late dinner


February 16,2012 (Thursday)

   自情人節之後, 晚餐的時間, 都很遲先食. 因Brian唔係放工放得遲. 就係放工之後有兼職.



   我以為他放工遲咗, 自己便會有大把私人時間, 點知 clean up下, 執下野. 唔覺唔覺都用咗好多時間. 連電腦都無上, 梳化都未灘過, Brian 就已經放工返黎. 他回家, 當然煮埋個飯, 洗碗,抹檯......... 計計下, 他遲放工, 我仲好似多咗野做. 在家周圍走, 都無休息過.



   我仲有每月的大姨媽的拜訪, 攰+痛到面都青.  食完飯之後, 電腦都無開過,已經想睡了. 


   不過, Brian 遲放工, 會順路買啲snack 返屋企齊齊食. 我最開心, 他記得我想食jalepeno bagel. 皆因我每次去買都賣晒. 我只是隨便講下. 「如果有得jalepeno bagel 就好啦!! 」他竟然記得, 放工見到, 就買埋返黎....我自己差啲唔記得自己好想食, 但他仍記得, 我開門時, 見到有jalepeno bagel. 我就好感動ing.............其實, 有人記得, 我說簡單的一句話 , 真係好開心.
 


↓Jalepeno cream cheese bagel and 一杯latte. .............另一日, 有咖啡+donut做snack



↓晚餐好簡單, 一窩餃子+肉丸湯粉, 還有一蝶菜,




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


February 17, 2012 (Friday)

 


星期五, 個busy man 又好忙.....咁就啱. 我可以有充足時間煲落湯, 潤一潤. 之後, 我仲專登去超級市場,買pack 肉. 諗住整個抆肉煲. 


點知, 收到call, 要出去做兼職........真係咩都煮唔到. 要立即出門口. 原本想煮嘅晚餐,都要立即放入雪櫃.


忙到10pm....但竟然比我臨返屋企前, 去到中式超級市場, 買咗個熟餸+啲濕聲野......趕趕忙忙返屋企. 洗米+叮個熟餸, 再開罐頭. 便開飯. 成11pm 先食到飯. 好彩, 是星期五. 打後都大把時間休息.
 

↓星期五晚餐 (豆豉凌魚罐頭, 青紅椒辣子雞, 和冬瓜意米豬展湯--個湯只煲了個半鐘, 但好彩幾夠味) 仲有...我煲湯時, 會放支牙簽係煲, 令湯有空間, 唔會流瀉

10 comments:

  1. 想fit? 便秘byebye? 想靚? 想瘦? 皮膚光滑?
    即刻入o黎睇o下啦: https://sites.google.com/site/stayfitnbeautifulforever/

    ReplyDelete
  2. 豆豉凌魚罐頭依家賣得好貴呀~
    [版主回覆02/23/2012 08:57:16]Cowcow:
    我都覺得而家啲罐頭都唔平, 而家罐頭都係貴價野!! 哈哈~

    ReplyDelete
  3. 我都覺得有人記得自己話鍾意食乜而實現到真係超開心0架 , Brian 記得佢真係好錫妳呀 ! 夾支牙簽係煲邊呢個真係好辨法喎 , 我下次都用這個方法 , 唔該哂 .
    [版主回覆02/23/2012 08:58:05]ak:
    我好簡單就開心架啦!! 有時覺得自己太簡單....容易表錯情!! 哈哈~~~~ 夾牙簽係煲﹐ 係我阿娘教我. 咁樣煲湯, 會煲多啲湯水, 同埋無咁容易滾瀉. 你都試下!!

    ReplyDelete
  4. Late dinner通過幾點呀?
    我好驚夜食晚飯,一來驚肥,二來訓覺個肚頂住唔舒服
    [版主回覆02/23/2012 08:57:21]Oli:
    Late dinner .....多數都係9 pm 之後先食囉!! 夜麻麻食都無辦法, 因為好遲先收工嗎!! 想收工之後, 坐係屋企舒舒服服食.

    ReplyDelete
  5. 成11點先食晚餐,你吾肚餓咩?BRIAN真係好,同左你咁多年對你既事都咁上心,有時真係吾駛做好多野都可以令你好感動。
    [版主回覆02/24/2012 11:16:32]Mrs. Wu
    ~ 好彩依排,我又唔係太肚餓, 可以晚啲食都,
    ~ 其實, 都係買一個bagel 比我食, 我有時都覺得自己太簡單, 啲啲野就會好開心.

    ReplyDelete
  6. 青紅椒辣子雞好PRO! 我好鍾意你同 Brian 嘅關係,好溫馨,充滿愛。你哋會唔會嗌交?我同 Dondon 都算相敬如賓,嗌親交都係因為佢屋企人。
    [BigDaddy回覆02/24/2012 00:19:14]我同 Dondon 都算相敬如賓,嗌親交都係因為佢屋企人...You are one of a kind la!! Hahahahah!
    [版主回覆02/23/2012 11:34:46]Angela:
    ~個青紅椒辣子雞, 係中式超級市場買啲熟餸黎架!! 我買返黎架!!
    ~我和Brian 嘅關係, 都係大家就黎就去....當然都有嗌交啦!! 有時食咩都嗌一餐....哈哈~~ 其實, 我個人好簡單, 好容易就開心. 有時, 我諗諗下, 覺自己好容易比人dum...哈哈~~~

    ReplyDelete
  7. Brian好有妳心!他重視妳的說話和感受!
    [版主回覆02/24/2012 15:32:38]Happy Girl,
    哈哈,睇下咩說話和意見啦!唔係我全部意見他都包容,哈
    但我個人太簡單,好容易就開心,有時覺自己性格太單純,係社會上就好難上到位囉!.....不過 Brian 有記住我講的說,確實係窩心嘅!

    ReplyDelete
  8. 豆豉凌魚罐頭 is also my favorite, easy, quick, inexpensive, fulfilling!!!
    [版主回覆02/24/2012 15:36:12]Big Daddy: 但而家d 豆豉凌魚罐頭,賣得越來越貴呀!我都係耐唔耐先食. 講真,買新鮮肉食,仲健康. 價錢都差無幾咋!

    ReplyDelete
  9. LC 煲蓋夠重, 支牙簽不會掉....好辦法
    [冬日 Winter回覆02/24/2012 16:14:38]vicky, 其他煲蓋較輕, 會被水滾時的蒸汽推郁, 而筷子又掉下....
    (我以前都試過不少次這情況.....而滾瀉湯和粥...)
    [版主回覆02/24/2012 15:39:58]冬日Winter, 其實普通煲都可以夾住支牙簽煲湯,免煲湯滾瀉...依個方法,應該係我阿婆教我阿娘,我阿娘,教返我. 但阿婆個代用筷子代替牙簽

    ReplyDelete
  10. little Aerin and Eunice24 February 2012 at 06:45

    嘩你有好多LC廚具噃,豆豉凌魚罐頭其實好好味架!不過而家有人煮飯,反而無機會食了。
    [版主回覆02/25/2012 12:36:46]Little Aerin and Eunice:
    -我都係LC初哥,真係唔係好多.....我貪顏色靚先買黎用.
    -妹妮而家仲細,可能未適合用LC碗,你如想買LC,可買煲(我覺實用)或者買 盛餸d碟.都好靚靚. 香港的LC有花花形狀,仲靚.
    -豆豉凌魚罐頭,我馬馬哋鐘意食,係我男朋友鐘意食多d.....因他回家,都有工人姐姐煮,同你一樣,無機會食. 所以,他一有需要(如:加餸)就叫我開一罐食

    ReplyDelete