他很...簡單

      還記得小時候的我,每天都會渴望媽咪煮不同的餸菜, 但媽咪時常都話唔得閒, 所以, 午餐餸菜和晚餐的餸菜通常係一樣的. 小時候的餸菜通常都係食燒蠟
food-yummy.png image by vickyngkiki
and 同款的蔬菜
fruit-salad.png image by vickyngkiki
and 嫲嫲喜愛的魚
food-fish-1.png image by vickyngkiki
and 菜湯
07A5ADADB1B4A1B9CF2F02A4A4B4A1B9-11.gif image by vickyngkiki
,就開飯
喇. 我都好怕好怕見到同款餸菜, 雖然我都唔會話唔食飯,但食得好快,就咁夾d餸就
rice.gif image by vickyngkiki
爬飯. 之後,離開飯臺. 所以,我同朋友出街食飯,我盡可能不叫燒蠟的.  到我長大了, 媽咪就有d時間,她便開始有時間煮
cook-Fast-food-icon.gif image by vickyngkiki
d特別餸菜比我地食. 


     到我自己搬咗出去住, 才明白媽咪煮飯的感受, 原來諗買咩餸, 晚上煮d咩,其實,真係幾傷腦根架! 而且我煮
餸技巧又有限. 所以, 煮黎煮去都係個幾味, 我有時都會煮同款餸菜,而且一食就食足幾日, 講真自己真係有d厭架!         但我男朋友十分離奇,他很無所謂. 有時我問他想食咩,他都話:"食返你琴日煮個d餸吖!" 有時我自己都煮到厭,他都好樂意食, 他父母養他真的非常容易, 食野永無say No
! 比着我d阿妹,唔食飯都似!

     前幾日,大家都十分疲倦
,到晚餐時間,我問男朋友想食咩?他話:" 求其煲個蠟腸飯,加d叉燒, 加d菜就得!! 我話咁簡單....就ok??  我男朋友仲話依幾樣野幾好食吖!! 我仲同男朋友講: 我可以煮好d架!! 還掂屋企有新鮮菜
veg-cabbage-chinese.png image by vickyngkiki
&肉
food-meat-3.gif image by vickyngkiki
我可以煮架!! 我男朋友話蠟腸飯係他喜愛飯餸之一,他對係屋企食飯的要求.......真係.....好簡單!!

arrow-here.png image by vickyngkiki
潤腸,叉燒,菜飯....非常簡單的飯餸0
food-kachudon.gif image by vickyngkiki


7 comments:

  1. 我地都係成日食臘腸,燒味,簡簡單單,有d菜就算。我由細都大都鐘意食叉燒,日日食餐餐食都得,不過而家大個左,知道燒味無乜益,加上鄉下又無得賣,所以都係出開城先有得買。
    你男朋友真係易話為,肯食leftover,我老公唔肯架,真係麻鬼煩
    [版主回覆11/30/2007 05:28:00]Mui:   ~ 我細個差不多日日食燒蠟,真係見到都驚...但大個咗媽咪多咗時間就研究其他菜式,所以,大咗就越來越想返屋企食飯...至於,蠟腸,燒味,其實,真係幾好味,但食得多都唔係好健康...都係新鮮食物好d. 我比較喜歡食魚架!!      ~ 你上星期咪出咗城,有無買返d蠟腸,調味品呀? 可以放d係屋企,突然間想食,都可以煮黎食!!   ~ 我好surprise 我男朋友食野咁容易話為..因為他細個都多人服事佢, 而家,同我食飯咩都唔介意, 有時連leftover都ok架!! 所以,有時煮多咗都唔洗驚!! 你煮野食都要睇份量,如果唔係無人再食leftover架喇!!  

    ReplyDelete
  2. 答訕 to Mui:係啦,我都好同意你講: 你男朋友真係易話為,肯食leftover,我老公唔肯架,真係麻鬼煩 ......
    Vicky:
    我老公俾阿媽縱慣,而家同得我耐都叫做好少少喇!
    呢兩日唔知做咩,冇咩心機回應呀,但都有日日過嚟架....
    喂喂...你係咪煮得太難食,Brian寧願食叉燒、臘腸,呢d現成嘢呀?? (講笑咋!)
    其實,Brian唔想你辛苦,所以都唔想你用太多時間去煮飯,等你可以做其他嘢....佢真係好愛你架!
    嘩!我個仔勁鍾意食叉燒架......
     
    [版主回覆11/30/2007 05:55:00]爆炸魔女:   ~ 我覺得日日煮唔同菜式真係幾傷腦筋, 咁你煮野食嘅份量都要煮得好好喎!! 如果唔係, 又有leftover...就要自己食晒佢架喇!    ~ 我post咗依篇blog,我先知咁多人的另外一半係唔食leftover架!! 我真lucky,因為我知道Brian由細到大,大把人服事他, 而家我煮咩,Brian都會肯食,有時煮多咗,都唔洗嚇要自己食晒! 不過,有時我覺得有d食物係要隔一晚夜先會更加好食,例如:苦瓜排骨煲,煮完放係雪櫃第二日再攞返出黎re-heat...會更加好食,更加入味架!    ~ 你笑我....cooking skill...哈哈! 可能我煮野食認真馬馬!! 所以,Brian先唔介意我煮黎煮去都係個d野, 食蠟腸and 叉燒係bouns....哈哈!! (joking 咋!!)    ~ 乜你仔仔喜歡食叉燒架!唔怪之得上次你and你仔仔返娘家食飯,係你娘家的飯臺上都有叉燒的足印喇!!哈哈!  我諗我媽咪都好仲意食叉燒架! 她有陣時都會係廚房焗叉燒食架!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 我同你一樣,波羅食野都好求其,佢同你男友一樣,我有時蒸臘腸+蒸水旦or 煲粟米湯(要黎撈飯,通常一can 粟米湯會自己再加多一碗frozen 粟米粒一齊煲), 佢都可以食一大碗!
    太複雜的餸我會買整好Frozen 果D ,例如柱侯牛腩 or 枝竹羊腩(買得最多呢兩樣,我個冰箱實有兩盒看門口), 返到屋企mic 熱之後再加D 菜仔 or 蘿蔔 , 又好味 and 簡單 !
     
    [版主回覆11/30/2007 06:04:00]高貓貓:   ~ 正想問人點樣蒸水蛋,我時常都唔係好知水and雞蛋的比例有幾多!! 你可唔可以教下我??thanks!    ~ Yeah!我們的另一半,係屋企食野都無咩所謂. 我都有買frozen羊腩 返屋企看門口架!! 有時臨急臨忙都可以攞出黎丁一丁,再加蝶菜就ok.....

    ReplyDelete
  4. 買餸真係好難架,成日都要諗下食咩,幾時食過lee樣就唔再煮,好傷腦筋架~~其實你男朋友都係錫你姐,唔想你咁辛苦呀~~
    [版主回覆11/30/2007 06:11:00]檬檬:   ~ 原來你都有買餸的煩腦呀!! 有時自己都唔想煮黎煮去都係個d,咁無黎新意...所以,自己都有上網or 睇food network channel,睇下d人煮咩,吸收下d idea....   ~ 我都知我男朋友唔想我煮飯太辛苦,有時我weekend都話想煮,他都主動say no,要出街食野!! 

    ReplyDelete
  5. 如果無咩idea的話...走去書局買煮飯書!~
    頁頁不同款式...可以學煮下不同國家的美食....
    [版主回覆11/30/2007 06:15:00]小威威:    ~ 我相信你不是係屋企煮飯的人,...有陣時唔係每本煮飯書都認合我地平時食飯的菜式,而且,又要睇下而家係咩時令, 所以,唔係本本煮飯書,都能夠幫到手!!    ~ 不過, thanks for your suggestion!

    ReplyDelete
  6. 你男友食野無所謂....咁咪好囉
    [版主回覆11/30/2007 06:18:00]心樂:   都幾好架!有時煮多咗份量都唔洗驚!!

    ReplyDelete
  7. 蒸水旦秘技:
    我通常3隻旦加一碗水(有D 人鍾意加3/4史雲生雞湯,冇セ所謂), 秘技係蒸時 加塊保鮮紙係面 , 包住佢,(好似平時放入雪櫃咁) 再隔水蒸,咁包你一定可以烝幾耐都唔會老! 

    ReplyDelete