好好味....意大利三文治

      我男朋友放工call 我, 話比我知,有野比我, ...原來係一件好好味的意大利三文治
food-fast.jpg image by vickyngkiki
, 又真係幾好食, 落足料
bun-15.gif image by vickyngkiki
, 三文治裡面..有大雞件, 芝士, 有燒過茄子
food6-1.png image by vickyngkiki
,洋蔥
food-red-onion.png image by vickyngkiki
and 紅,綠椒
veg-Sweet-peppers.gif image by vickyngkiki
, 好特別嘅番茄漿汁, 而且個包好大好香,  真係好好味
bun-good.gif image by vickyngkiki
, 好juicy!  我收到就即刻食, ....食到等唔到口! 仲諗住weekend再約男朋友去再食過, 但依個weekend有好多野做, 唔緊要喇! 再下星期先喇!

       我食完意大利麵包, 就即刻入自己廚房攞d什果芒果大菜比男朋友食,好似回禮咁! 哈! 其實,依個芒果大菜糕我做個陣時有d失敗
bun19-3.gif image by vickyngkiki
, 但將d芒果大菜糕撈罐頭什果食又幾好味! 應該早少少研究依個芒果大菜糕,因為, 依家d芒果
veg-mango.png image by vickyngkiki
veg-mango1.png image by vickyngkiki
都唔係咁好食, 有d 唔啱時候!  所以, 未來依幾個月都唔諗住再試整. 等夏天先喇!
      
edge-ribbon.gif picture by vickyngkiki



arrow-4.gif image by vickyngkiki
依個就係意大利三文治, 依道得半個份量!! 
0





arrow-4.gif image by vickyngkiki
芒果大菜糕,...切到一粒粒就撈罐頭什果食!
0



**唔知點解依家yahoo blog仲係用唔到medium size嘅字! 次次本來係選擇咗medium size 嘅字,但post 完...就會自自然然變返small size文字, 但large size 就ok!! 我睇慣自己medium size 字架嗎!!!   

No comments:

Post a Comment