大, 會間唔中買小禮物給我. 我真係好開心!!

    ReplyDelete
  9. 有一班咁可愛嘅妹妹真係好.....成日都可以一齊玩....好熱鬧呀!!
    [版主回覆02/29/2012 08:06:49]琪琪小公主:
    ~好個陣時, 就熱鬧, 唔好時, 都會好多嘈音架!! 哈哈

    ReplyDelete
  10. 兩個妹妹都買咗Hello Kitty物品給你,好有你心呀!心形湯殼又靚又好用啊!^^
    [版主回覆02/29/2012 08:07:11]ccKitty:
    ~可能我比較容易攪, 有Hello kitty 就開心. 所以, 她們見到Hello kitty 物品, 便買下來給我. 我實鐘意.
    ~不過, 我好開心, 啲妹會咁有我心, 去旅行嘅旅費, 已經不少. 還買禮物給我. 收到時, 好touching架!!
    ~你有無買心形湯殼呀??

    ReplyDelete
  11. 你D妹好有你心呀, 希望第2日我D女都咁相親相愛就好喇!
    [版主回覆03/03/2012 11:57:14]mrsleung:
    -你D女孩,將來一定會相親相愛,見你以前寪寫blog, 我覺你的女孩個個都係乖巧..
    -我祝願你們一家,個個都開開心心,身體健康!你哋要加油呀!

    ReplyDelete
  12. 力高 --- 蛋糕29 February 2012 at 00:18

    好好呀你兩個妹, 原來你咁多妹妹, 真係好呀, 我都好想要個妹, 不過我同細佬感情都好好~~嘻~
    [版主回覆03/03/2012 11:59:22]力高---蛋糕:
    -我有四個妹妹,大家都係女仔,話題自然差不多,有幾個係同我特別啱channel.

    ReplyDelete
  13. 我都好恨有妹妹呀⋯可惜只得我一個啦,hehe
    人多真熱鬧,好開心呀!
    [版主回覆03/03/2012 12:05:33]六月:
    -說實話,我細個時,想自己係獨生,因我想寧靜d. 所以,人就係咁,冇就想有. 哈!

    ReplyDelete
  14. Great family gathering on weekends....you are close to your sisters, they also like you a lot!! That's what makes it so great!
    [版主回覆03/03/2012 12:24:08]Big Daddy:
    - I have 4 sisters and I only have close relationships with two of my sisters. If I get married, and depart from home, and i will miss their voice a lot.

    ReplyDelete