weekend周圍去

     係閒日要返工嘅日子,Brian就會同我講,係周末會去邊道玩,食乜野!!  通常我都會比啲意見!! 因為唔想去啲地方係太遠!!  一到星期五,Brian連返工都會特別開心,因為一放工就出街玩喇!!  雖然, 依排啲天氣好凍, 成-20 幾度, 但唔知點解一到weekend個pat pat 就唔想黐係屋企...所以,一放工,就返屋企攞車匙.. 就走人!! 哈哈!

Jan 19 (saturday)
        本來好想早一點起身, 出街食早餐,但個被斗
little-people-cold.gif image by vickyngkiki
真係好暖, 好唔想起
little-people-sleep.gif image by vickyngkiki
, 到瞓過咗早餐時間先起, 一起身就即出街, 我同Brian 去咗車行睇啲新車
transportation-14.gif image by vickyngkiki
, 係睇下咋!!  我哋只想某一個牌子新款車! 之後, 就去咗chinese 粥店食lunch
food-noodle.gif image by vickyngkiki
! 我十幾年前黎加拿大, 去襯依啲chinese 食店, 周圍都會聽到人講廣東話, 而家就唔同喇!! 而家多數都係聽到人講國語, 仲係中國口音嘅國語.  真係越黎越多中國移民黎咗加拿大!! 我洗唔洗學返啲國語呢??
littlep-people-blue3.gif image by vickyngkiki

      食完lunch就返屋企休息一陣, 到五點幾就出街
little-walk1.gif image by vickyngkiki
, 行Pacific Mall 唐人開嘅商場, 因為要去個樹買清潔濟! 今次行唐人商場感受到好多農曆新年氣氛呀
! 因為 周圍都貼上揮春! 又有好多賀年糖果賣!!  而我同Brian都係唐人商場買咗咖哩魚蛋
food-corndog-icon.gif image by vickyngkiki
and 雞旦仔食
little-old-man.gif image by vickyngkiki
!!
     到dinner...同Brian去咗食台灣野!! 今日,我哋都好chinese.....三餐都係食亞洲野
food-eat-rice.gif image by vickyngkiki
!! 哈哈! 今餐dinner,真好彩能夠係台灣店附近揾到車位, 唔洗係冷風下行得太遠! 我今日order 咗台式坷仔麵
food-1.gif food image by vickyngkiki
加杯特大珍珠紅茶
drink-soda-red.gif image by vickyngkiki
. 由於杯野飲係特大, 所以, 有好多珍珠食, 食到牙都攰埋
little-girl1-1.gif image by vickyngkiki
, 連同Brian傾計都少咗, 哈哈!!  我下次唔會點珍珠紅茶喇!


arrow-green.gif image by vickyngkiki
咪去台灣食店食dinner, 依兩杯咪珍珠紅茶, and 台式綠茶....紅飲管個杯係我架!! 有好多珍珠...咬到牙交都軟埋!! 0






Jan 20 (sunday)
         都係食唔到早餐, 一起身就要出去食lunch! 今日, 去食港式茶餐廳食! 本來都無諗住去, 但要去買手提電話嘅電池, 咁啱附近有間茶餐廳, 所以, 就入咗去食! Brian 食乾炒牛河餐
food-chinese1.png image by vickyngkiki
, 我食雞絲炒米餐
food-beef-rice.png image by vickyngkiki
, 仲飲埋港式奶茶, 杯港式奶茶
drink-tea1-2.png image by vickyngkiki
又幾好飲....哈哈!! Brian 係今日, 星期日仲買埋中文報紙睇
read-newspaper-2.gif image by vickyngkiki
, 一邊食牛河,一邊睇!! 成個阿伯咁, 哈哈!!!
little-people-birthday1.gif image by vickyngkiki

       依日唔知點解啲天氣非常凍
weather-cool.gif image by vickyngkiki
, 啲風
weather3-5.gif image by vickyngkiki
大到, 我企唔穩....企多陣都想退後, 所以, 食完lunch都急急腳返屋企, 休息下! 睇電視
little-people-watch.gif image by vickyngkiki
!! 到dinner, 襯天氣咁凍,當然係打邊爐喇
food-pot-shabushabu.png image by vickyngkiki
!! 我同Brian仲飲下酒
drink-red-wine-2.jpg image by vickyngkiki
drink-beer15.png image by vickyngkiki
送打邊爐添!! 快樂時間真快, 話咁快weekend 就完喇! 下一個weekend要等多五日!!


arrow-green.gif image by vickyngkiki
我影得打邊爐相太多喇!! 影到自己都覺厭, 所以,就影我打邊爐時候飲嘅野!! 飲紅酒 and 啤酒!!0





14 comments:

  1. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。23 January 2008 at 07:31

    仲係聖誕樹?
    [版主回覆01/24/2008 17:24:00]Miss cheese cake:   係呀!! 棵聖誕樹諗住過咗chinese new year 先收埋,哈哈!! 我最遲試過棵聖誕樹放到去easter先收埋!!因為自己懶囉!!  哈哈!

    ReplyDelete
  2. 咁凍打邊爐就好,食完可以暖好耐
    [版主回覆01/24/2008 17:45:00]Mui:   冬天真係要食多啲野先至會暖,唔怪之得,係外國生活之後就會肥咗喇!! 哈哈!!  

    ReplyDelete
  3. Toronto has a lot of Chinese from China, HK, Taiwan and there are a lot of Chinese mall, restaurants and it is like living in HK. But it is even more fun to meet a lot of people from China and Taiwan.  In fact, HK now also have a lot of people from China.
     
     
     
    [版主回覆01/25/2008 16:50:00]happy Girl:;   係多倫多真係好多中國,台灣,香港,韓國人移民, 其實,我都覺有益處架!! 因為可以了解唔同地方嘅文化!!而且又可以食到唔同地方嘅野食!!都幾得意吖!     

    ReplyDelete
  4. 咁好既....Brian 成日陪你周圍去
    [版主回覆01/25/2008 16:52:00]心樂:   哈哈!! 我哋未到周末就諗住周圍去架喇!! 因為我哋仲意食野囉! 哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 好少見台式珍珠飲品用呢d杯喎, 因為支管咪好易趺出嚟囉 !!
    [版主回覆01/25/2008 17:00:00]beauty sandy:   我都係第一次用依個杯飲, 以前都唔係用依啲杯, 搞到飲個陣時要就住就住!! 唔知個日係咪多人, 廚房洗唔切杯, 比咗依個杯我飲台式飲品,  哈哈!! 我見我前面個張台, 都係用我依個杯飲!! 而且, 依杯台灣飲品, 因為係加大咗, 所以, 特別多珍珠...咬到我唔想講野!! 咬到口都攰埋!! 但飲台灣飲品,我覺有珍珠先似!

    ReplyDelete
  6. 難得到weekend梗係出下街行下啦~~~
    [版主回覆01/25/2008 17:03:00]檬檬:   你都講得啱, 辛苦咗五日咪出去玩囉!! 我都成日見你同張生,周圍食野,周圍玩, 你仲好考順, 一到星期六就同媽咪飲茶!! 好乖呀!!

    ReplyDelete
  7. 你哋係屋企點埋臘燭,飲紅洒,好有酒巴feel !
    [版主回覆01/25/2008 17:11:00]高貓貓:   ~ 我成日都點蠟燭架!! 由其事煮飯,因為煮飯時點蠟燭可以減低油煙味囉!! 見食完邊爐間屋都會有味, 咪食打邊爐都點埋蠟燭囉!   ~ 支紅酒係上星期飲剩 (12 號),見有咪飲埋去囉!! 而且我影得太多打邊爐相, 今次咪影下啲飲品囉!! 哈哈!!   

    ReplyDelete
  8. 其實喺外國係咪真係悶d既呢.......好似嚟嚟去去都係食嘢, 行街就好似要好遠咁.........畀我都唔知會唔會悶死~~~~因為就算喺香港我都覺得有d悶
    [版主回覆01/25/2008 17:18:00]細細粒:   ~ 我初頭係加拿大仲悶呀!! 我除咗返學邊道都無去過,一味掛住讀, 哈哈!! 講真,如果我係香港生活,都應該好似而家咁, 行街,食野!! 哈哈!!   我覺得就算係邊道生活都會揾到生活樂趣!! 係自己點睇悶定唔悶.    ~ 你而家同Raymond一啲都唔悶喇!! 又就結婚,又新居入伙,直情就忙喇!!   

    ReplyDelete
  9. -20度... 哇!~ 你要著多件衫呀!~
    [版主回覆01/25/2008 17:21:00]小威威:   多謝關心,我好怕凍,我唔止着多件衫, 仲帶帽 and 帶頸巾,條頸巾仲遮住我半塊面添!! 哈哈!

    ReplyDelete
  10. 我地呢度十幾度都覺得凍,你地零度以下,我真係不敢想像呀....不過,我朋友話你地外國周圍都有暖氣,所以喺室內係唔會凍架!
    你返嚟香港,我又同你去飲港式&台式奶茶啦....唉,我都諗緊要帶你去食咩嘢好,因為時間唔多,行程又緊迫呀,真係唔知夠唔夠時間添......不如你諗定想去邊,食咩嘢,再講我知,等我好好安排吓......
    我有時都好想好似你地咁,點吓蠟燭,浪漫吓架....但有個小朋友就唔得喇!
    [版主回覆01/25/2008 17:55:00]爆炸魔女:   ~ 香港十度,已經好凍, 我仲記得係香港生活個陣時,如果有十幾度,我會抱住張棉被做功課,睇電視添..好好笑!!   ~ 你果然,好留意加拿大, 我依邊凍就凍空外, 但全部空內都有暖氣,有時係空內行咗陣成身暖晒,再行返出室外,就無咁凍,因為個身已經warm咗!!但我成日行去地鐵站,坐地鐵, 行個段路大約2-3分鐘,就凍到人都鎮,哈哈!! 我而家用條長頸巾遮住半邊臉,先出街架!!  我成個冬天都頸巾不離身架!!哈哈!!   ~ 你好鬼好人,連我返香港..也為我安排!! 其實,我返香港離而家仲有好耐喎! 要咁快諗定去邊道食呀!! 我其實,好想食香港啲地道野, 好似茶餐廳...之類!! 台灣野食,野飲,日本野食...!! 香港pizza hut 又想食,因為掛住海鮮pizza...哈哈!! 我要食咁多野咪要日日見你先得囉!! 哈哈!! 但我返到香港,最想揾個place 比我哋傾下計,同飲返杯香滑奶茶!! 仲有要去買hello kitty!! 諗諗下真係覺有啲唔夠時間添!!    ~ 其實,我成日點蠟燭架! 由其事煮飯嘅時候, 因為點蠟燭,係可以減低油煙味架!! 而浪漫就係其次!!    你情人節食飯, 試下點蠟燭一家人浪漫下吖!!

    ReplyDelete
  11. 唔係架, 因為Raymond係一個悶蛋, 平時返工已經好忙, 有時佢同朋友/公司同事講電話仲耐過我好多......係有d唔開心架
    [版主回覆01/26/2008 16:18:00]細細粒:    你嫉妒 Raymond 同朋友 and 公司同事講野多過你呀!! 哈哈!! 但你哋一齊生活, 大家咩都知,洗乜講喎!! 咩都係盡在不言中,  Raymond 同朋友講得多,代表係唔了解, 唔明大家先成日講野....你同Raymond無野講, 我唔信, 其實,你哋係互相了解0者!!

    ReplyDelete
  12. Vicky, -20 ar...seems very cold ar...luckly Canada have indor-heat.....we are freezing in HK, becuase not much house have indoor heat.  Very miss the days in Canada ar
    [版主回覆01/26/2008 16:33:00]MaGGie:   ~ 我依排好凍呀!! 好彩室內有暖氣, 係室內行一陣, 個身都暖咗啲, 再係街行去坐車, 就唔會太凍, 但我出襯街行都用頸巾遮住塊面, 會暖好多,唔洗比風吹到面都凍晒!! 面暖啲個身都無咁凍!   ~ 我都知香港好凍呀!! 你出街有理無理都帶多件衫出街喇!! 唔好凍襯呀!! 新年就可以出街玩!!   ~ 你成日都話好掛住加拿大, 你上次去加拿大一定好難忘...!! 你得閒咪再黎喇!! 

    ReplyDelete
  13. 係咩? 你咁講我係咪應該高興呢~~~哈哈~~~
    但我哋唔係一齊生活架, 有時我哋就算好了解, 但都一樣可以有好多嘢講, 咁咪仲好~
    [版主回覆01/28/2008 07:02:00]細細粒:   ~係架!!你應該好高興架!!    ~我有時都會好多野同Brian 講架!! 因為共同生活, 咩都要清楚! 比似信任嗎!!

    ReplyDelete
  14. Vicky,
    ~ 我直頭吾想出街..
    ~我好 miss canada......d New York Cheese Fries

    ReplyDelete