椰汁糕

     其實, 我周不時都會save低d食譜
read-read.jpg image by vickyngkiki
. 有時間就會揭d食譜睇下
read-tea-read.jpg image by vickyngkiki
! 見到有椰奶係屋企, 就去我自己save低d食譜道, 去揾椰汁糕食譜! 有陣時我一個菜式會抄低幾個唔同version架! 咁樣我覺得可以compare下! 而且會多d參考! 參考得多, 我會覺得無咁容易失敗架! 今次, 整咗椰汁糕
cake-cream.png image by vickyngkiki
,....都係自己用幾個椰汁糕食譜混合而成!  依隻椰汁糕整咗出黎之後,好香椰汁味!! 連我男朋友都好棒場! 早排我男朋友先問我, ..."點解近排少咗整小甜品!?"  有時他都會暗視: "話想食朱古力蛋糕!" 我前日都有整
朱古力蛋糕
cake-cup-cake.png image by vickyngkiki
比他食! 我都估唔到我男朋友會掛住我d小甜品!  而家整埋椰汁糕,應該夠他依個星期的飯後甜點啦!

arrow-triple.gif image by vickyngkiki
影出黎有d似椰汁砵仔糕添! 其實,係椰汁糕 (唔係馬荳糕唔要馬荳的椰汁糕, 係用好用椰奶整出黎的椰汁糕)0



arrow-triple.gif image by vickyngkiki
我食完椰汁糕,就食咗hello kitty 糖果,睇下d hello kitty軟糖都係hello kitty黎架! 好cute!0



No comments:

Post a Comment