農曆新年氣氛

      琴日(Jan 30,wednesday), 咁啱Brian 有渣車,所以,放咗工就去chinese supermarket 買野食!! 一入到超市周圍都紅噹 檔... 係人都知農曆新年就到喇!! 但都幾有氣氛架!! 我哋入到去都比平時行多咗一陣... 因為周圍睇下啲賀年糖, 新年年糕...咩都睇一餐!!  我覺加拿大啲農曆新年野都幾好齊全...其實,我係加拿大生活都無咩話無chinese new year 氣氛, 係無假放!! 哈哈!  但照有利事收架!!
equipment3-2.gif image by vickyngkiki



       而今日收獲, 就係買啲新鮮餸菜, 自己返屋企煮..同Brian一齊食!! 由於,放工先去超市,所以, 食飯
rice.gif image by vickyngkiki
時間, 就延遲咗少少先食!! 但Brian返到屋企都有入廚房幫我手煮飯
happy-face-chef1.gif image by vickyngkiki
...very good!!
happy-face-couple1.gif image by vickyngkiki





arrow-black.gif image by vickyngkiki
 係咪好多新年用品賣!! 其實,依道都係一部分...但我顧住行, 買野, 無再影喇!!0






祝大家係今年個個都開開心心 and 身體健康


5 comments:

  1. 大家咁話~ 新年快樂~
    [版主回覆02/05/2008 11:31:00]亞狠:   好多謝你到訪我個blog....大家都係咁話: 新年快樂!!

    ReplyDelete
  2. 通少先同您拜個早年 記得每天探我多一些呀
    [版主回覆02/05/2008 11:33:00]通少:   ~大家咁話喇!! 新年快樂!! 身體健康!   ~得架喇!! 我會去你個樹多啲架喇!!

    ReplyDelete
  3. 我今日都要出去China Town買定做節既材料啦!大家都忙於prepare慶祝新年來臨,但又忙得好高興呢
    [版主回覆02/05/2008 11:39:00]陶陶夫人:   ~係呀!! 啲chinese mall and chinese supermarket 好多人呀!!連車位都揾唔到!! 而且, 有啲人完全唔守規則...但算喇...個個其實都係想買chinese 新年材料!!     ~不過, 我男朋友媽咪 and 我媽咪都已經幫我買咗啲chinese 新年材料!! 唔洗煩咁多!! 哈!!    ~係度祝你新年快樂 AND 身體健康!! 希望你啲感冒快啲好返喇 !!

    ReplyDelete
  4. 今年香港就好似無乜氣氛咁,你嗰邊好似好有氣氛咁喎!!
    [版主回覆02/05/2008 12:37:00]小魔女:   講真吖!! 我令願係新年放假喇!! 我新年無假放架!! 都係要返工!! 其實, 有無氣氛都係自己感覺, 我相信香港點都會有氣氛過外國喇!! Anyway, 祝你新年快樂 and 身體健康 !

    ReplyDelete
  5. 你哋果邊幾有新年氣氛呀~~
    我覺得而家農曆新年無以前氣氛咁好呀!!!
    [版主回覆02/05/2008 12:41:00]炭炭媽:   ~唔解咁多人都話新年無氣氛架?? 我新年都無假放架!! 又無花市行架!! 而新年前果個星期同屋企人食飯..就係咁!! 其實,有無氣氛係自己嘅感覺黎架!!!    ~Anyway, 祝你新年快樂,身體健康...事事順利喇!!

    ReplyDelete