大風雪回娘家


February 11, 2012 (Saturday)


 一起身, 見到窗外大風大雪,  啲雪落到, 眼前好似有塊白布咁. 真係有點驚. 由其事我隔離果個, 驚到瞓唔到. 因為我這天要返娘家. 他要車我返去娘家處.


  他最怕便是落大風雪要渣車, 而且, 回娘家路程搖遠. 長期能見度低下. 渣住架車出街, 都咪話唔辛苦. 原本我說自己坐公共交通回娘家. 但我隔離果個, 又不想得我自己一個回娘家. 給娘家講說話. 最後, 謂有額後幾小時才開車. 等場雪落得七七八八才回娘家.


  真是好好彩, 場大風雪, 下晝落得差唔多. 渣車都無咁辛苦. 但滿地都雪, 渣車嘅車速都要慢一點才行.


   上到娘家, 就變咗和阿娘去茶餐廳--食下午茶.  很少和阿娘食下午茶. 原來阿娘都唔曠拒食下午茶. 講真, 我鐘意食茶餐廳, 多過飲茶. 可能, 我和阿娘真係飲得太多茶啦!!


   回到娘家, 離不開都係食. 晚上, 等齊人就開飯. 開飯前, 同Brian和四妹男朋友出咗去買酒飲. 一邊飲酒, 一邊食晚飯.


而星期日(Feb 12), 就同阿娘飲茶.  在週末都離不開飲茶....哈哈~~還和阿娘去超級市場行. 係依邊生活, 來來去去都是做依啲野!!




↓在茶餐廳, 食下午茶.....有豬扒包, 吞拿魚三文治



↓下午茶, 還有墨魚丸米線, 公司三文治



↓焗蕃茄豬扒飯





↓晚餐阿娘煮飯.................................星期日去飲茶
 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


我年幼到我出來工作, 我父母的圈子, 只是圍繞在日常的工作和生活. 街都很少去. 所以, 我就算畢業過後, 我父母連街都唔多比我出. 放工留在家, 是正確的行為.

現在, 父母已經退休了. 在退休這幾年, 他們去了很多個國家旅行. 他們可以去足一個月旅行. 才返回家.


近來, 和阿娘交談, 阿娘很鼓勵我, 去多點地方旅遊, 行下. 外面的世界真的是很大. 去多啲就可感染多啲. 思維也可廣大一點.


 我很感動阿娘和我說這番話, .........記得小學時, 學校舉辦的旅行和宿營.  我要求阿娘整整一個月才可參加. 還要每天吃兩碗飯 (阿娘是傳統人, 深信食得多會健康). 阿娘才願意我出外看看. 小時候, 很羨慕表妹, 每個暑假去不同地方旅行. 表妹的話題和見識, 也比一般同年齡嘅人多.......還有,  小時候, 阿娘和Daddy公司放假, 出外旅行幾天,我其實很想去. 但我家成員聚多. 不敢開口.


這幾年, 我有點經濟能力, 會跟Brian出外旅行. 我也不敢正面和阿娘講,怕阿娘和Daddy生氣, 話我不「痴」家.  所以, 我每次離開多倫多, 內心都超級guilty


  現在, 父母退了休, 生活方式改變, 都明理咗啲, (係dd, 但仍很傳統)  明白出外走走, 是正確.

好感恩, 阿娘發了一個「准許去旅行証」給我. 以後, 去旅行都不需要抱着guilty心. 去旅行都玩得放心.


8 comments:

  1. Love the food at Phoneix!
    So, the green light is on - go go go travelling! :D
    [版主回覆02/18/2012 15:26:30]Smac:
    Phoneix 啲食物都ok, 而且環境都舒服. 但時常要等一陣先有位坐. 哈哈~~...............現在, 阿娘唔介意我去旅行, 現在去旅行會去得更放心. 但要請到假先得. 哈

    ReplyDelete
  2. 下午茶餐好豐富喎 我都好鍾意茶餐廳呀 ^^
    真係讀萬卷書 不如行萬里路架 趁後生去多啲地方旅行啦 ~~
    [版主回覆02/18/2012 15:26:29]Jo姐姐:
    下午茶餐, 都有成六個人去食. 我都無逐一影啲食物相. 茶餐廳係食物選擇夠多,每人叫一啲,share 食. 都真係幾豐富. 哈~..........我自少就很喜歡周圍去. 去下唔同區行下, 可以望下唔同野, 我都很開心. 但我家太多成員, 邊有可能時時去旅行!! 連去街都少. 現在, 阿娘唔介意我出外走走, 我真的好開心

    ReplyDelete
  3. 你好聽父母話呀....真乖女!!! 周圍去可以見識多D...眼界大開確係真事....
    [版主回覆02/18/2012 15:26:31]菲on:
    但我父母心目中, 我真的不算乖女了. 因我時常想出外走. 我讀書都選擇住寄舍. 我父母已經不太喜歡了.....................我等到現在, 阿娘同我講依句, 我已經好開心. 去旅行可以開懷啲. 不需要擔擔心心了. 而且, 我真係好想出外感染外國嘅世界.

    ReplyDelete
  4. 力高 --- 蛋糕17 February 2012 at 00:42

    很好呢~~~其實我小時候家中都不富裕, 爸爸一個養四個, 媽咪家庭主婦, 所以細過從無去旅行的, 一直到到自己開始出來工作, 才有機會去下其他地方~~!!!

    世界真是好大, 有機會有時間有能力有健康一定要周圍去下呢, 我都好支持^^~
    [版主回覆02/18/2012 15:27:11]力高...蛋糕:
    我小時候成長背景和你差不多, 我有四個妹, 計埋我, 我阿爸一共要養五個女. 我阿娘同樣是家庭主婦. 唔好話去旅行, 連去街都少. 到我大,大學畢業, 我啲妹又未出身. 我阿娘還是不想我周圍去. 但內心真的是很想出外看看. 因為真係見識到許多野. ..........所以, 現在我阿娘唔介意出外走, 我現在出外也開懷啲了. 我也同樣叫我阿娘, 現在健康還許可. 便去多點旅行. 感染多啲其他國家生活

    ReplyDelete
  5. 有個研究話多去旅行啲細路會聰明啲,我都好信。嘻,比我日日飲茶我都唔厭啊。
    [版主回覆02/18/2012 15:26:39]Angela:
    我又無睇過依啲研究, 但去旅行, 望許多不同的事物, 思維也礦了. 可能咁, 真係會聰明啲. ...................你咁鐘意飲茶架!! 日日飲都得. 但如果太耐無飲茶, 我都會掛住嘅!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  6. 去旅行吾駛feel guilty喎,我父母從來都吾會阻止去旅行,反而係我有時吾想去咁多,都係個錢字,哈哈! 有機會我都想再同父母去夏威夷,一來由HK去近,二來真係好relax, 好舒服。你或者都可以同父母一齊去,吾需要遠,但都可以一齊享受下天倫樂。
    [版主回覆02/18/2012 15:26:35]Mrs. Wu:
    你好有父母心, 打算和父母去旅行. 不過, 夏威夷同香港都唔太近, 如果你都係香港, 我覺去東南亞國家玩. 會抵啲. 而且又近啲. 我其實都想去東南亞國家旅行. 但北美地方去東南亞需要好長時間. 我邊有咁多假期吖. .........有時, 去旅行,唔一定要去到好遠,先代表去旅行. 去加拿大第二個城市行下,都能感染到好多野.

    ReplyDelete
  7. 我同妳一樣,細個時媽媽成日管住晒我,唔準呢樣唔準個樣,佢話除非我結咗結婚才唔管我。所以我咁早結婚其中一原因,就係為了自由,哈哈
    [版主回覆02/18/2012 15:26:38]Oli:
    嘩!!好彩你係好細個就揾到Mr. Right. 所以,我以前讀書, 令住寄舍. 因我覺寄舍, 都可以感染多啲野. 多過時常一放學就回家. 其實我出外工作都有10年啦!!但我都唔敢去旅行. 因我去遠啲, 我阿娘都很不滿. 除非返香港就例外啦!! 我都係近幾年, 我啲妹大啲. 阿娘同Daddy 退休旅行. 才有啲空間, 和Brian去旅行. 現在, 阿娘講到出口唔介意, 現在去旅行都去得開懷.

    ReplyDelete
  8. 哇!加拿大食野原來可以咁港式!真好!
    啊,原來伯母係傳統派,妳好乖呀,細個想同父母去旅行都唔出聲,在挪威呢,好奇怪架,祖父母都偏愛大嗰粒孫,會帶大孫出國去旅行⋯要妳是挪威孩子也不錯,因為妳是長女呀⋯(我有否記錯?):))) 去旅行不要再覺得內疚了,因為旅行洗好多錢的!!LOL⋯現在開始要放開懷抱去過夠!;D 我細個好怕醜架,但自從出黎做野,要自己訂機票週圍飛去做嘢,人大膽了好多,因為見識多了,自信心也強了⋯
    [版主回覆02/18/2012 15:34:53]六月:
    加拿大某些地區都好港式, 因太多香港人選擇移民來加拿大嗎!! 帶領咗好多港式野都係加拿大出現. ........我父母超級傳統, 我在他們心目中已經係壞份子. 因為我以前讀書, 要讀寄舍, 因為我想了解多啲加拿大. 唔想時常一放學就回家. 住寄舍點都可以參加多啲學校活動嗎!! 但我阿娘好不喜歡我讀書時嘅舉動. .....我還迫埋啲妹住寄舍, 因我都想阿妹識多啲野!! ..............原來挪威傳統, 啲長孫. 可以周圍去旅行, 咁好嘅!! .....係呀!! 我係長女, 但我對落啲妹, 和我年齡相距很多, 我現在啲妹出咗身, 我阿娘和Daddy先退休, 先比我周圍走. ............你講得無錯, 周圍去下, 獨立下, 人的膽量自然大咗. 真係唔會怕醜, 人唔怕醜, 機會都會多一點.

    ReplyDelete