芝蔴蛋糕

          早排買咗一set 四件loaf pan, 真係好想攞個loaf pan黎用, 所以,我就係咁上網 and 係咁睇自己抄低的食譜, 左睇右睇,終於.....我決定就做
cooking-tool-mesaurse.gif image by vickyngkiki
cook-microwave.gif image by vickyngkiki
芝蔴磅蛋糕喇!      依個蛋糕食譜都唔係好難做, 但我自己都未食過芝蔴蛋糕架! 所以,自己第一次整都唔敢整咁多,諗住整少少試住先, 點知整咗出黎,我and我男朋友都覺得好好食, 因此,我整完第一次之後, 都即刻整第二次, 仲整多幾個添! 因為芝蔴蛋糕真係好香架!而且,都幾好食!! 做snack  或者早餐都幾好架! 
food25.gif image by vickyngkiki

   
edge-chef.gif image by vickyngkiki
edge-chef.gif image by vickyngkiki
edge-chef.gif image by vickyngkiki



arrow-triangle_pink_b.gif image by vickyngkiki
下面個兩個係芝蔴loaf cake ...我係第二次整架!



arrow-triangle_pink_b.gif image by vickyngkiki
熱辣辣..切芝蔴蛋糕出黎食,真係幾好食!焗個陣時都聞到香味....好香架!



arrow-triangle_pink_b.gif image by vickyngkiki
以下slide pics 係我第一次整芝蔴蛋糕影架!! 0




**我遲幾日會post個芝蔴蛋糕食譜上黎架喇!!

7 comments:

  1. 睇落都好好味呀,你好叻呀,上網搵recipe就咁成功。有無得剩呀?有就速遞個黎Richmond Hill
    [版主回覆12/03/2007 15:09:00]Mui:   ~ 我平時會抄抵d食譜,做record架! 想做蛋糕,就會上網揾下,或者睇下自己以前抄低d食譜囉!!   ~ 你想食我d蛋糕呀!!!我d蛋糕係普通貨色. 好普通架咋! 可能你食咗之後會失望,或者覺得無咩特別!! Richmond Hill真係唔遠, 你做咩咁快離開tor 喎? 我可以坐viva bus黎同你扮闊太...哈哈哈! 或者你黎downtown玩扮闊太都得架!!

    ReplyDelete
  2. 上網食譜我成日怕太甜(通常減佢1/3 糖)! 而呢個面好靚,一粒粒果D係咪花生?
    [版主回覆12/03/2007 15:14:00]高貓貓:   ~ 我都會減糖數量架!因為太甜此終都係唔好!! 多數外國人d食譜我會減得更加多糖份架!!    ~ 個蛋糕面係好普通花生粒,見屋企有咪晒上去蛋糕面囉!!

    ReplyDelete
  3.  
    [版主回覆12/03/2007 15:15:00]小威威:   thank you!!

    ReplyDelete
  4. 你呢套 loaf pan好唔好用呀?係矽膠嚟喎,唔會黐底......
    芝麻蛋糕都係好嘅 idea 喎,我得閒都會跟你個食譜來做架!
    你就好啦,而家到你有時間喇,相反我就無時間整嘢食喇....由今日開始我同阿仔已全力準備作戰狀態,唔可以再懶惰喇!
    如果呢排少咗留言俾你,你要體諒我呀....你知我係緊張大師媽媽啦!...不過,我仍會日日睇你地嘅Blog架!等我....
    [版主回覆12/03/2007 15:46:00]爆炸魔女:   ~ 係呀!我個loaf pan係膠質地,唔洗落油渣蛋糕模都好容易脫模,又唔會黐底, 個蛋糕模仲可以反離反去都得..., 清洗都方便d, 我覺得幾好用!! 香港多唔多依d膠蛋糕模呀?? 如果香港少有,我可以幫你買!! 但我會等特價先買比你..哈哈!    ~ 咁咪好囉! 你仔仔係聖誕之前考試! 可以放一個relax聖誕節假期,比我做媽咪,我都會好緊張小朋友考試架! 我d妹考試我都會叫她們多溫習喇! 你都係放多d時間係仔仔道喇! blog幾時都有得睇,我會諒解你! Don't worry!! 你仔仔考完試,你先再做蛋糕喇!!  我會等你, 新網誌架喇!  

    ReplyDelete
  5. 好叻呀,我都係去搵人教我整,自己起屋企整,真係搞唔掂~~
    [版主回覆12/03/2007 15:48:00]檬檬:   多謝你讚我先!! 我已經post咗食譜出離,今次依個蛋糕份量唔係好多,啱晒你同張生兩口子食!!

    ReplyDelete
  6. 無焗爐呀,焗唔到呀~~
    [版主回覆12/04/2007 06:40:00]檬檬:   如果你真係好有興趣,可以買個焗爐仔係屋企,自己焗蛋糕, 焗爐除咗可以焗蛋糕,仲可以焗雞翼, 焗肉排食,都幾好用架!

    ReplyDelete
  7. 整得好靚呀!!
    [版主回覆12/04/2007 06:42:00]小樽:   首先多謝你係我blog留言!! and多謝你讚我d蛋糕整得靚,我都係手痕,整黎食!!

    ReplyDelete