會掛念的

     上星期,我的二妹 and 她的男朋友一齊回去
香港遊玩, 十一月尾才返回加國. 但我不知點解,我心情也非常平淡! 我好像無咩點掛住二妹!  但我竟然最開心係,我返媽咪屋企唔洗見到二妹的男朋友, 因為我時常覺得他在欺負我的二妹, 所以,我和二妹的男朋友雖然同桌食飯
food-rice-5.png image by vickyngkiki
cookingtool-chopstick.png image by vickyngkiki
,也沒有傾過d咩計! 哈哈! 唔啱channel 就唔啱channel 架喇!

      但琴晚接到daddy在香港的來電
! 他和我講, "三妹在香港找到工作做了, 她將會在離緊十二月尾離開加拿大",我聽完內心有十萬個不捨得
! 還以為daddy在說笑! 我和三妹相差有六年, 但感情好好! 我倆真係無所不談, 而屋企d電腦問題都只有她能處理到! 有咩喜慶節日,三妹就係最多鬼主意! 她的鬼主意總是源源不盡, 非常創新! 有時她看見我做家務
, 還幫我手, 我們一齊接衫,一齊分衫,熨衫
! 平凡的家務都變得好玩!  她也會失驚無神見到特別野,會買來給我作小禮物
gift-red1.png image by vickyngkiki
!  而且,她每每去旅行必定放我的名字在口唇邊, 亦一定買手信給我, 所以,daddy 有d咩事,要責被三妹,我都會為三妹擋駕!


       三妹, 她揾到工作,我也鄧她高興
, 但我現在只擔心她香港的工作是否適合她! 因為我直到現時為止, 我還未能聯繫到三妹, 我不想她因為想返香港,所以,就求求其其揾份工,因為第一份工對人生好重要! 點都要同三妹講講
!


arrow-orange.gif image by vickyngkiki
三妹的背影
0

        

5 comments:

  1. 我阿哥以前有個女朋友我好唔鐘意架,唔o岩channel就唔o岩,無面比!
    希望你三妹新工順順利利!
    [版主回覆11/04/2007 17:03:00]Mui:   ~原來大家也有同樣經驗!     ~多謝你祝福我的三妹呀!

    ReplyDelete
  2. 咁幾時到你返香港玩呀 !!
    [版主回覆11/04/2007 17:04:00]beauty sandy:   返先話你知喇!!ok

    ReplyDelete
  3. 咁你返來香港啦€
    [版主回覆11/04/2007 17:06:00]小威威:   我都想,但有陣時唔係話想就想!

    ReplyDelete
  4. 你放心俾三妹試吓啦,如果佢適應唔到,就會返加拿大架喇!
    佢咁大個,一定有諗清楚架....同埋有三妹返嚟陪Daddy都好架,淨得Daddy o係香港又好慘架!
    另外,感情嘅事外人真係好難介入,你替二妹不值,但係二妹愛嘅就係呢個男仔....你地都要嘗試接受架喇,否則二妹好難做架!仲會嬲埋你地添,到時佢真係俾個男仔呃,都唔敢話俾你地知呀!
    [版主回覆11/04/2007 17:46:00]爆炸魔女:   ~ 你兩件事都講得啱!你每次留比我的三言兩句,都講得好好!  觀點好明確! thx     ~ 諗深一層,三妹都已經大喇! 思想都有一定成熟! 我都放心比她試,  而且她可以比較下加拿大and 香港工作方式,邊面適合她多d! 將來也有多一個選擇!......而我daddy不流都吹我地回港架啦! 而家三妹返香港工作,可以陪我daddy "lu", 我daddy食飯都有多d選擇喇! 哈!     ~ 二妹, ...見到二妹的男朋友就好angry!  有時真係忍唔住架! 可能我係直長直肚喇! 見到唔過眼,就會angry!!..... 我會開始, 慢慢去賞試緊接受二妹的男朋友!  鬼叫二妹仲意佢咩! 唔仲意都會盡量控制自己! 好似飲苦茶咁,明知係難吞,都要飲! 因為想同二妹 and 她的男朋友好來好去!   但二妹男朋友去了旅行,我真係有d開心架! (我覺自己..都有d衰添!哈 )   

    ReplyDelete
  5. 一個願打一個願捱,可能你二妹係鍾意有人"食得住"佢,外人睇黎就好似佢比人虾咁!
    你三妹都算大人,好多事應比他自己解決,小心過咗火的話會對佢做成壓力!
    妳哋眞係好姊妹情深!
    [版主回覆11/04/2007 18:00:00]高貓貓:   ~ 我都諗咗成日先同三妹講,此終,她都大喇! 思想都已經成熟! 她作出依個決定一定有她的理由! 就給她出外闖一闖,她也可以籍此和加拿大作出比較! 此終,多一個比較就會有多一個選擇!   ~ 而二妹,....他的男朋友可能唔係好"甲" 我喇! 但我唔會angry二妹架! 她選擇他,謂有接受! 但接受都唔係即刻話可以接受到就接受到!....真係要比d時間我.....

    ReplyDelete