到十二號喇!

      今個月十二號係星期一,所以,我多數唔會係個日,同我男朋友出街食飯慶祝, 但我地就係weekend專登買d好野食, 當預先慶祝十二號!!

                 

edge-catrain.gif picture by vickyngkiki


   星期五(Nov 9)一放工就同Brian去超市買打邊爐
drink-soup-5.gif image by vickyngkiki
材料, 但去到超市, 我男朋友就買咗盒日本壽司
jap-sushi30.png image by vickyngkiki
jap-sushi-kazunoko.png image by vickyngkiki
jap-sushi-salmon.png image by vickyngkiki
jap-sushi-nattou.png image by vickyngkiki
,同埋好特別嘅芋頭酥, ....一返到屋企就食日本壽司, 要隔一陣先打得邊爐, 今次我男朋友仲買咗青口
food-sioiriebi.png image by vickyngkiki
and 新鮮魚
food19-2.gif image by vickyngkiki
打邊爐
emoticon121_full.gif image by vickyngkiki
, 食海鮮邊爐,個胃真係無咁濟!! 食完邊爐仲試咗我男朋友新買嘅芋頭酥, 又真係幾好食喎!! 由於係一個晚上食咗唔少野!! 所以,要好夜先上床瞓
!!


          
edge-catrain.gif picture by vickyngkiki


arrow-bear.gif image by vickyngkiki
一大盒日本壽司,好yummy!!因為自己喜歡食sushi 囉!
jap-dinner-set1-1.png image by vickyngkiki0




arrow-bear.gif image by vickyngkiki
我都係第一次食依個芋頭酥,有幾香, 裡面有芋頭蓉...亦好yummy!!0



                
edge-catrain.gif picture by vickyngkiki



    每憑閒日都諗住同Brian 去邊道玩, 去邊道行街
little-walk1.gif image by vickyngkiki
, 但到星期日(Nov11), 我唔知點解好眼瞓!
smile51.gif image by vickyngkiki
! 成3點先
同Brian出到街! 一去街就同Brian食野,去咗Tim Horton
house-Coffee-Shop-icon.gif image by vickyngkiki
食, 去得Tim Horton就食得簡單, 求其食! 就咁叫個cream of mushroom 湯
drink-soup-3.gif image by vickyngkiki
, & cream cheese Bagel
food-bun-bagel.png image by vickyngkiki
, &一杯飲熱朱古力奶
drink-cafelatte-cupttino.png image by vickyngkiki
!  其實,飲碗湯已經有d 飽, 可能自己未瞓醒
smile51.gif image by vickyngkiki
!! 食少少野就話覺飽! 食完野之後, 就去Canadian Tire....周圍行,睇下d聖誕裝飾
, 而依日嘅收獲就係Brian買咗memory card
equip-memory-card.png image by vickyngkiki
比我,
!! 行到天開始黑! 我地諗住買d生蠔返屋企做dinner架!! 當慶祝十二號,  但去到超市,見到有生蠔賣, 但個d生蠔係要自己揭殼個隻生蠔黎架! 個seafood department 售貨員話無開殼服務, 但個售貨員好好人教我地開殼方法, 但我無咩把握, 所以,無買到, 我唔想為咗食生蠔整親隻手, 因我覺得開蠔個動作都好危險!!  後尾, 就買咗條好大條魚
food-fish.gif image by vickyngkiki
(3磅到), 返屋企自己焗
! 仲買咗支好新出嘅有汽提子汁
veg-blackberry.png image by vickyngkiki
Can-two-dogs-classic.png image by vickyngkiki
, 依支有氣提子汁好似有汽利賓納
Can-pop-grape1.png image by vickyngkiki
! 配魚一齊食都幾特別! 我就係咁樣同Brian預先慶祝十二號喇!!
   原來,近排自己都食得幾多海鮮!!! 食海鮮嘅感覺好舒服! 無食肉咁濟!


             
edge-catrain.gif picture by vickyngkiki



arrow-bear.gif image by vickyngkiki
買咗條魚
food-yakijake.png image by vickyngkiki
整d薯仔
veg-potato1.png image by vickyngkiki
用菜
veg-spinach.png image by vickyngkiki
墊底,就係預祝12號dinner喇!仲有支有氣提子汽水.攪掂!
 


9 comments:

  1. 真係好温馨啊!
    [版主回覆11/14/2007 07:03:00]TheMay:   Welcome to my blog! 係呀!我地憑12號都會慶祝架!! 只係食餐好!!

    ReplyDelete
  2. 又火鍋又刺身...又生又熟... 對腸胃唔好!~ 不過一次半次無所謂啦!~
    你地好浪漫呀!~ 當年我和前女友在街邊大排檔好窩心呀!~...不過以後我...再會機會了!~
    [版主回覆11/14/2007 07:23:00]小威威:   ~又生又熟,對我黎講都唔緊要, 因為都慣咗!! 哈哈!   ~有機會架!你咁後生! 你快d揾返過女朋友喇!!一對情侶去邊道食,其實都好開心!   

    ReplyDelete
  3. 好sweet呀,你地個個月都慶祝架?真係好難得。
    食海鮮真係好正,無食肉咁滯,不過可惜我地鄉下無新鮮海鮮賣 。
    我都未食過芋頭酥呀,我唔係幾食芋頭,除左新年要食芋蝦 。個芋頭酥係鹹定甜架?
    [版主回覆11/14/2007 14:08:00]Mui:   ~ 好多謝你咁我地(me and my bf),我都覺得好難得!! 都keep 咗依個節日有成8年喇!   ~ 有陣時我食海鮮,都係幫襯西人supermarket. 因為貪方便囉! 雖然,係西人地方買seafood,大部分海鮮都已經死晒,什至係frozen 海鮮,但加d簡單調味,又會幾好食架!!你可以去買黎試下架!   ~ 而我好仲意食芋頭,and 紫色番薯架!! 但就唔係時時有得食,媽咪話依兩樣食品都係季節性! 我仲意taro and purple yum 個隻香味!! 我好少食芋蝦架! 可能我見到有芋頭,就會食晒,邊有機會留低整第二樣野吖! 哈哈!   ~ 而上面個果芋頭酥係甜架! 我覺得幾好食架!!

    ReplyDelete
  4. 你同Brian真係絕配呀....我諗都唔會有咁多好男仔會個個月同你慶祝&成日都同你一齊食唔停呀!!!
    真係好鬼溫馨呀,羨慕死人喇!
    我都贊成你唔好自己開生蠔呀,好容易整親手架...最多下個月再食過啦!
    你成日打邊爐,有冇生暗瘡呀?我呢排係屋企都打咗幾次,而家生咗幾粒呀!!
    [版主回覆11/14/2007 15:00:00]爆炸魔女:   ~ 我都好開心Brian到而家(8 年喇!)都同我慶祝依個日子, 而且,我地仲意食野嗎!!咪係12號周圍食餐好囉!! 哈哈!   我都覺你同你先生and 仔仔都好溫馨! 都間唔中出下街食飯,或者你煮d特別餸菜比屋企人品賞,都好開心呀!   ~ Queenie, 乜你前排打邊爐呀?又去尖沙嘴食?? 而我and 我男朋友好仲意打邊爐依個玩意架!又可以玩又可以食!! 而且相當方便! 想食肉又得,海鮮又得, 想食菜亦都可以!! 而家天氣有涼喎! 打完邊爐成身暖晒!! 所以,我地愛上打邊爐!! 哈哈!     話時話,我鼻旁邊都生咗粒暗瘡, 都係要飲多d水先得, 我希望會快d好返, 因為依個周末要返屋企見媽咪呀!! 媽咪見到一定要飲苦茶!   ~ 你都要飲多d水喇!!! 出街盡量唔好化妝喇!!你有無藥膏查呀?

    ReplyDelete
  5. 個芋頭酥好似酒樓果D奶王酥咁,睇落去都好好食,你哋眞係好鍾意打邊爐,每個星期都打!
    [版主回覆11/14/2007 15:04:00]高貓貓:   ~個芋頭酥我男朋友係T&T買架!! 你有時間去T&T買黎食吖!!   ~係呀!我地係十分喜歡打邊爐架!! 因為又玩得又食得嗎!!

    ReplyDelete
  6. 你都好sweet丫~~盒壽司好好味咁喎~~
    [版主回覆11/14/2007 15:07:00]檬檬:   ~多謝你咁讚我地!!你同張生都好sweet!!hehe!   ~盒sushi真係好yummy!!我都好喜歡食日本野架!!

    ReplyDelete
  7. 嘩!! 好好味呀!!
    [版主回覆11/14/2007 15:09:00]Cat Cat:   係呀!要慶祝12號! (我地相識的日子),所以,食好d囉!!

    ReplyDelete
  8. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。13 November 2007 at 21:18

    個芋頭酥好得呀
    [版主回覆11/14/2007 15:11:00]Miss cheese cake:   我都係第一次食芋頭酥,但真係幾好味架!! ..hehe!!

    ReplyDelete
  9. Brian有你真幸福!!!
    [版主回覆11/15/2007 05:02:00]flying cupcake:   你唔好咁讚我喇!我會害羞架!! ,我都成日覺你同柴狼爸爸好恩愛,周不時都一齊去旅行...and 去食野!!

    ReplyDelete