食街外野

February 2,2012 (Thursday)

我家的Brian, 嘴內的「大飛滋」終步入消失階段. 他便馬上要獎勵自己. 晚餐時, 去了快餐店買Juicy 漢堡包食!!! 他很像很耐無食餐好咁. 薯條都要一客特大的 "肉汁芝士薯條".


這間快餐店, 雖然只賣漢堡包+薯條. 但每每一個order 都等好耐才完成. 講到, 即叫即做. 但就等好耐囉!! 等到我想瞓. 平時, Brian 好怕等, 但依個間快餐店的漢堡包, 他話好好味道喎!! 所以, 唔介意好有耐性咁.......等呀等.  人真係咁, 會為咗心中所想,真係可以好瘋狂. 改變自己. 哈哈~~

↓等待漢堡包時, Brian偷影我......


↓終有得食漢堡包餐, 還有咖啡甜飲








-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

February 3, 2012 (Friday)


有人好遲才放工, 而且又是星期五, 「飛滋」又痊瘉. 我又懶得煮飯. 便打電話叫外賣, 15分鐘
後, 自己行去後面街自取外賣.  其實, 都幾方便.  因為真係好近, 我大廈個後門附近咋.  我還順便去酒房, 買埋啤酒.....啤啤佢.

冬天時, 我們會比較喜歡辣.  我們只得兩個人, 但order 咗三盒食物, 全部都係辣架!!! 食完辣, 感覺個胃特別暖啲.

食完飯, 我隔離果個, 因為遲放工, 所以, 攰到係梳化瞓着咗, 我就自己再落樓下啲24小時超級市場買野,我鐘意自己落街行.  所以, 我屋企樓下, 一定要有野行, 如果唔係, 我會覺唔自然架!! 因我實在太鐘意方便啦!!!   .

而臨返屋企前, 再買埋咖啡. 享受下......周末的來臨. 星期五係要晏少少瞓先開心. 哈哈~


↓官保雞粗炒, 四川雞片河, 星州炒米, 啤酒 和 咖啡 (有Happy Face)

9 comments:

  1. 嘩....妳住的大廈, 既高尚, 設備齊, 管理好, 兼交通方便, 買嘢方便.......
    一d都唔簡單...!!
    [版主回覆02/11/2012 06:55:09]冬日Winter:
    你過掌啦!! 好多野真係羊毛出自羊身上............幸好, 找到這個地方居住. 如果唔係我會更加唔鐘意加拿大!!

    ReplyDelete
  2. 真係好方便呀,我屋企附近全部都係住宅區,要買野一定要架車,我有時都覺得煩,不過住得清靜又幾舒服。我想問下,burger隔離個個就係薯條?好多gravy會吾會好soggy呀?
    [版主回覆02/11/2012 06:55:22]Mrs. Wu
    我實在太喜歡方便啦!! 幸好我現在能居住依個地方, 如果唔係我更加討厭係加拿大生活!!! ...............Burger隔離就係薯條, Brian鐘意多Gravy 和chesse 混合埋啲薯條食. 但食時, 又唔太覺soggy!! 因Gravy和cheese 混合埋都唔會太烯

    ReplyDelete
  3. 哈哈哈哈,飛滋好返都慶祝,好搞笑!好彩我哋住大城市。買嘢方便真係好緊要,仲要有24小時開門的更安心。
    [版主回覆02/11/2012 06:55:12]Angela
    當然啦!! 生飛滋時, Brian連零食都唔食得. 戒口戒到好利害. 好返仲唔食返夠本咩!! .................我太鐘意方便啦!! 好彩我而家選擇居住係城市, 如果唔係我會更加唔鐘意加拿大生活架!! 你講得無錯, 有店鋪開24小時, 真係會安心啲!!

    ReplyDelete
  4. Vicky , 很羡慕妳和Brian食嘢咁夾 , 呵呵肉汁芝士薯條我從未食過 , 但我諗一定好好味嘞 , 我好鍾意食多多芝士0既食物的 , 流口水中 !
    [版主回覆02/14/2012 12:11:38]ak:
    其實, 都係間唔中架咋!! 唔係時時都夾, 我通常喜歡食西餐, Brian 就會喜歡食中餐, 哈哈~~ 不過, 我咩都無乜所謂. 有得食就開心. ..............個肉汁芝士薯條, 香港都有得食架!!

    ReplyDelete
  5. 嘩 兩個人食三個ORDER 真係犀利 拜服呀 ~~
    [版主回覆02/14/2012 12:10:49]Jo姐姐:
    其實, 三個order, 係食唔晒, 但叫兩個, 又好像有點單調. 而且, 都係喺叫外賣返屋企食, 食唔剩, 咪放入雪櫃, 第二日當早餐食囉!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  6. that is downtown life :)
    [版主回覆02/14/2012 12:10:50]Mrs. TinTin:
    哈哈~~ 所以, 我好鐘意住downtown

    ReplyDelete
  7. 我都喜愛方便!住hk好方便!二人三飯盒好豐富!
    [版主回覆02/16/2012 07:19:34]Happy Girl:
    我都是, 超級愛方便. 其實,我唔擴拒渣車, 但如果返完工, 人都無咩精神, 渣車就好
    辛苦囉!! 所以選擇住downtown. .................三個飯盒, 當然食不了, 食剩好多添!! 留待第二日當早餐食. 哈哈~~

    ReplyDelete
  8. 你屋企仲方便過我喺HK好多!你樓下有24小時超市真好,好方便!^^
    [版主回覆02/17/2012 02:16:57]ccKitty: 哈哈!有而家都市人生活越來越遲放工,我家附近越開越多24小時超級市場

    ReplyDelete
  9. 屋企樓下有嘢行同買,實在太幸福了!我屋企左方係森林,右方全部係屋⋯最近的雜貨鋪要行45mins...:/
    [版主回覆02/18/2012 13:29:27]六月:
    工作原因, 我要搬離娘家, 自從自己可以選擇地方居住, 我就選擇在城市居住, 因為我實在喜歡方便了. 樓下就有交通和購物啲地方. 先岩我. 講真, 如果我唔係住在城市, 我會更加討厭加拿大. 可能我一早頂唔順, 要返香港了. 其實, 我都很響往渣車, 但有時放工, 已經無咩精神. 仲要在大雪下渣住架車, 感覺很辛苦. ......其實, 我明白你現在居住嘅地方, 因為我初初黎加拿大, 都是居住在很靜的地方, 窗外只有樹和屋. 下下要渣車, 先有間雜物店. 我們此於在香港長大. 一行落街, 就什麼都有. 所以, 好慣方便.

    ReplyDelete