靜 + 中獎杯


February 20, 2012 (Monday)

     這天是星期一, 是加拿大---多倫多的假期. 但其實, 加拿大其他省份是沒有這天的假期! 所以, 這天都仍然要上班. 



    這天,在交通工具內,平時走的走廊, 平時行的道路. 完全沒有丁點人. ...好靜呀!  多倫多假期, 很多商鋪都關閉. 鋪頭門都唔開, 條街仲邊有人吖!!



    平時多麼想條街少人啲, 可行得舒服啲, 唔洗被來被去街上的人群. 



    平時也多麼的想坐交通工具時, 能有空位坐, 唔想太迫人, 擠擁在地鐵車箱內,   甚至多麼的想連隊都唔洗排就入到車站.



    平時, 多麼想的希望, 在這天, 通通都實現了. 



    但原來平時擠滿人的地方, 現在空無一人. 都真是靜得幾恐佈. 



    這天, 假期上班都是循例的安排, 但換來, 多多一天有薪假期. 都是值的.



   
說實話, 令願好像平時一樣. 感覺平時擠滿人的街才像樣.



很美好, 這天上班, 跟本不多工作. 還可以提早走人. 哈哈~~


↓平時擠滿人的走廊, 這天, 一丁人都沒有. 靜到驚




↓提早可回家, 去了咖啡店, 買點小食和咖啡嘆, 而且, 咖啡店又舉辦一年一度「卷起邊中獎活動」. 飲得多, 就會多啲機會中獎...哈哈~~~




↓飲完咖啡, 即時卷起杯邊, 有一杯中了一個Donut . 真係一個好開始!! 展望其他獎品....電視,相機, 現金獎, or 一架車.....哈哈, 發夢ing.



↓晚餐, 食生菜墊底嘅髮菜蠔豉煲(隔夜), + 炒雞粒 +白飯任裝.



這天, 雖有得早放, 但食完咖啡店的食物, 就肚痛. 痛到半夜, 還痾了五次, 全晚廁所陪我瞓.

8 comments:

  1. 點解咁得意,只得多倫多有假放?
    [版主回覆02/29/2012 08:50:38]Oli:
    ~每個省都有不同省政府, 所以, 有啲假期, 只有某啲省份有假期, 有啲無. 但都係一兩個假日係咁. 其他啲公眾假期, 大部分都一樣.

    ReplyDelete
  2. i wonder which food makes you sick? And Brian did not eat the same food?
    [版主回覆02/29/2012 08:51:26]Mrs. TinTin:
    我估係啲coffee. 只係杯Coffee 我無同Brian share. 其他都係一齊食. 所以, 我估啲coffee 唔太新鮮. 又可能自己洗手唔乾 . 算啦....我當清腸胃啦!! 好彩都係一晚, 依家都正常返.

    ReplyDelete
  3. Vicky 又中獎喇! 你有無買649? 你好啲未呀?有時肚瀉當清腸胃都好
    [版主回覆02/29/2012 08:50:46]Angela:
    ~ 間唔中都有買649, 買個機會都好, 中咗件Donut, 都好過無.
    ~都係去咗一晚廁所, 而家都ok啦!! 學你話齋,當清下腸胃啦!! 多謝關心

    ReplyDelete
  4. 我地呢方都有假放呀,係咪同你地一樣既假呢? 嘩,真係靜到咁? 有D恐怖
    [版主回覆02/29/2012 08:50:47]Mrs. Wu:
    ~我哋依個假期, 叫做Family day. 我知美國都有假放呀!! 總之, 有假期放, 就舒服啦!! 唔理個假叫咩名. 哈哈~~
    ~係囉! 咩鋪頭都唔開, 原來係好靜架!! 好彩可以提早走.

    ReplyDelete
  5. Vicky , 啲飲品可能今日太少人買放耐咗啲 , 所以飲咗唔舒服了 , 妳好好運的 , 時時都有種奬 , 快啲買張649 試下喇 , 祝妳一樣咁好運種到奬 .
    [版主回覆02/29/2012 12:31:52]ak:
    ~都可能係其中一個疑點啦!! 不過, 都係去咗一晚廁所,之後都正常返!!
    ~我間唔中都有買649架!! 當買個機會, 開心下. 哈哈!!
    ~承你貴言. 再中獎.哈~

    ReplyDelete
  6. 中奬後太開心了....所以肚痛 ?
    無事....好快好番..!!
    [版主回覆02/29/2012 08:50:52]冬日Winter:
    ~都係中咗一個Donut, 又唔會開心成咁, 哈哈~~
    ~都唔知make 咗咩mistake. 都係去咗廁所一晚, 之後都正常返, 多謝關心

    ReplyDelete
  7. 有獎中都好好運架!幸運之神就到你屋企!
    [版主回覆02/29/2012 12:50:41]Fion:
    -多謝你,我都希望承你貴言,哈!.....

    ReplyDelete
  8. vicky呀....如果去旅行去加拿大...你覺得有無野玩呀?? 我一直都想同dadmom去加拿大探親加玩ga...但又覺得加拿大無乜野玩呢....
    [版主回覆03/06/2012 06:29:04]菲on:
    ~去到加拿大咁遠玩!! 你去加拿大邊一個省呀?? 因為不同省份, 就有唔同景點.
    ~說實話, 我住咗加拿大一段時間, 都係去過幾個省. 加拿大實在太大了. 真係唔知

    從何說起.
    ~我居住Toronto, Ontario. 大多數都是知Toronto啲野. 多數黎多倫多旅行, 都會去.......CN Tower(全球第三高嘅塔), Eaton Centre shopping Mall, Harborfront, Niagara fall 瀑布, Niagara icewine冰酒廠, .....你可參觀以下web-site.....................http://www.torontotours.com

    ReplyDelete