三份禮物

    到friday(Nov 23)喇! Brian一放工就同佢走咗出街
, 我地去咗買個portable heater. 因為,我電腦房,有好多窗架! 而且,d窗仲係好高好大,  雖然,冬天係屋企開晒中央heater. 但我仍然感到隻腳非常冰凍
. 我見到Canadian Tire(家具百貨公司)有portable heater 特價,Brian就提議去買返個!! 原來個日,仲有蛋糕用具特價添! 我就買咗一套四件嘅紅色loaf pan. 可以一次過整多
d loaf cake, 唔洗分幾次整!  而且價錢ok, 就買埋!! 到比完錢, 出門口時, Canadian Tire職員派一盒算係幾名貴D朱古力
cake-Chocolate-icon.gif image by vickyngkiki
比手上有Canadian Tire 購物套的顧客! 我同Brian都各有一盒朱古力. 好驚喜呀!! , .....嘩 !! 我今日有三份禮物
gift-purple-1.png image by vickyngkiki
喇!!! 



                    
edge-music.gif picture by vickyngkiki

      買完portable heater就去唐人超市
house-shop1-2.jpg image by vickyngkiki
買野,打邊爐
emoticon121_full.gif image by vickyngkiki
, 係呀!又係打邊爐呀!! 因為天氣凍打邊爐又方便,而且我又喜歡....打邊爐的玩意!! 哈哈!! 買完野食返屋企已經十點幾喇!! 我地又係食到好夜先停. 今次邊爐有打魚皮餃,蝦肉燒賣
food-shao-mai.png image by vickyngkiki
,油麵....加小肥羊麻辣湯地
food10-6.gif image by vickyngkiki
,好好味呀!!! 哈哈!食完成身都暖晒!!             

                   
edge-music.gif picture by vickyngkiki


arrow-grey-down.png image by vickyngkiki
依個portable heater細細個,真係好方便,我買完先知,係夏天可以用黎做風扇架!!一物兩用, 個盒紅色透明 盒係loaf pan黎架....而個兩盒朱古力係唔洗錢架!!一盒有八粒朱古力添! 係我額外禮物,....0



arrow-grey-down.png image by vickyngkiki
一盒有四個loaf pan 架!! 可以一次整幾個loaf cake 都得! Yeah!0



4 comments:

  1. Lindor朱古力,好好味呀!
    可以一次過焗咁多,慳番好多時間
    [版主回覆11/28/2007 03:55:00]Mui:   ~ 係呀!有Lindor 朱古力,而且一盒有八粒,我會慢慢嘆! 哈哈!!   ~ 係呀! 我而家都睇緊食譜,睇下整咩loaf cake好....整完post上黎比你睇吖!!

    ReplyDelete
  2. 咁 凍打邊爐就最正架喇~~
    [版主回覆11/28/2007 03:57:00]檬檬:   其實我一年四季都會打邊爐架! 但冬天打邊爐嘅氣氛真係好舒服. 食完成身暖晒.

    ReplyDelete
  3. 又開始凍啦 .. 大家都多加 衣服
    [版主回覆11/28/2007 03:58:00]MaGGie:   多謝關心!! 咁大家都take care 喇!

    ReplyDelete
  4. 有陣時"雞呔"網 上可以print 張coupon , 買滿$40 便可平$10蚊, 你有冇用啊?
    [版主回覆11/28/2007 04:01:00]高貓貓:   係咩,網上有coupon架! 真係唔知,等我要買野就上去睇下喇!! 唔該你呀!!

    ReplyDelete