已有weekend mood

Jan 24 (thrusday)

        Brian近排成日問我可唔可以去market
house-child-market.gif image by vickyngkiki
買啲新鮮餸食, 其實,我都話唔好架!! 因為屋企雪櫃
cook-refrig.gif image by vickyngkiki
仲有好多野食, 真係食埋先出去買都唔遲喇!!   到咗今日(Jan 24) 星期四, 唔知係咪就黎weekend, 我自己都好想食好啲, 所以, Brian一放工就同佢一齊渣車出去買新鮮餸, 我哋就去chinese supermaret 買條游水魚, 買埋啲砍咗半隻 燒雞
07A5ADADB1B4A1B9CF2F02A4A4B4A1B9-4.gif image by vickyngkiki
, 就返屋企開餐喇!! 其實,依啲 dinner 都幾好, 因為返到屋企剩係煮個飯
cook-ricer.gif image by vickyngkiki
﹐ 蒸條魚, 就搞掂晒!! 非常簡單,慳好多時間, 唔洗企係廚房咁耐!!


   
edgelinesr.gif picture by vickyngkiki



arrow-hand.gif image by vickyngkiki
依道就係chinese supermarket 裡面嘅Fresh seafood department!  我影咗一部分咋, 由於另外一邊有好多人等, 所以, 就費事影喇! 背脊對住我個位哥哥咪為我清理緊囉!!0





arrow-hand.gif image by vickyngkiki
開飯喇!!



7 comments:

  1. 好好味既晚餐呀,你地屋企附近有大統華咩?
    [版主回覆01/28/2008 07:28:00]Mui:   ~ 啲晚餐都唔係好洗自己整!! 只係街買返黎,整熱就食得!! 咁樣食慳咗唔少功夫!! 哈哈!   ~ 我downtown 依邊剛剛係07 年九月尾, 開咗新大統華係lake shore blvd...個樹,所以,買chinese 野方便咗!! 我以前唔係好敢去唐人街,下下都渣車上去你娘家附近買chinese 架!! 而家係downtown 開咗大統華, 買野就方便好多!

    ReplyDelete
  2. 好港式呀,睇張相同香港既超市無咩分別~~~
    [版主回覆01/29/2008 18:48:00]檬檬:   ~ 依間Chinese 超市係最有規模嘅chinese 超市, 雖然,好多人話依間超市嘅價錢會貴啲,但我都照去,因為清潔 and 衛生!! 我住咗加拿大咁耐,我都唔係好敢自己去唐人街架!! 因為好多人, 而且,有啲唔clean!! 我有啲驚架!! 所以,我只敢去西人超市!! 但依間超市係我屋企附近開咗, (其實,開車去都要5-10 mins) ..但都算近, Now, 就容易買chinese野!!   ~ 其實,多倫多都好chinese 架!! 有好多chinese 野!! 依間超市係台灣人開,所以,賣埋台灣野!!

    ReplyDelete
  3. 條魚係唔係"紅鮋"??
    [版主回覆01/29/2008 18:50:00]小威威:   條魚叫鯽魚......我對魚名,真係唔係好知架!! 咩叫紅鮋?? 我問下男朋友先!!

    ReplyDelete
  4. 你地個Chinese supermarket同香港嘅superstore差不多呀,而家香港有很多大間的supermarket都有新鮮餸賣架......
    可能加拿大而家太凍,Brian想食吓飯,想暖d呀,所以就成日叫你去買新鮮食物煮飯呢!
    煮飯好簡單咋,普普通通的菜式都可以好好味架!...呢條又係咩嘢魚呀??今次知唔知呀??
    [版主回覆01/29/2008 19:10:00]爆炸魔女:   ~ 我daddy前幾年, 都有同我講,香港而家啲超市同加拿大咁,都有游水魚,新鮮肉買架!! 連新鮮麵包都有!! 只係去超市買餸,都夠喇!!      ~ 而我都係依間chinese超市係我屋企附近開咗,我先敢去chinese 超市, 因為依間好clean 架!! 雖然,有好多人話依間超市比較貴!! 但我會幫襯, 因為clean, 買野會放心啲!! 我以前去西人超市買野架!! 我依邊都有唐人街,但我唔敢去, 好多人, 而且,好骯髒...我好驚架!!  以前,要買chinese 野,會去媽咪屋企附近買,因為媽咪果樹,比較多chinese 野!!   ~ 就係因為依間chinese 超市開咗,我都少去西人超市!!而Brian好仲意我係依度買餸,就算雪櫃有野食,都叫我去!!比他激壞!!哈哈!! 真係唔係好關天氣凍唔凍事!!哈哈!!   ~ 你講得啱,煮野食,簡簡單單已經好味,有時唔花考,仲原汁原味!!   ~ 而今次又係鯽魚...我影埋相,令自己記得個魚名!哈哈!

    ReplyDelete
  5. toronto d 唐人超市真係好好多
    我哩邊就污糟得多啦, d 人又無禮物
    [版主回覆01/30/2008 12:58:00]通少:   ~toronto 啲唐人超市,都係有一部分好啲咋!! 有啲我都係唔敢去架!! 我係多倫多住咁耐,我仲係好驚去唐人街!! 如果要去,一定要Brian 陪 or 揾多過人陪我去先夠膽去!!   ~有時我唔係好明,西人超市都有賣肉, 賣菜,但點解唐人個啲超市都係keep唔到clean...地下都係好 dirty!!!   ~我去依間超市係叫大統華, 係西方style,但買中國野!! 好多人會話貴啲!! 但好clean....我買都放心啲!! 我知你一定會好仲意去架!! 因為好多漿料賣架!!   ~你係咪想講人,無禮貌呀?? 你自己講咗無禮物呀!! 哈哈!! 你好好笑呀! 但我知你無心打錯!! 我係多倫多就少見無禮貌嘅唐人超市售貨員...但去買餸啲唐人...有啲就好無禮貌,唔排隊!!   

    ReplyDelete
  6. 嘩,光淨好多呀你地o個邊既chinese supermarket,我地呢邊污污糟糟,收銀既又手腳慢,買野既人(大多係大陸人)又無禮貌,一味死推
    [版主回覆01/30/2008 13:05:00]陶陶夫人:   ~我去依間chinese 超市比較有啲規模...而且係用西方style 經營chinese 貨物!! 所以,我幾仲意!! 其實,Toronto有啲chinese 超市都唔係好clean架!! 我到而家都好驚去唐人街架!!   ~你個邊啲超市...啲人無禮貌,我都覺有啲去超市買餸嘅人好無禮貌,唔止唔排隊,講野又大聲, 而且, 又剿亂晒啲野!! 真係驚了我一跳!!

    ReplyDelete
  7. The fish and chicken looks delicious ! When I was in Toronto, I also liked to go to Chinese supermarket. I usually went there on weekends.
    [版主回覆01/30/2008 13:11:00]happy Girl:   ~係呀!! 隻雞 and 條魚都好好味!! 而且功夫又少, 就有得食飯!! 我save咗唔少時間!!    ~我無話指定邊日去超市買野!! 我以前係西人超市多,係買啲調味品先去chinese supermarket 入貨!! 依家我屋企附近開咗間光淨超市,就去咗chinese supermarket 多喇!! 哈哈!!   ~我讀書時,就等weekend先去超市入貨!!

    ReplyDelete