腳止受傷

      自從擁有新電腦之後, 我玩電腦位置都唔同咗,其實,我都覺得新地方玩電腦好舒服架
computer.gif image by vickyngkiki
!! 點知琴日, 玩玩下我部電腦!! 就走咗去飲水,返番自己座位時,行動有d快得濟!! 我隻腳止比我坐緊個張凳
equip-chair-1.gif image by vickyngkiki
壓住!! 好痛呀!! 個剎拿....人突然靜止咗幾秒!! 後尾發覺仲流埋血!! 總之,就好痛,....之後,就瞓咗一陣!! 好返好多,而且無咁痛....而家等結焦!! 好彩而家係冬天
hello-kitty-cold.gif image by vickyngkiki
, 要着住厚厚的襪
fashion-socks.png image by vickyngkiki
and 遮腳止鞋
fashion-shoe-leather2.jpg image by vickyngkiki
!! 所以, 就算我腳止受傷其他人都唔知!! 無咁肉酸!!  今次只怪自己行動太快! And 太心急玩電腦
equip-labtop1-1.png image by vickyngkiki
喇!! .....真係要同自己腳止講對唔住先得! 我下次會小心架喇!
*以下圖片有點核突,....真係唔好意思!!
medi-4.gif image by vickyngkiki
我隻受傷腳止!! 初頭整親行路都有d痛架!! 但隔咗陣就無痛的感覺!!




No comments:

Post a Comment