喜愛節日...聖誕開始喇!

      我最喜歡的節日除咗係農歷新年之外, 仲有...

chirstams-bell.png image by vickyngkiki
聖誕節
xmas9.gif image by vickyngkiki
, 剛剛過去的周末, 係多倫多一年一度嘅 Santa Claus Parde. 我前幾年開始去, 因為,見到好多好別緻的聖誕花車
chirstmas-sled1.png image by vickyngkiki
, 而且d小朋友會寫定信, 等郵政局花車, 就會順便將d信
read-letter-2.jpg image by vickyngkiki
,交比郵差寄去比北極聖誕老人
chirstams-santa1.png image by vickyngkiki
. 雖然, 我好細個就唔相信有聖誕老人, 但lee 邊d細路, 好相信有聖誕老人架!! 會好熱烈
read-little.gif image by vickyngkiki
寫信, 寄去北極架! 但我今年,因為返咗媽咪屋企,所以, 錯過咗睇Parde, 感受唔到聖誕parde的氣氛, 但而家...一行出街就已經見到街道上的燈柱已經有聖誕燈泡. 我見到都好開心, 雖然,比較香港, 加拿大d燈飾一定輸蝕咗, 但我感覺外國人對聖誕好熱情架!! 所以,係加拿大過聖誕
都好開心, 感覺好warm.
               
edge-xmas-candle.gif picture by vickyngkiki


      我自己都唔拾輸, 我都係琴日, 係自己間屋,攞咗捰聖誕樹
chirstmas-tree2.png image by vickyngkiki
出黎砌. 我係用假聖誕樹架, 但好多加拿大人比較喜歡用真聖誕樹放係屋企架! 因為真樹好有松木香味, 放係屋企做聖誕樹更加有氣氛, 但我怕每日都要打理, 又要限住時間攞去垃圾收集區. 因此,用假聖誕樹好似啱我多d. 我依棵樹都用咗幾年喇, 買個陣時貪心囉, 要棵大d嘅樹, 所以, 每年都要用好多時間先砌完
. 真係攪着自己. 

              
edge-xmas-candle.gif picture by vickyngkiki

       以前我係用普通聖誕燈泡
chirstmaslight.png image by vickyngkiki
架! 但出咗環境聖誕燈泡,我就買咗黎用, 一來d燈泡無咁熱, 唔洗怕d聖誕燈泡燒着棵樹, 兩來環境燈泡d顏色越出越靚, 點忍手唔買喎! 係喎! 原來我無hello kitty
hellokitty-tiny-bag.gif image by vickyngkiki
聖誕裝飾物添! 哈哈! 一陣間,我要去攞個hello kitty鑰匙扣掛係聖誕樹先.

               
edge-xmas-candle.gif picture by vickyngkiki


arrow-triangle_green_b.gif image by vickyngkiki
以下d相, 有一張我係街頭影d聖誕燈飾,但手鎮, 而其他d相係我砌聖誕樹的程況! 希望今年會係聖誕之前個日落雪喇!因為舊年都唔係落咗好多雪。
chirstmas-snow-man-1.gif image by vickyngkiki

89uhft.gif image by vickyngkiki


No comments:

Post a Comment