除夕夜

     唔知點解日日都好攰,好攰,見床就瞓.
equip-bed.jpg image by vickyngkiki
...所以,等到今日先update除夕啲野!!


   
edge-bear-3.jpg picture by vickyngkiki


       我係12月31號, 首先,我要多謝五妹車我去subway statation, 我返咗黎自己屋企, 就馬上開電視
equip-tv-1.png image by vickyngkiki
, 好掛住部電視呀!! 之後, 當然係拾野
fashion-laugg.jpg image by vickyngkiki
,一邊拾一邊等......等Brian 坐飛機
transportation-plane-1.gif image by vickyngkiki
返黎, 我同Brian每一年係除夕夜都有依個約會...就係約埋Brian一齊倒數!! 六點令鐘,終於,返咗黎喇!!!好開心!!!
  但我哋都好懶, 無即時出街, 我哋係屋企睇下電視, 慢慢裝扮下
!!   到十點到先出去, 去餐廳食野,順便倒數, 本來我哋係諗住學舊年,去beer bistro 餐廳慶祝. 但去到beer bistro 餐廳, 竟然, 座地起價, 好唔值
!! 好彩係downtown真係大把選擇...我同Brian就去咗第二間餐廳食野,順便倒數, 入到餐廳無幾耐, 就有啲工作人員派啲new year 裝飾物比啲食客.....,我當然同啲裝飾物影咗啲相..  到11:45pm...望出窗,....嘩!!落大雪呀!!今年倒數份外有氣氛, 之後, 成間餐廳啲人就一齊起控, 吹bb....2008 年到喇!!Happy new year...happy 2008!! 當然, 同Brian擁抱下,錫下and cheer 喇!!! 哈哈!! 成間餐廳都好興份!!!

arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
以下啲相就係我係12 月31號同Brian倒數啲相!! 我仲打埋慶祝new year 嘅裝飾物添!! slide 裡面有一張係影餐廳啲人互相吹bb 嘅相!!0








arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
以下啲相係我除夕夜食嘅野!! 頭盆有蟹肉波菜漿點taco, 主菜: Brian就食牛扒,我就食chill chicken (好好味架!!), 甜品: Brian 就order 咗chocolate mouse cake (裡面有almond好好食), 我就食Cream Bulee, 都好yummy! 




   
edge-bear-3.jpg picture by vickyngkiki



     倒數完無幾耐,食完甜品就走喇!! 因為一月一號, 我同Brian有個傳統...就係去食brunch
food-breakfast-2.jpg image by vickyngkiki
 
Bacon-Egg-icon.gif image by vickyngkiki
..(即係breakfast and lunch 當一餐嘅意思),我同Brian 每一年都去Fran's restaurant 食brunch 架 (依間餐廳係食啲Toronto 好傳統嘅野食) !! 係一月一號, 依間餐廳, 年年都要排隊, 係排到出街!!! 我哋都專登2 pm 先去依間餐廳, 但都係要排到出街!! 我今年叫Brian去拍車先, 我自己去餐廳等位先!!  到Brian拍完車都未有位坐, 要等陣時有位坐.....我叫返我last year 叫嘅野食!! 好好食呀!!!! 食完就同Brian行陣街!! 我本來想去買粉紅色電動攪拌機
cooking-mixer.gif image by vickyngkiki
, 但竟然加咗價成倍....真係唔捨得買
!!! 我諗聖誕期間有減價, 但聖誕節個陣都覺貴, 而且自己又有攪拌機, 所以,無買.....依家返蕃原價,  更加唔捨得買!!    都係去第二樹睇下有無reasonable 嘅攪拌機買仲好!!!

arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
2008 年,一起身望出窗, 周圍都白晒, 啲樹比啲雪cover ...好白呀!! 之後,就去咗Fran's Restaurant 食brunch....第四張相係Fran's 餐廳嘅景貌, 好多人呀!! 最尾張相係行完街返屋企嘆杯茶 and 食件餅 (可以消滯)個陣時影....而我啲指甲油好"噤", 查咗三日啲顏色都好好!!







    時間真係過得快, 我腦海仲有2007 片段, 但原來已經係2008 年喇!!
 新年快樂!

** sorry!! 各位blog友, 我咁遲先update blog...我會上返軌道...去返你哋個blog留言架喇!! 但速率可能慢咗啲,但你哋要等我呀!!!!

9 comments:

  1. 除夕夜食物好豐富呀!~
    [版主回覆01/09/2008 16:51:00]小威威:   除夕嗎!! 對我and 我男朋友Brian都係特別日子!! 所以,咪食得豐富啲囉!!

    ReplyDelete
  2. 做乜咁耐都唔寫 blog 呀....等左你好耐了
    [版主回覆01/09/2008 16:54:00]心樂:   放咗一個長假期,所以,懶寫blog...依家會上返軌道架喇!!Sorry!! 令到你等咗我一輪添!!!

    ReplyDelete
  3. 好耐無見,新年快樂。
    [版主回覆01/09/2008 16:56:00]happy Girl:   ~ 係呀!!早排返咗屋企..日日都同啲妹傾通宵計!! 所以,少咗上黎依樹update....!!   ~ 大家咁話:新年快樂!!

    ReplyDelete
  4. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。6 January 2008 at 01:31

    long time no see ah...
    Happy new year~
    [版主回覆01/09/2008 17:02:00]Miss cheese cake:   係呀!!Long time no see ah...How have you been?? 大家咁話..happy new year...我祝你學業進步!!

    ReplyDelete
  5. 嘩! d野食好正喎!
    睇見你咁開心, 我都好開心呀!!!!
    [版主回覆01/09/2008 17:10:00]JAN:   ~ 我好想好想你今年會開心!! 唔好upset 喇!! 你要做返...成日展露笑渦的JAN..!!   ~ 雖然我同你相差...都有半個地球...但我會永遠suppport你喇!! 祝你新一年快快樂樂!!  

    ReplyDelete
  6. 除夕你哋果邊多唔多人出去倒數架???氣氛應該好好喇~~~
    [版主回覆01/09/2008 17:36:00]檬檬:   我依邊..都會有好多人出去倒數架!!有啲仲會一家細一齊去添!! 我試過有年係戶外倒數...好凍!!所以,都係同男朋友係餐廳count down開心啲!! 我都係你啲網誌..見到你同一班朋友出餐廳飲住野倒數...都好開心!

    ReplyDelete
  7. Brian趕得及返嚟同你倒數,真係好開心喎!而家返咗嚟,你又會開心返啦,唔駛再掛住佢喇!
    你地真係好sweet呀,無論咩嘢節日都會出去慶祝,成日都咁浪漫...連我都感受到你地嘅sweet sweet呀!
    你個粉紅色打蛋器加返價,有冇攪錯?...唔緊要啦,你買第二款啦,最緊要係實用啫...人地話:Philips呢個牌子嘅打蛋器唔錯,加拿大有冇呀?
    [版主回覆01/09/2008 17:57:00]爆炸魔女:   ~ 年年Brian都會趕及除夕夜返黎,  同我一齊count down 架!! 係呀!他返咗黎...我哋就唔洗下下都要係電話先講. 可以日日見住!!! 所以, 我成個人更加開心咗!!  你成日讚我and Brian ...sweet 架!! 我哋 ...有時我見到你同你啲親戚 or 家人一齊分享你做嘅蛋糕的成果...我都感受到...你哋好warm呀!! 到我好似你咁,有兒子...都會理咗兒子先浪漫...and sweet!! 哈哈!! 因為我相信我將來一定係一個緊張大師!  到時我可能同Brian追求warm嘅感覺多啲!!   ~ 至於,打蛋器!! 我後尾再長詳了解, 先發覺粉紅色打蛋器好少配件跟...唔係好實用...可以話得個樣!! 而家都會特登框下百貨公司...睇下有邊個好用!!因為依啲打蛋器...一買咗返屋企就會用好耐..., 而且都係蛋糕的靈運...所以,都要睇清楚先買!!!  而我依邊都有Philip依個牌子架!! 我會盡量留意下架喇!!唔該!!

    ReplyDelete
  8. 粉紅色打蛋器?係味kitchen aid 果個?我都好想買,但太大座,冇位放!
    你個樣好似有小小倦,多D休息呀!
    [版主回覆01/09/2008 18:01:00]高貓貓:   ~ 係呀!!就係kitchen aid果個!!你都有留意到呀!!但原來依個打蛋器跟好少配件!!唔係好實用!!所以,依家唔考慮喇!!   ~ 我依個聖誕假期成日都天光先瞓, 所以,個樣好攰囉!! 你好心水清...睇得出我樣子有啲疲倦!!! 而家生活正常返!! 會好返架喇!!

    ReplyDelete
  9. 原來你住加拿大架? 好味喎~
    新年快樂!
    [版主回覆01/09/2008 18:08:00]細細粒: ~ 首先好多謝你係我依樹留言!! Nice to meet you!  ~ Yes, 我居住係加拿大架!!! 但我係香港出世架!!  ~ 除夕,同男朋友出去慶祝....開心嗎!!咪食得豐富啲囉!! ~ 大家咁話....新年快樂!!
     

    ReplyDelete