返屋企....Heater 壞咗

       今次返媽咪屋企都幾多野做, 首先我媽咪間屋, 個heater壞咗. 要成日坐係屋企等d專人黎修理, 咁都好, 我可以留係屋企做下野, 周圍祙下野
cooking-tool-clean.jpg image by vickyngkiki
, 幫下屋企洗下幾機衫
, 都唔知點解一間屋d野可以成日都拾唔完, 拾拾下, 個整heat 修理人員黎咗喇! 我當然會幫媽咪做翻譯, 我其實無所謂, 但我每次係依個情況, 我都會覺得d阿妹係唔會幫屋企,明知有外籍人士黎, 她們都唔會應門, 要媽咪叫一陣先去媽咪身邊做翻譯, 有時Mom想預約睇醫生, 我mom都會專登call 我, 叫我幫她
預約. d妹成日話等陣先幫
....所以,媽咪都唔知等到幾時.  可能係加拿大長大d小朋友係咁! 好喜歡擁有私人想法 and 空間喇.

edge-rabbit5.gif picture by vickyngkiki


        到整返好個heater之後, 就同媽咪出街買餸,  媽咪沿途又話比我知屋企三部電視
equip-tv1.jpg image by vickyngkiki
,已經壞咗兩部, 無部睇得, 唔壞個部,係細營募, 我daddy又唔肯買, 因為我daddy少時間係加拿大, 所以, 他令願花費多d係香港. 所以,我都預咗近聖誕
chirstmas-santa-2.gif image by vickyngkiki
會同媽咪周圍去睇電視機. 好彩,媽咪遲d會去旅行, 去成半個幾月, 媽咪同d Auntie 去歐州坐遊鄰,
transportation-ship.png image by vickyngkiki
都係對多一陣部細電視啫!  發覺媽咪自五妹入咗大學住埋係school residence之後, 我媽咪就成日去旅行, 連南美州d國家都去過.   我媽咪仲同我講諗住下年去邊度旅行添!! 我媽咪終於可以休息下,唔洗打理咁多家務, 同接接送送.

edge-rabbit5.gif picture by vickyngkiki

      我每次返屋企媽咪都會為我煮d餸菜
, 今次,我媽咪煮咗餐dinner
cooking-tool-chopstick.png image by vickyngkiki
. 最好有湯飲,因為自己煲
cooking-tool-Pot-2.png image by vickyngkiki
 
cooking-tool-spooon.gif image by vickyngkiki
,就算跟足媽咪材料, 都無媽咪煲得咁好. 下次見媽咪都差唔多要聖誕先見到喇! 我係依日返屋企,我男朋友都有跟我返架, 仲食埋飯, 仲同我d妹玩咗幾倫nds 對打
!!玩到好夜先肯停!

edge-rabbit5.gif picture by vickyngkiki



arroworange.gif image by vickyngkiki
屋企家常便飯...好簡單,但好味道...由其事葛湯.0



arroworange.gif image by vickyngkiki
都成十一月中, 都可以係屋企門口拾到紅色葉0



arrow-orange-1.gif image by vickyngkiki
今次返去屋企,原來我阿姨早排去咗日本, 買咗手信託人攞黎比我地五姐妹. 我有條hello kitty 毛巾, 左手邊d文具, 係媽咪係過去嘅夏天,係日本買d文具,但成日唔記得比我,今次連埋阿姨d手信一齊比我! 0

3 comments:

  1. 你D妹可能仲細,未識諗! 同埋佢哋同你媽咪一齊住,感覺係唔同你,我以前係H.K 時都一樣(我係最細果個,好多時都得我陪媽咪做D煩野), 心裡面雖然話好錫媽咪,但仍然會覺得有D時候好煩,離開先懂得珍惜!
    你媽咪都好識享受吓人生,自己有自己的生活, 你哋都好乖,成日都有機會見!
    [版主回覆11/22/2007 01:05:00]高貓貓:   ~ 你是全屋最細果個,我就和你相反,我係姐妹當中係最大, 我大部分妹都住係school residence架! 得二妹and 四妹係屋企住. 我幫到就幫屋企...但睇唔過眼d妹,咩都依靠媽咪...連簡單到洗洗祙祙 or 打個電話都要媽咪自己做!!  好似屋企係無佢地份咁!   ~ 講真,我都唔知媽咪咁喜歡去旅行...都係依幾年先去得多,可能屋企越來越少人. 所以, 她多咗時間,可以周圍去喇!!  

    ReplyDelete
  2. 見到你成日都返屋企,就知道你真係一個好考順嘅女兒啦...我就好少返娘家喇,因為而家覺得返娘家無以前咁開心,哥哥之間又唔妥,真係無咗以前嘅溫暖呀!
    而我媽媽又唔會俾我幫佢執屋,因為佢樣樣都話唔掉得,佢不嬲都唔人講,好主觀...其實我媽咪屋企好多雜物架,整到間屋企好亂....
    就係咁,我都唔係太鍾意返娘家喇!所以一直都羨慕你有一個好溫馨嘅家架!
    [版主回覆11/22/2007 01:27:00]爆炸魔女:   ~ 唔好咁讚我, 我已經比daddy話成日唔返屋企, 自己搬咗出去住, 他想我嫁先走,他想我日日可以陪到屋企,所以,我係屋企係一個壞份子黎架! 而且鼓吹妹妹住係school residence,真係罪加一等.    ~ 我知你同哥哥 and 哥哥的太太唔啱,但越係唔溝通就越多隔膜.耐咗唔傾,見到面都會變得陌生喇!! 我雖然都會同二妹少傾計,(因為二妹男朋友黑人憎),但,我會盡量同二妹出街食飯架! 一食野就有野講,可能因為係女仔,少少野都講一餐.   ~ 我屋企又係好多雜物,買完一個櫃就好快填滿D雜物,所以,買幾多個櫃都唔會夠, 我次次返去屋企都好似垃圾婆咁, 攞D無用野去掉! 係屋企行上行落,其他人唔知仲以為請咗個中點阿瀋呀!!哈哈!

    ReplyDelete
  3. ~ 你真係好孝順喎, 在媽媽家等人整 heater, 幫媽媽做家務, 又同媽媽去買餸煮飯, 仲打算買部電視俾媽媽 .... 100 分孝順女喎 !!
    ~ 嘩, d 紅葉好靚呀 !!  仲要係鮮紅色 !!  成個地都係紅葉咪勁靚 !! 你就好啦 !!
    [版主回覆11/27/2007 02:56:00]beauty sandy:   ~多謝你咁讚我!! 其實,我係屋企嘅壞份子黎架!!我parents 唔喜歡我出去自己居住架!而且我仲鼓勵d細妹搬去school residence住(因為我想迫d妹自立),我parents覺我好唔乖架喇!! 但我有時間會係weekend返屋企,做下家務,咩都做下,希望媽咪平時我唔係屋企,她會少d野做喇!    ~其實,唔係棵棵樹都會變紅色架!!只係楓葉樹先紅色架! 所以,係街道上,都有幾多紅葉 and 黃葉架!! 但紅色葉真係好靚,哈哈!!

    ReplyDelete