Firework + x'mas lighting + bistro pasta

       啱啱過去的周末係多倫多有煙花睇
gift1-4.gif image by vickyngkiki
呀! 依個煙花係
house-tower-1.jpg image by vickyngkiki
政府大樓下放架! 由依個星期六開始, 一連幾個星期六都會有煙花睇架!! 慶祝聖誕節嗎!  除咗有煙花睇之外, 係政府大樓下, 仲有一個露天溜冰場, 可以一邊溜冰
littlepeople32-1.gif image by vickyngkiki
littlepeople4-20.gif image by vickyngkiki
,一邊睇煙花都得架! 

              
edge-sock.gif picture by vickyngkiki
edge-sock.gif picture by vickyngkiki

       我舊年係internet
equipment-11.gif image by vickyngkiki
睇到有依個煙花event 就叫我男朋友同我去, 舊年我同男朋友太早到,所以企到腳痺,人都凍薑
littlepeople53.gif image by vickyngkiki
先有煙花睇
hobby-firework.png image by vickyngkiki
, 但今年,我就醒目,check定時間, 一去到周圍影陣相就有煙花睇喇!今年d煙花無舊年咁好睇,  舊年起碼有d花款, 今年d煙花唔係好夠. 我可以話有d簡單添. 但算喇! 好過無!
             
              
edge-sock.gif picture by vickyngkiki
edge-sock.gif picture by vickyngkiki


        由於聖誕將到d商場延長咗business hours. 所以,睇完煙花仲有時間行陣商場, 我感覺多倫多多咗好多巨大電視營光幕掛咗係大廈上賣唔同廣告, 整到夜晚成條街都好光好閃
littlepeople15-9.gif image by vickyngkiki
!! 我男朋友行咗陣閃光街附近個間best buy (好像香港百老匯咁). 見到d電器都開始減,但我認為遲d仲會減多d,所以,叫自己忍下手先, 我男朋友見到有新電器產品,好着約...一直行都唔捨得走, 哈哈!!  仲話遲d要買依樣,買個樣....我聽到都有d嚇親!哈哈!!
    
             
edge-sock.gif picture by vickyngkiki
edge-sock.gif picture by vickyngkiki



      沿途返屋企,行經一間Shopper (好似香港萬寧),我本想入去買茶壺架! 但仲未有貨, 所以,買唔到, 但我地見到有d 即食pasta 特價, 就買咗幾盒返屋企當dinner食, 因早排見到廣告賣都想買黎試下...... 其實,我同Brian本來想出街食,但見到即食pasta 即刻轉呔, 原來d即食pasta都好似廣告賣咁, 又容易整, 一放係焗爐就ok. 而且d pasta 真係好似係bistro食 pasta
food-pasta-risotto.png image by vickyngkiki
咁架! 個份量都好夠我食添! 下次都會再買黎食先得
littlepeople47-1.gif image by vickyngkiki
!!
                 
edge-sock.gif picture by vickyngkiki
edge-sock.gif picture by vickyngkiki


arrow-1.gif image by vickyngkiki
一到步Nathan Phillips Square (政府大樓下)就影返張相先!!0



arrow-1.gif image by vickyngkiki
周圍都係人,我都影返張相先!! hello!!0



arrow-1.gif image by vickyngkiki
我身後,半圓弧位係露天溜冰場. (係slide pics裡面都有副相係影d人溜緊冰架!!)紅藍色個果塔,係CN Tower. 本來係全世界最高的塔,但現時比杜拜的唔知咩塔取代咗!!0



arrow-1.gif image by vickyngkiki
睇完煙花散場喇! 成條馬路比警察派晒,做行人路. 我企係馬路中間影相!0
0





arrow-1.gif image by vickyngkiki
睇完煙花,就行陣商場,見到棵Swarovski 聖誕樹,又影相, 成棵樹係用Swarovski 水晶作聖誕樹的裝飾. 所以,棵樹好閃. 講真依棵樹,係依幾年聖誕都會擺出黎係依個商場,我都同依棵聖誕樹影咗幾年相喇! 哈哈! 0



arrow-1.gif image by vickyngkiki
依個係商場出面個棵聖誕樹,隔無一陣就會變色. 我舊年聖誕都係同依棵樹影過相!!0



arrow-1.gif image by vickyngkiki
變咗藍色,就打撗影多張先!0




arrow-1.gif image by vickyngkiki
slide pics 係煙花d相,同埋影咗露天溜冰場, and 多倫多好多電視營幕廣告掛係大廈d 相,d廣告營幕整到成條街好光,好閃!!


arrow-1.gif image by vickyngkiki
買咗數盒pasta 做dinner, 好好味呀! 我一盒就夠喇! 我男朋友就食咗兩盒. 0




arrow-1.gif image by vickyngkiki
係咪好似街d pasta呢? 味道都幾yummy而且好juicy!! 又方便, 可以一邊睇電視一邊食,..

No comments:

Post a Comment