我個仔...今日出世喇!

       等咗好耐, 今日,我個仔終於係我身邊, 我個仔出世喇!! 我再唔洗成日同Brian都心掛掛
! 我哋仲一早幫個仔諗定名!! 依個仔仲成日令我瞓得馬馬
!! 你哋係咪,好驚呢??.......................  依個仔...其實係.....一架車
transportation-tt1.png image by vickyngkiki
, 當今朝電話響起
, 話架車仲有十分鐘就到屋企樓下,  聽完電話之後, 個種興份嘅心情, 真係難以形容!! 都唔理係唔係十分鐘之後, 就即刻衝出門口坐電梯落樓下!!! 落到樓下, 等咗無幾耐就係條馬路見到架大卡車
transportation-truck.gif image by vickyngkiki
, 大卡車上載住我同Brian都等咗好耐嘅仔仔(車
transportataion-tt2.png image by vickyngkiki
Audi TT)!!  我and Brian當然, 立刻走上前, 觀察我哋嘅心愛仔仔, 見個運輸工人慢慢將架車拖落地面!!! 之後,Brian就簽文件, 收據!! 我哋個仔(車)終於係我壞抱喇!!!    坐上去嘅感覺, 好舒服
!! 張車座椅包得我好實, 好似想給我一個hug!!! 仲聽到我仔仔好壯健的聲線(引擎聲)!!! 依啲聲線好像想和我打個招夫咁!! 好開心,...
難以形容, 開心到連個身仲好鎮添
!! 好像興份到想跳返part 跳!! 哈哈!! 我當然攞相機
take-CASIO-QV-70.gif image by vickyngkiki
拍低仔仔(車)的面貌! 睇下
take-pic3.gif image by vickyngkiki
......

arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
我個車到喇!! 架大卡車上..係載住我個仔仔呀!!! 好exciting 呀!!! 攞完車立即同Brian 兜返個圈....


     其實, 依架車係07年十二月頭已經鎛鎚成交!!  但由於架車要係第二個省運過黎Toronto,所以,需時!! 自上年(2007)十一月我哋已經相諒話要依架車, 直到十二月...我同Brian個心都好心掛掛住依架車, 而且仲成日提住添!! 等咗咁耐, 終於, 係自己身邊喇!! 真係好似等緊個BB出世咁!!
      

arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
帶 TT出街玩!!0









arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
TT 前面個樣....車頭燈好似望實我咁!!



arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
 TT 背脊燈 ..


arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
TT 唔好走呀!! 等埋我呀!! 哈哈!!!     依日出街,咁啱有對外國夫妻,他們走過黎問我哋野!! 原來依對夫妻都打算想買依架車,所以,走過黎問我哋架車嘅勝能!!  講到車,當然係我男朋友了解得最清楚喇!! 


arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
返到屋企....又同仔仔再影相!


arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
 仔仔要乖喇!! 我返屋企瞓!!!哈哈!!


No comments:

Post a Comment