12號---拍拖紀念日(黃色水煲)


February 12, 2011 (Sunday)


不知是否Brian想獎勵自己在大風雪渣車, 還是今天是12號 (我們拍拖紀念日). Brian 很想買野.



想買野, 想洗錢, 當然好簡單啦!!  馬上去商場行一個圈,我便很快決定買一個黃色Le creuset 水煲.  Brian便買了一套紅色Tea set 比自己.



大家都有禮物. 齊齊都好開心!!





↓黃色水煲, 我鐘意依隻介辣黃.




↓現在, 買Le creuset用品, 盡量買不同顏色, 咁廚房望落去, 就會好colourful. 





↓Brian 的Tea Set. .....他想揾依隻紅色杯, 都揾咗好耐. 今日一見到便買下來




↓依隻杯, 係用某品牌茶包, 這隻茶包頭頂有塊葉, 將茶包放在杯內, 就好似有棵植物在杯內發芽  (其實, 以前和Brian去Las Vegas 都見過這款茶包set, 但當年無諗過買, 到現在才想買)





↓十二號拍拖紀念日, 食得特別啲. 所以便打邊爐.

15 comments:

  1. 我鍾意個紅色杯呀 ^^
    [版主回覆02/21/2012 05:40:26]Jo姐姐:其實隻杯有白色架!但我哋覺紅色靚d.所以買紅色

    ReplyDelete
  2. 好鍾意個南瓜煲, 不過有 d 貴, 唔捨得買.....
    [版主回覆02/21/2012 05:46:14]ZOE_GUY: 多謝你的眼光,我都好鐘意個南瓜煲. 而家用南瓜煲黎煲白飯食,兩個人食,南瓜煲都夠用.......香港時常都有LC開倉,有冇南瓜煲呀?

    ReplyDelete
  3. Vicky , 你們真係好有情趣每次拍拖紀念日都會慶祝 , 我都鍾意介辣黃色水煲好靚呀 .
    [版主回覆02/21/2012 05:53:06]ak: 托賴,年年都會慶祝下......大家開心下咁囉!.........個水煲我都好鐘意,而且我哋兩個人用,依個水煲都夠用

    ReplyDelete
  4. 你個度買LC係咪平好多GA?? 我鍾意你打邊爐個LC隻顏色呀......我仲未捨得買LC...老公又成日覺得廚具唔駛咁貴呢...哈哈....
    [版主回覆02/21/2012 11:54:35]菲on: 唔係架!我依邊的LC產品嘅價錢都企得幾硬,而且仲好少減價.....我初頭都係被 LC嘅顏色吸引到,先買第一個LC.......用後就覺LC好好耐用. 係廚房嘅好幫手,....打邊爐個煲,係我第一個買嘅LC, 用LC打邊爐d食物都快熟d....哈!你同你老公講,工欲善其事﹐必先利其器,因用LC傳熱even,煮嘢食係好d

    ReplyDelete
  5. 個杯好得意呀.....好彩我唔煮嘢.....如果唔係..我應該都會買埋一份.....
    [版主回覆02/21/2012 11:57:30]琪琪小公主,個杯,我哋都好鐘意. 仲打算去補給d茶包添!.....你唔煮都有得食仲幸福啦!

    ReplyDelete
  6. 我都鍾意芥辣黃.

    好在我唔鍾意煮飯, 唔係淨係買煮房用具啲錢都有掛洗! 我老公有次話買個LC煲俾我, 我叫佢唔好, 一來可能一年用唔到三兩次, 二來我怕會買上癮!! 因為見親啲人買LC都上癮!
    [版主回覆02/21/2012 12:06:21]Ceci, 哈哈!我都鐘意依隻芥辣黃,而且我想屋企的LC產品係唔同顏色.咁望落去個廚房都colourful 一啲,好開心....我自己都幾鐘意煮飯,覺得好有成功感...但我依邊的LC 價錢企得好硬,很少減價....我都唔會點瘋狂買.

    ReplyDelete
  7. 係咪tea set 送埋茶包? 浸完都咁企身 ,好得意。水㷛d料同㷛有無唔同?
    [版主回覆02/21/2012 12:48:35]靚芒,無錯,tea set係包埋茶包,所以套tea set都幾抵玩,遲d飲完d茶包,係市面買都很方便,而且茶包價錢都ok添!哈.........水煲d料同煲d料係唔同的......水煲d料大至上都係同市面上d水煲料差不多.....但of course, LC 的顏色就特別d.

    ReplyDelete
  8. 所有野都好中意,個茶包都好得意,不過無錢買咁多LC :P
    [版主回覆02/21/2012 12:53:27]Mrs. Wu, Of course,我所有嘢都鐘意.....個tea set仲好抵玩,因包埋茶包.......其實,我哋都係間唔中先買嘢,哈!獎勵自己開心下

    ReplyDelete
  9. 你哋生活真優雅。
    [版主回覆02/21/2012 12:57:06]Angela, 間唔中,買下嘢,會開心好多,哈哈! 其實,你和Dondon的生活都可以咁架!

    ReplyDelete
  10. 我都好鐘意LC架,㨄挪威買特別貴,而我只鐘情米色!好靚呀Brian套杯,葉子超可愛!但係唔用某品牌茶包就冇咁既效果了⋯燒賣打bin爐好唔好食架?
    [版主回覆02/21/2012 13:14:29]六月,我依邊嘅LC的價錢都企得好硬,又冇咩減價,我係英國見過LC,英國正價都平過加拿大,但去旅行要托住個煲,我又無熱心去買...........講真,我買LC唔係太瘋狂,有需要先買LC 獎勵自己,開心下.......你鐘意米色LC我都見過,隻色都好靚.有機會你返hk買,我冇記錯,你一年都返一次hk,right?.............套tea set 係跟埋茶包,所以都好扺玩,而d荼包都好多地方有得賣,所以,係短時期依隻茶杯都有依個效果......我哋鐘意食燒賣,所以較喜歡用燒賣打邊爐.其實打邊爐就最好,鐘意食咩就淥咩,適隨專便

    ReplyDelete
  11. Nice!! Love those products, colorful and so pretty!!
    [版主回覆02/21/2012 13:17:22]Big Daady: thanks, 我都盡量買d不同顏色嘅廚房用品,咁廚房望落去就colourful,感覺好開心

    ReplyDelete
  12. Tea Set好特別,茶包頂有塊葉仔好得意!
    [版主回覆02/21/2012 13:21:50]ccKitty: 套tea set 係come with 茶包架!而且遲d出去買返d茶包都唔難,所以依隻杯,都幾好玩,哈

    ReplyDelete
  13. 妳們好有品味....連個茶包都別緻過人...good ar
    [版主回覆02/22/2012 08:19:45]冬日Winter, 都係貪得意買下來,而且當天是拍拖紀念曰嗎!想買d特別嘢當慶祝下

    ReplyDelete
  14. The tea set is very cute....like it so much!!^^
    [版主回覆02/22/2012 08:21:56]Mrs. Beauty:都係貪得意買黎玩下,而且買tea set當天係拍拖紀念曰,買黎開心下..

    ReplyDelete
  15. 茶包好Q啊~
    [版主回覆02/22/2012 23:53:13]cowcow: tea set連埋茶包,所以好坻玩,哈哈,其實我哋都係個茶包吸引,先買依套tea set....哈哈

    ReplyDelete