First Snow

                        
edge-snow5.gif picture by vickyngkiki

    今朝一起身望出窗出面,見到所有野都---白晒喇! 原來落緊雪
weather-snow-winter.png image by vickyngkiki
, 好興份呀! 因為依場雪係南多倫多第一場雪黎架! 所以,我即刻攞部分相機出黎影相! 我比較喜歡冬天落雪多過落雨, 一來落雨唔洗帶傘
weather-umbr.png image by vickyngkiki
,二來我覺得落雪先似冬天多d. 雖然,落雨
weather4-6.gif image by vickyngkiki
或者落雪
weather19.gif image by vickyngkiki
都要早d出門口
house-door-1.png image by vickyngkiki
才可以準時
equip-clock1.gif image by vickyngkiki
到目的地, 但我令願落雪喇! 因為落雪出街比d雪淋下,我覺得人都會精神d. 而且落雪行到街道上, 見到周圍d建築物都白晒, 感覺上好似好光, 同好乾凈架!

               
edge5-2.gif picture by vickyngkiki

   今日,我行到出街,真係好多雪
weather-snow-1.png image by vickyngkiki
and 好大風
weather3-5.gif image by vickyngkiki
,大風到連我個鼻都紅晒, 但一邊行就好開心.  我仲專登影多d相,可以post上黎.    雖然我係加拿大都有一段時間, 每年都冬天都有雪, 但每年第一場雪,我都會份外開心架! 因為以前,係中學時,有第一場雪,我學校d人,會約埋一齊係lunch time出去玩雪,snow fighting...架! 雖然我唔係年年都有玩,但見到人玩我都會笑晒口架!
  我升到大學都會揾人同我玩拋雪架! 好好玩, 雖然,依家大咗,但我會"料" 我男朋友同我玩....不過,我住係市中心,d雪好快比專人剷走晒
equip-truck.png image by vickyngkiki
, 我諗等男朋友夜晚先同我玩,d雪都無晒! 或者d雪已經變晒黑色喇!
              
edge5-2.gif picture by vickyngkiki



arrow-triple.gif image by vickyngkiki
Take 1...一朝早的雪景 0



arrow-triple.gif image by vickyngkiki
Take 2....今朝落雪景0





arrow-triple.gif image by vickyngkiki
黃昏時的雪景


arrow-triple.gif image by vickyngkiki
睇下....塊玻璃幾多雪0




arrow-triple.gif image by vickyngkiki
玻璃下面的雪,...前幾日仲落緊葉, 今日就落雪..所以,係雪下有紅葉


arrow-triple.gif image by vickyngkiki
今年遲咗凍,而d樹都遲咗落葉, 所以今場雪,會係地下見到葉 and 雪0




arrow-triple.gif image by vickyngkiki
d雪幾白,...


arrow-triple.gif image by vickyngkiki
街道上落雪情景,...見唔見到d雪飄緊呀?
0



**依篇網誌,我寫咗兩次,因為我之前個篇網誌post個陣時,離期無咗! 所以,我要再寫過,有d激氣架! 要我重寫過, 好似罰抄的感覺!!



No comments:

Post a Comment