琴晚餐飯--咖哩豬扒飯

        依排天氣非常凍
hello-kitty-cold.gif image by vickyngkiki
! 而且仲間唔中落雨
weather-rain.png image by vickyngkiki
! 咁仲感覺仲凍d, 出親街一定要,帶手套
fashion-gloves.gif image by vickyngkiki
,頸巾
fashion-neck1.jpg image by vickyngkiki
先ok! 但我期待快d落雪!! 因為落雪先更加似冬天! 哈哈!

    見天氣涼咗咁多,當然好想食辣野
food11-1.gif image by vickyngkiki
! 所以, 琴晚就煮咗咖哩飯食
food12c.jpg image by vickyngkiki
! 其實,原先諗住求求其其食麵包算嘅喇! 但見廚櫃有罐椰奶,就整咖哩豬扒飯喇
food2-18.gif image by vickyngkiki
! 我整完出黎,我男朋友見到就即刻幫蝶咖哩豬扒飯影相! ....佢話我整到好似街個d咁! 所以,要影低, 哈哈! Brian 真係多謝晒喎!  咁樣讚我!! 哈哈!! 講真, 我d咖哩飯,...整得好普通! 我無電視個d烹任chef 咁講究, 又話左mix 黃薑粉 右mix紅椒粉. 咁復雜!!!  我就咁用係街買d現成咖哩粉
sauce-paper.jpg image by vickyngkiki
. 用牛油,
food13-8.gif image by vickyngkiki
麵粉
food3-3.gif image by vickyngkiki
, 椰奶
sauce-can1.jpg image by vickyngkiki
and 糖
sauce-sugar.jpg image by vickyngkiki
....整架咋!    不過,係冬天有啖飯落肚,真係暖d架!! 我隻冰凍腳都變暖咗!
    
 
       
ssssssssss7bz_3rvwHdu1EnFP.gif picture by threekoo
ssssssssss7bz_3rvwHdu1EnFP.gif picture by threekoo
ssssssssss7bz_3rvwHdu1EnFP.gif picture by threekoo

arrow-red-down.png image by vickyngkiki
依張相就係我男朋友影架!---咖哩豬
扒飯 (我比較喜歡食泰國&日本咖哩,因為甜甜地)
0




8 comments:

  1. 我keep fit 中....介食煎炸食物!
    [版主回覆11/10/2007 05:22:00]心樂:   啱啱去過你個blog個樹! 你話自己得101 lb.你已經keep得好好!! 你介野食真係介得好好!

    ReplyDelete
  2. Hello :
     SORRY 呀 , 打攪晒 !!   很想很想 請你幫個忙 !
    我們一班朋友 , 為好友 ANDY 整了一個結婚的 blog,
    但好友 ANDY是 不知道有這個 BLOG 的 . 
    希望能在結婚前 ( 12月9日 ) 收集多個 祝福, 送給他們 . 
    給他們一個驚喜, 希望你可以幫幫這個忙  ,

    http://hk.myblog.yahoo.com/carolandandy.0912/article?mid=30&suc=1
    到個BLOG 到回應留個祝福給他們 ! 10萬個多謝!
     
    如果有其他路過的人看到這留言 , 也請幫幫這個忙,入個 BLOG 到回應一下 . 謝謝!
     
    我們一班朋友都祝福你們永遠開心快樂
      打攪晒 !!
    **如果我之前是有 send 過比你, 就請你原諒 !
    在此對你們說聲 , 對不起 ! 打攪晒 !! **

    ReplyDelete
  3. 你腳指好返未呀??
    豬扒炸一炸好d...
    [版主回覆11/10/2007 05:25:00]小威威:   ~多謝關心! 我隻腳指好返喇!! 都結咗焦喇!!    ~豬扒都已經炸咗架喇!但可能炸得唔夠! 所以,你覺得無炸!哈!

    ReplyDelete
  4. Vicky~ Seems taste good ar~ Is your bf enjoy it!!>!>No wonder he should be ar~
    hAvE a gReaT WeEkenD
    [版主回覆11/10/2007 05:29:00]MaGGie:   haha! 多謝讚賞! 係呀! 我bf 好仲意依餐,仲叫我快d影相!但我bf 快手過我,幫我影咗相先 !   你都係! Have a grest weekend..

    ReplyDelete
  5. 真係好似街整個d,果然係高手! 我聽講日本既咖哩好好食,不過未有機會試,係甜甜地既?我自己多數整泰式綠咖哩。
    [版主回覆11/10/2007 05:40:00]Mui:   多謝你讚賞! 我仲專登用長方形container裝住依個咖哩飯,令到個presentation會靚d! 所以,一上臺的貌相好似街! 但味道當然唔似街喇! 但presentation答救!   我都好仲意食泰式咖哩!綠咖哩我都仲意架!!

    ReplyDelete
  6. 嘩, 整得好靚喎 !! 呢排我唔係太忙就好攰, 所以都好耐無整野食喇 !!
    [版主回覆11/11/2007 15:57:00]beauty sandy:   多謝讚賞! 我見你果個美女廚房都少咗update!! 原來係你攰,...你忙...係咪忙住玩呀??哈哈!! 講笑咋!! 有時煮野食都好講心情架! 有心情會煮得好食d, 連碗碗蝶蝶都會研究一餐!! 哈!! 有時無心機求其食麵包就算!! o喜o喜!!

    ReplyDelete
  7. 你呢個咖哩好似仲好味過我o個個咁嘅?個汁點整呀?教吓我啦!
    [版主回覆11/11/2007 16:42:00]爆炸魔女:   你果個咖哩好多汁,我都好仲意多d汁嘅咖哩! 因為可以撈多d飯食! 仲可以飲埋d汁!! yummy! 我係自己屋企未咩點買咖哩,因為媽咪唔食,所以,好少機會食!!    而我果個咖哩汁比較杰身! 都係啱啱好可以臨上飯面撈飯食!! 我無一個特別咖哩汁食譜! 我整上面果個咖哩汁好隨意,直情無份量何言!! 我見唔夠就多d.....就係咁亂打亂撞做出咗黎架!.....我以下講d份量都係依我記憶話你知!! 所以, 唔係好精確!!可能你自己要加d減d先ok架...    咖哩汁 材料:    牛油(凍) 2-3 湯匙,  麵粉3-4 湯匙, 咖哩粉2 茶匙, 椰奶半杯 or 3/4杯, 水 1/4 杯 or 半杯, 糖 4 湯匙 (隨自己喜愛),辣椒油數滴 (唔想辣就唔加), 鹽少許 做法: 1)準備一個煲,開細火放牛油 and 鹽, 令牛油溶到液體 2)放麵粉入溶牛油液,令麵粉 and 牛油變成一個球體 3)再加入咖哩粉, 令牛油麵粉球體變成咖哩色 4)慢慢加入椰奶,之後水(滑d落牛奶都得)....令到牛油麵粉咖哩球溶,變成咖哩汁 5)最後加糖....就得架喇!  隨即加埋自己喜愛食材,例如:洋蔥,肉....就可以臨上飯.  (1-2份量)

    ReplyDelete
  8. 正想問你bin間d curry rice 咁正~~原來係自己整! 勁呀!
    [版主回覆11/12/2007 15:06:00]flying Cupcake:   我自己見天氣有d凍!整辣野食就一流,所以咪整咖哩囉!! 多謝你讚賞!! 我都係求求其其整架咋!!

    ReplyDelete