換車牌

       今日,專登好早好早起身,起身時仲係天暗暗! 我都唔理咁多, 以自己最快速度刷牙洗面

, 同埋換衫,因為我要去續車牌,其實,應該係我生日前換,但我由生日之前之後都無渣過車, 所以, 等到今日先續! 因為續車牌係要去政府部門個樹續, 政府部門出名開門開得好早, 但生(關) 門就生得更早!!! 太陽未落山就生門!  但唔理點,續咗車牌先有得渣車! 所以,令願早少少起身,希望唔洗同太多人迫!

    
             
edge-bear.gif picture by vickyngkiki

   


     我一係自己apartment坐完電梯就急步走去政府service centre,  唔洗五分鐘就到, 點知去到政府services centre...咩部門都唔見晒,周圍都貼晒報紙! ....驚訝咗一陣就見到有個security 哥哥

, 他話比我知, 政府service centre 搬咗! 好彩唔係搬咗好遠, 行都行到去! 去到當然就係排隊攞number, 再坐埋
一邊等叫number...新政府service centre 大咗好多! 而且光蜢咗好多! 我一早去到都已經好多人! 由於係政府service centre...有d人係攞出世紙,醫料卡 ,考駕駛執照, or 續車牌,咩都有!!! 我周圍望無幾耐, 就見到自己手上嘅number 係screen個樹出現, 可以去 xx 櫃臺喇! 開心到彈起, 嗱嗱聲整理下自己d髮型,因交完續車牌錢就要影相
take-Cam-Monitor.gif image by vickyngkiki
!! 影相途中有個阿婆突然經過, 嚇咗我一跳, 但個影相哥哥話ok,唔洗再影, 都唔知自己將來張車牌相,會點! ----會唔會係一個嚇驚樣呢?
 

             
edge-bear.gif picture by vickyngkiki


      而家諗返起,原來自己擁有私家車車牌十年以上喇! 香港個張車牌都就過期, 時間真係過得快, 我仲好記得我係加拿大考車牌時的情景! 哈哈! 仲記得個日專登同--學校請假考車牌! 好彩依日假無白請! 因為我考一次就pass喇!Yeah!

     


                

edge-bear.gif picture by vickyngkiki


*原來今日天氣有點凍
, 續完車牌, 係咁流鼻水
,打"蝦痴"!^~^


No comments:

Post a Comment