好開心呀.....有新電腦呀!

      好開心呀! 好開心呀!....點解? 因為有部新電腦喇!
equip-labtop-2.png image by vickyngkiki
依部電腦又細,又係白色! 真係我夢味以求的電腦, 最開心係男朋友送!! so happy!!!
我真係會開心到瞓唔着呀
! 我諗我依排會成日掂住部腦!  我仲開心到仲即刻攞住部相機
take-CASIO-QV-70.gif image by vickyngkiki
, 係咁影部新電腦!   
  
     原先我男朋友本來唔係買依部電腦架! 但等咗好耐都無貨! 所以,就決定買今日依部電腦比我! 我見到已經非常仲意! 他仲同我一齊set up 部電腦! Set up完我就即刻打依篇網誌, 因為我想係最happy的一刻留係 blog依樹!
 

     其實, 我收到依部電腦個陣時已經係lunch 時份嘅喇! 但我地掛住set up部電腦,差唔多到五點先食lunch!
多謝晒呀, Brian!
我好感動呀!

My new computer 你地睇下,我部電腦size! 普通一隻cd已經咗遮住我半部電腦!
0




arrow-red.gif image by vickyngkiki
依部就係我新電腦! 同場有我仲意嘅mouse 添!0





arrow-red.gif image by vickyngkiki
好開心呀! 我開始開機喇!
0





arrow-red.gif image by vickyngkiki
上到網喇! 去下blog個樹先!



arrow-red.gif image by vickyngkiki
一打完blog 就已經天黑喇! 我個mouse 仲換埋殼! 換咗紅色殼!


**今日仲係冬令時間的開始,今晚臨瞓可以"較"慢一個鐘,即刻我有多一個鐘玩電腦! yeah!

No comments:

Post a Comment