2/14

February 14,2012 (Tuesday)


   
   一個星期前, 我洗洗下碗, Brian無端端說:「唔得啦, 我要book臺啦!!」


   
   我很奇怪, 「Book什麼臺?」


   
    Brian說: 「下星期二是情人節嗎! Book 臺出外食飯. 」


  
    我說:「係喎, 情人節喎......但當天是閒日, 不是公眾假期, 放咗工都無咩時間剩, 我以為好簡單係屋企叫壽司外賣食, 便當慶祝. 」


  
    Brian 說:「出去食吧, 會有氣氛啲, 食物也會新鮮啲. 你想吃壽司, 便Book 日本餐廳吧.」






   這件事後, 我反思, 發覺自己, 原來是無咩情趣的人, 醒不起情人節將到, 又不會Book 臺,也沒有認真想過, 如何在節日製造氣氛.  感覺自己, 真是很不細心添!!



   但很喜歡Brian在生活中, 給我的「突然驚喜」, 雖然, Book 臺是一件很平凡的事, 但知道他在意, 準備一齊. 鋪排周詳.  務求順順利利享受情人節晚餐. 簡單一餐日本餐, 我已經覺得很浪漫.



   數數手指, 原來我們已經一起渡過了12 年的情人節了.  而且, 還是每一年都是在意地渡過




 


↓日本餐廳的環境 (幸好有Book檯, 當天全餐廳擠滿人), 飲啤酒和熱Sake



↓一人一張相




↓當天吃的食物






15 comments:

  1. brian懂情趣喎....佢識得提早訂枱...預備慶祝晚餐....很好呀!!!! 一齊咁多年還會花思....抵讚...
    [版主回覆02/22/2012 08:33:00]菲on: 都係但求大家開心下,其實間唔中有d咁嘅節日,可多個籍口,食下特別嘢慶祝下...你和你先生的情人節都過得好溫馨....但求曰曰開心就得

    ReplyDelete
  2. 過了12年Brian都咁有情趣,真係好戥妳高興又羨慕呢:)
    [版主回覆02/23/2012 05:52:03]Oli:
    咁等你update 之後, 先再講.
    [Oli回覆02/22/2012 08:41:41]我遲D出14/2妳就知了...:(
    [版主回覆02/22/2012 08:35:34]Oli, 唔洗羨慕,我覺你同你先生,時常周處食嘢,大家又有共同朋友,我見到你哋兩公婆都好開心

    ReplyDelete
  3. 一起渡過十幾年,還會給你突然驚喜,Brian真係好細心呢!日本餐廳都擺了玫瑰花增添氣氛,真不錯!
    [版主回覆02/22/2012 08:39:19]ccKitty: 反而我個人太唔識表示,我初頭諗住叫外賣便算,哈哈.........間曰本餐廳,枱枱都有花,作裝飾.......都有d氣氛

    ReplyDelete
  4. 情侶裝呀~~~嘻,好高興見到有人同我地一樣食咁多野。我都同意應該keep住製做氣氛 / 祝紀念日,生日架,如果唔係久而久之就真係會無晒感覺。你地好幸福呀!
    [版主回覆02/22/2012 08:48:33]Angela: 事前大家都唔知著差不多顏色衫.....但我哋成曰會不經意著同一色衫....其實我哋都食得幾多嘢,由其是曰本嘢,可以食到好多,連個待應都同我哋講enough. 但我哋都唔理個待應,照叫menu上d嘢食.哈.......有時,我都會搵d籍口要Brian同我慶祝, 等生活開心d.

    ReplyDelete
  5. 妳好幸福!Brian好有生活倩趣!
    [版主回覆02/22/2012 09:29:44]Happy Girl, 都係久唔久,最緊要曰曰開心

    ReplyDelete
  6. BRIAN好細心真難得呀 妳好幸福呢 ^^
    [版主回覆02/22/2012 09:31:07]Jo姐姐,多謝,最緊要曰日開心

    ReplyDelete
  7. So sweet!
    [版主回覆02/22/2012 11:44:34]Nicole, Nice to meet you! 其實,咁樣慶祝都係想大家開心下.....我祝你和你先生,都曰曰開心

    ReplyDelete
  8. 真係嘩嘩聲!兩個人食,認真唔簡單呀!不只豐富.而且還覺得多咗啲喎! Anyway ,講下啫,對的,最要緊的是吃的人大家滿意,不論高級食府,或是大排檔,總之,二人一心先至真!(不過,有時也要試下在不同地方,享受食物之餘,也要享受環境;因為辛苦得來自在食嘛!)
    [版主回覆02/22/2012 23:59:22]avlinkage, 其實我哋兩個都可以食到好多嘢,由其是日本嘢食. 太鐘意日本嘢啦!無錯,食都可以好享受,所以我哋都好鐘意去下唔同地方食嘢,開心下

    ReplyDelete
  9. So sweet .....妳們兩人是夾定一齊穿紫色衣服...??
    綠色的魚生壽司...是什麼魚...?? 咁靚...
    [冬日 Winter回覆02/24/2012 11:12:01]妳已發覺妳們原來是日日都咁夾呢....
    [版主回覆02/23/2012 00:33:27]冬曰Winter: 都無夾定,大家出門口時間都唔同,真係咁啱大家着成咁. .......綠色係牛油果黎架!

    ReplyDelete
  10. 好鬼sweet, 真係羨慕,多數都係我會搞下氣氛,我任何一個節日都會寫張card比佢,等佢記得發生過D咩事,哈哈
    [版主回覆02/23/2012 00:38:02]Mrs. Wu: 我覺送卡,都好sweet架!張卡可以keep住,將來睇返,好有感覺架!其實大家同心,便可. 日日開心至緊要

    ReplyDelete
  11. 結o左婚會現實d, 所以你諗住外賣都唔係問題啊, 難得你先生咁有心~ ^^ 祝你地繼續有仟仟萬萬個情人節~
    [版主回覆02/23/2012 00:41:16]Cowcow: 我都未結婚,但都一齊咗好多年,大家每曰都過得舒服. 我覺依樣仲重要

    ReplyDelete
  12. 都係生活情興呀!好sweet!!
    [版主回覆02/23/2012 00:43:18]Fion: 多謝,有時生活上有d情趣,真係會開心好多

    ReplyDelete
  13. 力高 --- 蛋糕22 February 2012 at 00:20

    原來已經係12個年頭喇, 真係好好~~好sweet呢~!!^___^祝你們繼續幸福快樂啊!
    [版主回覆02/23/2012 00:49:23]力高---蛋糕: 多謝祝福. 其實時間過得好快,一年一年,咁就過咗12年!

    ReplyDelete
  14. Brian好識dum妳,12年後都咁識做,真係好錫妳呀!日本菜好正呀!
    [版主回覆02/23/2012 00:59:16]六月: 大家一齊都係大家dum黎dum去.生活先有驚喜,無咁悶........我見你同三文魚國先生,生活上,都有唔少情趣. 大家都好開心......我鐘意食日本嘢嗎, 出街食會要求食曰本嘢多,但多倫多附近無海,d海鮮選擇好少,無你想像嘅正,但我食依間純日本人開,我覺係多倫多食到咁,算不錯

    ReplyDelete
  15. Mrs Cook 小花媽22 February 2012 at 07:26

    你個情人咁細心....真係 sweet ^o^
    [版主回覆02/23/2012 01:05:25]Mrs. Cook 小花媽:
    都係想大家開心下,出去食,個氣氛係會好d. ....我祝你和你先生都日日happy.

    ReplyDelete