驚喜shawarma

       琴日(Nov 15, 星期四), Brian本來相約我一起食lunch
food-sandwic.gif image by vickyngkiki
Can-bottle-water-perrier.png image by vickyngkiki
但他實在太忙了, 我見到他一陣, 他的手提電話係咁響
equip-Visor-Deluxe-graphite.gif image by vickyngkiki
, 又不段有email, 所以, 我地lunch 的聚會要停喇! 各有各食, 其實, 我也沒有什麼失望感
和不開心
, 此終, 做野要緊! 食野大把時間有得食喇! 今日唔得咪第二日食囉!! 或者再遲d食都得, 因此,我都無咩所謂. 我亦如常我嘅activity
little-lady10-1.gif image by vickyngkiki

       到他放工, 他話有特別野
cook-PaperBag-icon.gif image by vickyngkiki
比我, 我便落樓下去接他, 原來, 他買了我最喜愛食物之一 Shawarma比我. 其實, Shawarma 係一種阿拉伯(中東)食物, ....而Sharwarma 係用暖暖而又軟棉棉的Pita bread包着自己特定的肉黎食, 通常Pita bread內會包住大量新鮮燒起的肉(可選雞,羊,牛) 加上特別garlic 白醬汁, 再加上爽口的番茄
veg-tomato-3.png image by vickyngkiki
and 青瓜粒
veg-cucumber.png image by vickyngkiki
, 好似一個巨大soft taco warp
food-fast-rap-chicken.png image by vickyngkiki
. 但是, shawarma 就是暖暖的, 而且好似一個開咗拉連的散紙包, 可以見到晒Pita bread 包裡面的餡料, 而且外賣會用錫紙包上, 令到pita bread 保持溫暖度, 所以, 食的時候我的手也感受到微微的溫暖
.  係冬天食就至好不過. 真多謝Brian比依個驚喜我. 咁又幫我煮少一餐飯. 其實, Brian覺得突然間唔可以和我食lunch而唔好意思, 況且, 一齊食lunch都是他提議的, 但, 我沒有因為突然間無得同Brian食lunch,而angry
or 失望
. 我反而覺得他
little-men-work.gif image by vickyngkiki
工作有熱誠 and  積極. 而今次他買Shawarma 我係好開心
, 但係有d覺他很晒錢...閒日都食街外野....哈哈! 好彩,無煮落飯啫
food-rice-icon.gif image by vickyngkiki
!!

arrow-white.gif image by vickyngkiki
Surprise Gift....Shawarma 黎架!!0




arrow-white.gif image by vickyngkiki
Shawarma 裡面的料, 多到流晒出黎...哈哈!!Brian話, 他買時,個Shawarma店主心情好好, 而且同他有傾有講, 而且仲主動加辣添!! 可能肉都加多d添!!哈哈!!


arrow-white.gif image by vickyngkiki
我是用錫紙包住黎食. 下面渣住Shawarma的手係Brian黎架! 他食法和我不一樣,他比較喜歡用手攞住成個Shawarma 食, 而我見他食到一半, 咪影低比大家睇, Shawarma 其實好多肉包係裡面, 講真,成個包由第一淡到最尾個淡都食到肉架! 所以,一個shawarma都好飽肚, 我到瞓個陣時, 都感受到 Shawarma 係我個胃未消化完.



**美國人fast food係漢堡包
food-burger-1.jpg image by vickyngkiki
,熱狗
food-hot-dog2.png image by vickyngkiki
就係人都知, 原來中東,阿拉伯人的街頭小食(可以講做fast food), 就係Shawarma 喇!


No comments:

Post a Comment