Friends Gathering

        星期六,(Nov 10) 自己都知夜晚會有節目同男朋友去, 因為,有大學朋友係美國返
transp-plane.jpg image by vickyngkiki
咗黎加拿大. 當然,要約埋一齊飲野喇! 仲約多一個大學朋友一齊去, 而飲野地方都係我選擇!! 係去Beer Bistro
drink-Beer-2.gif image by vickyngkiki
飲野, 我地都有飲下野
drink-raochu.png image by vickyngkiki
, 食下小食
food-fried-1.jpg image by vickyngkiki
, 但一見面跟本就係咁講!! 所以,飲得唔多! 而我今次無影相,因為,當中有朋友攞咗相機影咗, so以下d相係朋友send返比我架! 
  
       係依次約會, 我估都估唔到我身邊d大學朋友,自畢業
fashion-hat2.jpg image by vickyngkiki
之後轉變都幾大, 有d朋友搬過幾次屋,
house-house4-1.jpg image by vickyngkiki
轉個幾次job
happy-face-workman.gif image by vickyngkiki
little-people-typing.gif image by vickyngkiki
....有d 大學朋友直情返咗香港 or 去咗中國. 係得我and男朋友仍然住係同一地點, 同一份工, (只係工作position唔同). 哈哈! 我今次聚會仲知,我有個朋友下年六月結婚
happyface6-19.gif image by vickyngkiki
!仲請埋我and Brian去!! 希望到時會好好玩喇!! 我喜歡同朋友share結婚的喜悅架!  話時話,我都係第一次係加拿大去"飲"!

   其實,我有好多中學同學 or 大學朋友,都結咗婚,有d仲生咗小朋友,有d直情唔洗返工,全職係屋企接小朋友返學,放學! 時間真係過得快! 以前大家個腦, 只係埋頭苦幹做功課 and 讀書, 放學去邊樹食野, Weekend去邊道玩! 好簡單! 而家,大家見返面講返以前d簡單野, 真係忍唔住笑咗出黎!! 雖然, 我地講嘅話題,可能其他人未必get 到我地講咩, 但圍內一講, 大家,都你一言我一語咁, 講到停唔到口,.... 因為大家係以前實在有太多開心嘅回億喇! 真係難以用文字形容!!
arrow-purple.gif image by vickyngkiki
Take 1 --左手邊果兩個係大學朋友, 我隔離果個咪係我男朋友囉!0




arrow-purple.gif image by vickyngkiki
Take 2....帶眼鏡個果就係下年六月新朗

7 comments:

  1. 你去我度啦,我覆咗你先呀!
    [版主回覆11/15/2007 16:38:00]爆炸魔女:   ~ 去咗你個樹喇!!知道你個 loaf pan 係幾大喇! 你問覆得幾快, 我本來去買架!! 但聽人講,  就到聖誕依d整蛋糕equipment,通常都會on special架! So,我都係等特價, 買返 3吋x 7吋 Loaf pan. 我係咪成個婆仔咁呢??哈哈!!    ~ 但我已經整咗banana cake..你睇下篇網誌你就知道架喇!

    ReplyDelete
  2. 咁你幾時到你結婚呀???
    [版主回覆11/15/2007 16:41:00]小威威:   我自己都未知架! 但係我都幾滿意,現時的現狀!

    ReplyDelete
  3. 讀書時識既朋友係最precious既,好多時大家都係唔同既地方住,但耐唔耐見下,都會講番起讀書時既好笑野,真係好開心!
     
    [版主回覆11/15/2007 16:44:00]Mui:   原來讀書時識d朋友係寶貴架!而家都好難揾到!! 所以,我同班大學時候d朋友講野,特別親切!!

    ReplyDelete
  4. 傾返讀書時既事真係好開心架~~
    [版主回覆11/15/2007 16:48:00]檬檬:   係呀!讀書時識d朋友份外親切,幾耐無見一樣有好多講不盡的話題! 非常開心!

    ReplyDelete
  5. Many people are getting marry towards end2007 or early 2008~ seems a big fine year for wedding~ when will be your wedding?
    [版主回覆11/15/2007 16:53:00]MaGGie:   我都知有好多人係依兩年結婚, 好似話依兩年係好適合結婚喎!! 咁你有無多咗去"飲"呀?? 我自己都唔知幾時到我!! 哈哈! 但我都好滿意自己現時的生活!! 我結婚會係依樹post 相, ..等你恭喜我嗎!!哈哈!

    ReplyDelete
  6. i went to fd's wedding  once in Nov, 2 times in Oct and still need to go one in Jan and one in Feb~~~~many, many ar
    i am expecting your wedding photo ar
    [版主回覆11/17/2007 03:54:00]MaGGie:   你將來都有幾多朋友結婚喎!! ...都好架!分享朋友喜悅嗎!我嘅婚禮相都唔知幾時有,你等下喇!! haha

    ReplyDelete
  7. 有朋自遠方來都好開心架,其實得閒同朋友聚吓,飲吓嘢都幾好架....你第時可以請朋友去你屋企,你可以整吓嘢俾佢地食都好開心架!
    我個 loaf pan 都係等特價先買架,特價之後都係2幾蚊咋,真係好抵,仲係 made in England架!...其實我都係咁婆仔,都幾好Y...錢緊係要慳埋慳埋用係有用嘅地方架啦,係咪?
    [版主回覆11/17/2007 04:11:00]爆炸魔女   ~ 我上面張相d朋友住得好遠架!! 所以,聚機會好少,但一返離加拿大至少都會飲下野! 真係謂有email聯絡喇! 而有d大學朋友已經搬走咗加拿大. 有d結咗婚,此終,結咗婚就會多野理, 起碼要理埋雙方面的父母! 所以,仲忙過未結婚個陣時!!!哈! 但個日同朋友聚一聚真係好開心   ~ o下!你個loaf pan二十幾文咋!! 又幾抵喎!!我都要朝住依個價錢去揾我個loaf pan先得   ~ 我成日比Brian話我,唔好咁慳架!! 但我都係應慳得慳, 有時save埋d $,就可以係第二樹買野!! 變相買多咗囉!!

    ReplyDelete