美食團

Jan 25 (Friday)
     前兩日, Brian係雜誌
book1.gif image by vickyngkiki
見到有篇文章, 行登咗多倫多有咩類型嘅食物係最好食!! 我見到個list 都開心!! 我仲同Brian  mark低晒記號, 想係邊道食,  一到星期五, 自己好像顛咗, Brian一放工就即刻走出咗街!  去試新野喇!!!

    今日, 天氣凍凍哋, 就試食拉麵店, ....依間拉麵好傳統!! 真係日本人開 (但上網講, 係韓國人開, 因為地點係韓國人集中地)!! 我同Brian 真係揾咗陣先揾到, 因為依間拉麵店門牌好細, 隻眼一唔留神就會miss 咗!! 一入到去, 周圍都係日文字!! 又有好多拉麵相
07A5ADADB1B4A1B9CF2F02A4A4B4A1B9-5.gif image by vickyngkiki
!! 連本menu 都係以日文為主!! 好特別!! 個服務員講野都好多日文口音, 我未食就已經感受到傳統....無幾耐,  拉麵到喇!! 好好味!! 可以話好食過味千好多!!  very yummy
smile48.gif image by vickyngkiki
!! 我會再同Brian 黎架!!! 食完拉麵真係成身暖晒!! 


     之後, 我就去第二個站出發, 去食gelato 雪糕做甜品
ice-koori-azu.gif image by vickyngkiki
!! 依間gelato 雪糕其實好近Brian 工作地方, 但平時經過就發現唔到!! 哈哈!! 一入到gelato 雪糕店, 其實, 已經凍到隻手都鎮...因為架車迫咗第二條街!! 但唔理,照係要食gelato!! 唔係以為天氣凍,無人食雪糕呀! 我同Brian 都要排隊先 order得!! 依間gelato 雪糕,我都係第一次試....但啲雪糕好味呀!! 都好滑!!!! 啱晒我!! 哈哈!!  食咗拉麵 and 雪糕真係好 full .
littlepeopleicon2.gif image by vickyngkiki
....返到屋企唔敢即刻瞓, 都要係屋企裡面行來行去
littlepeople-6.gif image by vickyngkiki
先消到滯, 哈哈
smile23.gif image by vickyngkiki
!


arrow-triple1.gif image by vickyngkiki
食日本拉麵呀!! 依碗麵係侍應推介!! 啲豚肉好入味!! 麵好爽,真係好好食!! 我仲order咗墨魚丸
food-fishball.gif image by vickyngkiki, 好好味呀!!0








arrow-triple1.gif image by vickyngkiki
食完拉麵,我咪去食gelato雪糕做甜品!!依時雪糕店成間譜都油上橙色好特別, 啲雪糕好滑,我order咗開心果味 and 比利事橙味朱古力gelato!! 啲比利事橙味朱古力雪糕真係有橙皮粒架!!!



arrow-triple1.gif image by vickyngkiki
依間gelato 店無我上次去個間咁多味選擇, 但啲gelato 好香, 食橙味真係有橙皮粒, 食開心果味嘅雪糕,就真係有開心果粒粒!!!0





                 
                                        
edge-stick-flowre.gif picture by vickyngkiki




Jan 26(Saturday)

   一起身
equip-bed.jpg image by vickyngkiki
littlepeople20-2.gif image by vickyngkiki
又係食!! 今日早到起身,就行去麥當當食早餐
food-fast-egg-mac.png image by vickyngkiki
, 之後,就返咗屋企攞車
transportataion-tt2.png image by vickyngkiki
, 去行下街,順便買野比五妹! 雖然,行完街
littlepeople2-1.gif image by vickyngkiki
,過埋lunch時間,但都唔覺餓, 本來, Brian 話想同我試印度小食, 但未餓,  所以, 同Brian去咗咖啡室飲咖啡, 順便休息下!! 飲完咖啡,返屋企途中, Brian都話想帶我試Roti (印度小食)
food-fast-rap-chicken.png image by vickyngkiki
, 而且依間roti 係美食list 入面!! 好喇!! 就去買外賣! 買返屋企慢慢食!! 一個roti 份量好大架!! 我同Brian share 一個都已經夠晒數!!


arrow-triple1.gif image by vickyngkiki
麥當當早餐0





arrow-triple1.gif image by vickyngkiki
食完早餐, 就同Brian去行街, 行到兩點幾都未覺餓, 咪去咖啡店坐下!! 依排有間咖啡店出咗一系列橙味飲品,所以,咪去試下囉!! 我飲咗杯橙味hot chocolate, 而Brian就飲咗杯橙味Latte! 我覺依間咖啡店幾舒服,所以,我影咗依間咖啡店嘅環境比你哋睇!! 0





arrow-triple1.gif image by vickyngkiki
Roti 係印度便當, Roti 係用印度薄餅, 包住咖哩薯仔, 咖哩雞 (可以選擇其他肉)架! 一個roti   體積好大!! 成個飯盒咁大!! 而買roti途中,路面好擠車,而且仲落起雪來!! 我個TT仔仔要淋雪喇!! 但要多謝Brian係天氣馬馬嘅情況,都車我周圍食野!!0







      到dinner 時段,  去咗試新野!! 食意大利傳統野, 依間意大利食店都係雜誌美食list 之內!! 環境同氣氛都好好!! 我本來想去食pasta 架!!  但見每張檯啲人都order意大利pizza,
pizza.gif image by vickyngkiki
我見到都想食, 咪改變化主意, order 意大利pizza 食!! 啲意大利好薄架!! 薄到好似張紙!咁!! 但個pizza 好大, 大過隻蝶!! 我本來都食得晒!! 但想食甜品, 所以,個pizza
food-fast-Pizza.gif image by vickyngkiki
食一半就打包!! 甜品原本想同Brian share 一個,但個侍應話, 一個甜品個份量其實唔多,....所以,我同Brian每人order 一個. 我叫咗Tiramsu
cake-tiramisu.png image by vickyngkiki
Brian就叫咗朱古力蛋糕
cake-chocolate-moose.png image by vickyngkiki
(因為餐廳話最popular, 而且Brian 喜歡朱古力囉!).  我個Tiramsu 真係好light...好滑!! yummy!! 個chocolate cake...Brian 話同我整比佢食個啲差唔多!! 真係多謝你咁讚我喎!

      返到屋企真係好飽, 飽到幾日唔食野都得!! 哈哈! 我自己都唔知要行幾多日路
littlepeople-13.gif image by vickyngkiki
先可以消晒啲卡路里, 但唔緊要喇! 係依個星期同Brian食得好開心!!


arrow-triple1.gif image by vickyngkiki
Pizza 到喇!!  個pizza 好大個,而且好薄,薄過張紙, 唔好以為個pizza 薄會唔飽肚,我食咗一半就夠喇!!但味道 and pizza 皮嘅 爽脆度我都覺好好!! 我會再食!!
0




arrow-triple1.gif image by vickyngkiki
甜品到喇!! 我好喜歡食甜品架!! 所以, Brian都叫我留肚食甜品!! Brian 食咗個chocolate cake (我都有攞黎食,哈哈!), 我就order 咗Tiramisu, 啲cream 好滑呀!! 而且又唔係好甜, yummy!!
0




arrow-triple1.gif image by vickyngkiki
依間餐廳, 好有氣氛, 環境都唔錯, 成間餐廳都好暗, 而且牆壁上有好多畫, 和酒櫃!!0

10 comments:

  1. 我好鐘意roti,煙煙un un咁。
    你男朋友好好呀,周圍同你去試新野食,你地試到新野又可以話我知
    [版主回覆01/30/2008 13:30:00]Mui:   ~ 我都係第一次食roti...我覺得幾特別!! 但一個真係好大個,自己一個食唔晒!! 哈哈!   ~ 唔好話我賣花讚花香! 我都覺Brian 好好架!! 成日周圍帶我食新野!! 美食團依兩日,出面仲落住微雪,...但Brian都照帶我 and TT仔仔出街!! 我仲怕TT仔仔會淋雪!! 哈哈!! 而且落雪渣車都幾傷神!!   ~ OK!! 我試到咩新野..就話你知...睇下你喜歡邊樣...你見到有咩想食就話我知,我比個address 你...你咪可以同香蕉仔去食囉!! 咁香蕉仔又可以用車上面果個gps function喇!! 哈哈!!   ~ 我而家揾緊間特色餅店...可以舒舒服服坐低同你傾計!!又可以同你嘆茶and 食件餅!!到時約你,...都方便啲嗎!!

    ReplyDelete
  2. 好豐富喎~~~
    [版主回覆01/30/2008 13:31:00]檬檬:   真係好豐富呀!! 滿肚都係食物...哈哈!! 都係時候要步行多啲喇!!

    ReplyDelete
  3. 你個美食團只係得兩個團友咋......
    有咗雜誌介紹,你地以後就大把好嘢食啦...一共介紹咗幾多間呀?
    你地兩個真係好為食呀,中西意法日印...都俾你地食過晒呀,唔駛返嚟香港食都得呀!
    d拉麵真係好似好好味咁呀,要幾多錢加幣一碗架?洗唔洗加一架?
    兩個甜品我都好鍾意呀....Brian咁讚你,你實食得特別甜啦!
    [版主回覆01/30/2008 14:50:00]爆炸魔女:     ~ 哈哈! 我見到雜誌啲介紹, 好開心!! 所以,好想間間都去試食!! 而且,Brian 可以順便帶TT仔仔出街嗎!!  而兩日出街其實都落緊雪...路面好濕滑架!! 我初頭都有叫Brian遲多一星期先出去試食!! 但他話無所謂,唔通落雪就坐係屋企咩!! 但落雪渣車好傷神架!! 所以,食完啲美食, Brian返到屋企, 隔無一陣間就瞓咗喇!! 好攰!! 對我黎講剛剛過去嘅weekend係美食日,係Brian 黎講就係tired 日囉!!! 哈哈!!     ~ 一共試咗四間新食店...我站時最喜歡,日本拉麵, gelato and pizza 店...樣樣都yummy!! 講到自己好似好胃食添 !!哈哈!! 食完返屋企嘅回報就係要...係屋企行多啲路, 當做運動, 因為我現時個肚腩已經凸出黎...着衫時,有啲唔美觀喇!!    ~ 係加拿大都有幾多唔同國家嘅人移民架!! 所以,都有唔同國家嘅食物食架!! 本雜誌個美食 list, 有介紹埋巴基斯坦食物添!!  我知香港都有好多唔同國家菜,但香港啲野食真係好食啲!! 因為香港啲野食學得好精,可能我偏見喇!!   而碗日本拉麵...$10 cdn 一碗, 加埋稅 and 小費, 大概要$13 cdn一碗(即係 $90 hkd 一碗)...算唔算reasonable?? 我覺好好食呀!! 啲麵好爽呀!! 好有日本style!! 食完依間唔會再去味千食!!   ~ Brian讚我甜品整得好!! 我都唔知幾開心呀!! 因為我次次整完啲甜品問他好唔好食, 他都會話ok喇!! 今次係街竟然會讚我, 有啲surprise!!

    ReplyDelete
  4. 咁凍都食gelato, 真係比你笑死呀
    gelato其實滑好多, 因為佢地即日整, 同埋唔會打氣入去, 所以好食好多
    [版主回覆01/30/2008 14:58:00]通少:   ~我係雪糕人黎架!! 我可以用雪糕當飯食架!!    ~我都欣賞gelato多啲,因為我感覺gelato 雪糕滑好多!! 而且, 無咁肥添!!

    ReplyDelete
  5. Vicky, 你食咁多野!?!?...我怕肥
    [版主回覆01/30/2008 15:02:00]MaGGie:   我其實,好怕肥架!! 我食咗咁多野...我個肚腩凸咗出黎喇!! 好核突!! 我而家會盡量行多啲路!!  希望個肚腩會凹返入去喇!! 但食野個感覺真係好開心,由其事食到好味食物!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  6. Fatgarfield 肥加菲30 January 2008 at 16:38

    There used to be a place near my office that has really good roti. Seeing your picture makes me miss it a lot!
    [版主回覆02/01/2008 00:20:00]Fatgarfield:   ~Nice to meet you !! 我都係第一次食roti....你以前成日食roti 架??    ~你係掛住roti 定係以前舊公司啲片段呀!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  7. Vicky, I really worry about getting fat.......but i am "on diet" when the school begin so i can naturlaly loss weight......of course the lossing will not be too fat.
    [版主回覆02/01/2008 00:26:00]MaGGie:  ~ 而家邊有人想肥架!! 我只不過覺得好食,就會食, 我平時係屋企都係煮得比較清淡...到weekend出到街咪食好啲囉!! 閒日仲食得咁顛,仲得了嘅!!哈哈!!  ~ 我以前都係一返學,個身會清減啲...但,你依家又返工又返學, 相重壓力...可能要更加食多啲野補數!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  8. Vicky,
    You are right~ Maybe only bf will want us to be FAT~ No wonder, too fat is not very healthy ar....
    [版主回覆02/02/2008 06:11:00]MaGGie:   ~係肥都幾影響身體架!! 所以,應有啲啲運動(我就行多啲路,當做運動)!! 好彩我男朋友都未話我肥, 如果他都話我肥咗就好嚴重架喇!! 哈哈!!   ~都係個句,應食就食!! 唔好食到唔識停!! 哈哈!

    ReplyDelete
  9. 我以前係香港就每個weekend都會帶團(其實就係約埋幾個朋友)出去搵好野食,但黎到美國就少左好多啦!見你地搵食搵得咁開心,搞到我都心隱起呀! 我dad & mom 會3月頭過黎,到時我地會去埋加拿大玩,有無咩提議呀?我地想玩3日加國,最好美食遊玩都有啦! Thanks a lot!
    [版主回覆02/05/2008 05:15:00]陶陶夫人:    ~其實,你想咩類型食物?? (例如: 上海野, 廣東野, 打邊爐, 西餐,意大利餐or 看景飲野吃甜品!!) and 你想係加拿大邊樹旅遊?? (係Toronto downtown area 嗎?想行商場嗎?? 想去SHOP 啲咩??)你話你想去嘅正確地點我知, 我賞試幫你揾!! 而家我講住少少information你知喇!!    ~你是自己渣車黎加拿大嗎?? 係咪去多倫多呀?? 如果食中國野, 又想看多倫多美景, 就去一間叫" 明珠酒樓" 英文名叫Pearl harbourfront, 點心好吃,可以望到多倫多湖景!! 地址: 207 Queen's Quay West, at York St . Tel:416-203-1233.  我提議最好是吃Lunch.因為容易看景,而且食完可以係湖邊觀光!! 係湖邊可以望到CN Tower 架!       Also, CN tower 係多倫多旅遊頂點, 你可以上去CN Tower 至頂層食晚飯, 餐室另一邊有個玻璃地板行, 腳下就係多倫多景色!!    ~如果你去Toronto嘅Richmond hill, 就好多中國野食, 而且有中國人經營嘅商場!! 食野就有--" 黃金閣", 點心價錢好!! 味道都唔錯!! Located in: 270 West Beaver Creek Rd. (at hwy 7) Richmond hill. Tel: 905-707-6628. 依間食店隔離有一間日本食店, 叫"十八番" 是吃all you can eat 日本食物!! 我妹妹都試過都話ok!!       ~如果想食扒, 就去Hy's, 位置係 120 Adelaide Street West (Between Bay and York), 啲牛扒好好味架!! 好juicy!! 而且用炭爐烤架!! 但店內環境好好,好清靜架!! Tel: 416-364-3326      

    ReplyDelete
  10. HELLO..我都係住TORONTO架
    我想問依間拉麵店系邊度架 好似好吸引=)
    [版主回覆03/03/2009 05:43:00]Renae:   ~Nice to meet you!!!!   ~依間拉麵店叫Kenzo 係....YONGE AND Finch (6180 Yonge St.)   ~味道幾正中...你有時間就試下!

    ReplyDelete