香蕉蛋糕...成功咗!

     好開心,又到星期五,一星期裡面最開心就係依日, 今日仲高興, 因為d香蕉熟咗
veg-banana-2.png image by vickyngkiki
, 我又可以重整香蕉蛋糕喇! 今次,自己就慢慢做
, 每個step慢慢跟住做, 一邊做一邊提自己,切忌太心急, ...... 登,鄧...一出爐
equip-oven.png image by vickyngkiki
就即刻試,好好味呀! 連我男朋友都話好好食, 好香蛋糕味,原來,.我上次實在落得太多蘇打粉, 今次, 作出調整,
cooking-tool-measure-1.jpg image by vickyngkiki
就得咗...
.

    
edge-cross-flower2.gif picture by vickyngkiki


     由於Friday mood, 真係唔係好想煮飯食
,好想出去食野, 所以,我襯Brian放工打黎比我個陣時, 我就提議Brian,  不如出去食dinner喇, 但他話出面又落雨 and 凍, 不如他買d野黎食喇!! 我話咁都好呀! ....我不流都仲意賞試新產品, 所以, Brian見到KFC有新野出, 他就買比我試下. ....我試個果新產品係叫 Pop chicken with mash potato
food-21.gif food image by vickyngkiki
. 都幾好味架! 但份量少咗d.哈哈! 好在自己整咗香蕉蛋糕, 食埋甜品,啱啱好!

    
edge-cross-flower2.gif picture by vickyngkiki

 
     可能,係星期五喇!! 食完飯, and 香蕉蛋糕仲有d口痕, 好想再食甜品, 所以整
cooking-tool-whisk-1.png image by vickyngkiki
咗crepe 食
food11-4.gif image by vickyngkiki
, 因為容易嗎!! 而且Brian又話想食, 咪整朱古力crepe囉!!  今次整得太多, 我就將計就計, 打包
equip-tupperware.png image by vickyngkiki
比Brian, 叫佢放入雪櫃
cook-refrig.gif image by vickyngkiki
, 聽朝早當早餐, 或者下午茶都好.
     我係一晚裡面, 整咗兩個甜品,  雖然,好享受整甜點過程, 但清理廚房的工作有一大倫,
又要洗碗,洗煲, ....總之,左拾下右拾下,清理完成之後, 成個人都好疲倦喇! 洗完野已經走入房瞓喇!
    
      
edge-cross-flower2.gif picture by vickyngkiki


arrow-blue-1.png image by vickyngkiki
香蕉熟咗喇!起班點喇! 要令香蕉比平時快d熟,用古法---米矼焗熟香蕉好有用!0



arrow-blue-1.png image by vickyngkiki
成功咗喇! 香蕉蛋糕,好好味, ...0

.


arrow-blue-1.png image by vickyngkiki
Kfc 新出,薯蓉低, 面有gravy and popcorn chicken. 都幾好味! 仲有個普通KFC 餐
food-fast-kfc.png image by vickyngkiki



**(thx,my blog友---爆炸魔女的香蕉蛋糕食譜)

3 comments:

  1. KFC既,我都未食過,不過你講得o岩,個portion好似細左d!
    一晚整兩個甜品,你好叻呀!
    [版主回覆11/22/2007 00:46:00]Mui:   ~ KFC新出架! 我都係第一次食咋,我prefer依個薯蓉做side dish,做主餐就一定唔夠喉!    ~ 我 d甜品好簡單! 無裝飾,焗完就食! 哈哈! 你而家煮飯都多咗花款,有自創甜酸肉...見到你post 煮dinner d 相,我都想食多碗飯,哈哈!

    ReplyDelete
  2. 恭喜你呀,終於都可以成功喇,下次記住小心睇食譜呀!
    我打食譜都好驚會打錯,如果打錯咗,人地抄就會跟住錯架喇,所以我都會 double check架!
    [版主回覆11/22/2007 00:52:00]爆炸魔女:   ~ 多謝多謝我真係成功咗banana cake喇! 我抄食譜會小心d架喇!直情要triple check,哈哈!    ~ 係呀!我post食譜都要好sure先會post...因為怕人跟錯,因而失敗,怕令到人無信心再整其他甜點!
     

    ReplyDelete
  3. 哈哈 ~ ~ 估唔到你都識用古法, 用米矼焗熟香蕉喎 !!  仲以為去咗外國會忘記我地中國好好用嘅好方法 !!
     
    [版主回覆11/27/2007 03:02:00]beauty sandy:   係呀!依個方法係我好細個時,已經見嫲嫲用過, 真係會快d熟架!!所以,我而家咪有樣學樣囉!  但, 我多數係放啤梨入米缸,因為啤梨熟d會好食d.

    ReplyDelete