08 第一個weekend

Jan 4,08 (friday)
     08 年第一個weekend.....好似等咗好耐咁, 可能真係放得聖誕節假期
太耐... 一到星期五晚, 就好似中學時放學咁.....就即刻衝咗出街行!! 當然, 同咗Brian一齊去街行
, 睇下野,食下野咁囉!!! 啲經濟好似好好咁,去電器鋪
equipment-1.gif image by vickyngkiki
equipment7-2.gif image by vickyngkiki
...好多野反而升咗價...哈哈!! 我就係咁睇電動打發機, 本來粉紅色
cooking-mixer.gif image by vickyngkiki
個果Brian話加咗價都照買!! 但一問售貨員...原來個粉紅色打發機
cooking-mixer.gif image by vickyngkiki
come with 好少配件
!!! 有啲唔實用!! 所以,去其他店鋪框下先...因為想買個實用啲!! 最後,都未有收獲...


     之後,行咗去食泰國野
,做dinner!!!  本來唔係好肚餓, 但等位等到好餓....所以,啲泰國食物
food-kachudon.gif image by vickyngkiki
food-noodle.gif image by vickyngkiki
(綠咖哩 and 紅咖哩) 一黎就係咁食, 無影到相!! 而且依間泰國食鋪好多人, 一定要"答" table ...所以,一張table 有多人, 因此, 都唔好意思影相!!!唔知係咪太耐無食過太辣
food8-5.gif image by vickyngkiki
, (因我哋order 超辣),食完咖哩個胃有啲shake....哈哈!! 好彩返到屋企飲杯熱茶
drink-tea-cup1gif.jpg image by vickyngkiki
就無咩事!!

           
edge-sew1.gif picture by vickyngkiki


Jan 05,08 (Saturday)
      我好早,好早起身, 因為業主話派人黎睇廚房 and 洗衫房 (度位)
equip-measure.png image by vickyngkiki
....無理由人哋黎check 野, 我仲抱住張棉被
fashion-towel.gif image by vickyngkiki
, 着住睡衣
fashion-pajamas.png image by vickyngkiki
咁核突!!! 所以,份外早起...get ready!!  好彩好on time.... 黎到.

    搞掂之後, 就同Brian去麥當當食早餐
food-fast2.jpg image by vickyngkiki
...我叫咗個早餐全餐
Bacon-Egg-icon.gif image by vickyngkiki
, 但個早餐貌相唔好睇,所以,又無影到相!!! 之後,去chinese supermarket買餸, 買新鮮魚
food-Sea-Bream-1-icon.gif image by vickyngkiki
and 蠔準備dinner打邊爐
drink-soup-5.gif image by vickyngkiki
!! 唔知點解,
依邊啲chinese supermarket要講國語先得!!  講英語都好似唔知你講咩!! 我好不容易先形容到我要一條游水則魚...仲要起肉.....!! 我係等魚哥哥幫我切魚途中
littlepeople4-2.gif image by vickyngkiki
, 我還幫了一個外籍人士翻譯....個外籍人士好好笑, 買完野,仲以為要馬上比錢切魚哥哥!!!  我話比錢要去前面cashier架
littlepeople-10.gif image by vickyngkiki
!! 其實,依個係個別例子...有啲外籍人士係chinese supermarket買餸, 仲熟過我....連榴鏈放係第幾行都知!! 哈哈!!!  買完一大倫餸
food-grocey.jpg image by vickyngkiki
....雖然好攰....但隔無一陣又出咗街....行商場
littlepeople-6.gif image by vickyngkiki
(Sherway garden)......我就無收獲, 反而Brian買咗條皮帶
fashion-belt-1-sil-icon.gif image by vickyngkiki
and 一條西褲....very good...為返工至新衣
fashion-suit.gif image by vickyngkiki
!!!

      行完街, 真係腳都攰埋.....但要prepare dinner...好彩係打邊爐!! 只要切切...洗洗就ok!!  到打邊爐....個人開始精神啲....好耐無同Brian打邊爐
emoticon121_full.gif image by vickyngkiki
...所以,食得份外多野
littlepeopleicon2.gif image by vickyngkiki
!! 但都係食剩好多野, 謂有...放返去雪櫃...遲啲再食過!! 食完又開始sleepy
happyface-wantsleep.gif image by vickyngkiki
...都唔知點解近排....成日都想瞓
!!!瞓極都唔夠!
happy-face-alrum-clock.gif image by vickyngkiki


arrow-triangle_sky_b.gif image by vickyngkiki
最喜歡係屋企打邊爐, 因為食幾耐都得,又可以食下停下都得...今餐邊爐買咗條新鮮魚, 剩係食魚都已經夠!!! 仲有山竹米粉, 吸收晒火鍋湯...very good!!0



             
edge-sew1.gif picture by vickyngkiki


Jan 06, 08(Sunday)
       經過, 前兩日,周圍框街.....我今日好攰...所以, 成日都坐咗係屋企休息....邊道都唔去!! Lunch都係淥個台灣山竹米粉食
, 近排我至愛食山竹米粉
food-noodles-2.gif image by vickyngkiki
, 好好味!!! 而依日最大娛樂係watch tv
happyface32-2.gif image by vickyngkiki
.(睇咗香港音樂辦獎典禮)..and一邊食聖誕節啲禮物包
happy-face-eat-1.gif image by vickyngkiki
happyface-37.gif image by vickyngkiki
!!!Brian係聖誕節返自己屋企攞咗好多聖誕禮物包啲餅and 糖果返黎...由於他屋企人唔係好食零食!! 所以, 就比晒Brian.....叫Brian和我一齊分享! 算喇!! 食完先keep fit....但我都唔知點keep...謂有平時坐少啲地鐵,行多幾個站
happyface6-11.gif image by vickyngkiki
返屋企喇!!!!

arrow-triangle_sky_b.gif image by vickyngkiki
年年過完聖誕節返番自己屋企.....都會有一大推零食!! 大部分都係聖誕禮物包啲野食!!多數啲零食都係...餅, 果仁, Jam and朱古力!! 我and  Brian會慢慢清得晒!0




arrow-triangle_sky_b.gif image by vickyngkiki
Sunday 邊道都唔想去,....個 lunch都好求其, 見雪櫃有打邊爐材料剩, 就滾埋山竹米粉一齊食!! 依個hello kitty 碗, 係聖誕節買架!! 貪依個碗夠大,咩都放得落去,可以一邊watch tv 一邊食, 唔洗去廚房再添!!0



12 comments:

  1. 好多零食喎,有排你哋食喇~~~前排成日出左街都好想起屋企休息下~~~
    [版主回覆01/09/2008 18:14:00]檬檬:   ~ 我次次post親新網誌, 你都覆得好快...多謝支持!   ~ 講真,我好仲意食零食,  以上啲零食都會好快清晒!! 哈哈!!    ~ 你都有同感呀!!出得街多, 都好想係屋企rest多啲!!!此於,都係屋企最舒服!! 

    ReplyDelete
  2. 我都好鐘意打邊爐架....臨尾用個湯底淥啲米粉食, 吸晒啲湯裡面嘅精華...真係超好味....真係唔理佢肥唔肥....
    個Hello Kitty碗好靚喎...又夠大....最好用嚟載啲麵食架喇...一碗過...正...
    我喺爆炸魔女度知道你好耐...但成日都唔記得過嚟拜訪吓你....以後...我會多啲嚟....等我慢慢睇返你以前啲網誌...再認識你多啲先....嘻...
    [版主回覆01/09/2008 18:44:00]小妹:   ~ 好多謝你...探訪我個blog!! 我好surprise 你會留言比我...你仲話要慢慢review我以前啲網誌,你真係好有心...!!     我一見到你留言比我,我就即刻去你blog個樹作出回應, 一開你個blog, 就見到一張好sweet and 好touching 的手拖手嘅相!! 我都好開心 and 好慶幸, 可以感受到你人生最美麗的一頁!! Wish you both.....Happy forever!!   ~ 我都係爆炸魔女個道知你的名字, 每當我去爆炸魔女個樹回應都會見到你!! 有時我寫完回應比爆炸魔女,我都會讀埋你啲回應先走(sign out)哈哈!!     ~ 至於,打邊爐,..我同我男朋友都超級喜歡架! 連夏天都照打,哈哈!! 打邊爐啲湯真係好正!! 最後,加個粉 or 烏冬...好好味架!!算喇!! 一餐半餐打邊爐粉...食咗先再諗!!    ~ 係喎!!你喜歡hello kitty嗎?? 我好喜歡hello kitty架!! 我諗我都係hello kitty...所以,令到我and 爆炸魔女拉近, 之後,成為好好傾嘅blog 友(好朋友). 我諗我都要多謝爆炸魔女...因為我哋透過爆炸魔女而認識大家!! Nice to meet you,小妹!  

    ReplyDelete
  3. 哈哈哈, 2條友打邊邊咁多野食, 更係有leftover啦
    你哩幾日有d 共通點, 就係食, 訓, 行街, 同睇電視呀, 哈哈哈
    [版主回覆01/10/2008 05:11:00]通少:   ~ 我哋好仲意打邊爐,而且口味都好相似, 所以, 夏天都會照打邊爐架!! 哈哈!! 因為打邊爐好方便, 又玩得, 又唔洗我煮,只係切切,洗洗,就ok!   ~ 你知,打親邊爐,就咩都想食,但個胃邊有咁多位吖!! 所以,都係食咗新鮮先...可以雪凍個啲就遲啲食囉!! 留第二日淥麵or 粉囉!!   ~ 哈哈!! 08年第一個weekend...就瘋狂玩咗一日半,就到咗星期日都已經好攰...要休息下...所以,就仍成咗 食, 瞓, 行街, 同睇電視!! 但我已經覺得好relax!!

    ReplyDelete
  4. 終於等到你既新 blog 喇....我都好鍾意打邊爐呢
    [版主回覆01/10/2008 17:28:00]心樂:   ~ 係呀!我返黎喇!!你都多啲上黎喇!! 得閒黎我依樹坐下喇!!! 哈哈!!   ~ 打邊爐又好玩,又方便...所以,我仲意!! 你都仲意打邊爐架!!你男朋友而家好返晒!!就同男朋友一齊打邊爐喇!!!

    ReplyDelete
  5. 我好少去買魚,乜原來可以叫起肉架?等我下次都試下先,不過我既國語唔掂bor,起肉點講呀?
     
    [版主回覆01/10/2008 17:49:00]Mui:   我都唔知魚有得起肉架!! 係我男朋友返西岸時同他屋企人去 t&t買魚先知,有依個服務!!返到黎Toronto就照同啲魚哥哥講要起肉.....但由於買魚哥哥唔係好識廣東話...就用英文講。。條游水魚,要處理到一片一片filet...之後,個魚哥哥都唔係好明..就講"起肉" (qi rou) 兩個字國語比他聽!! 加埋手勢..咩語言講一多次,又好似明....但我男朋友話依邊多倫多起魚肉起得唔好!! 係西岸,真係起到咩骨都無架!!! 今次買咗條魚返到屋企都係我要跟手尾!!  

    ReplyDelete
  6. 嘩嘩嘩!你又係咁食食食啦,你唔驚第日變肥妹仔呀?
    我見到你、小妹和細細粒好好傾喎,仲成日見到我個名添,唔怪得我打乞嚏啦,哈哈哈!......見到你地咁,我好開心呀,以後我地四個就會更加close喇!
    你隻Kitty碗裝咗麵又幾靚喎,但我之前冇買呀,因為我有好多碗碟,所以要忍手呀!同埋我比較喜歡made in Japan嘅貸,所以我盡量留返買Japan貨架!你而家呢隻係made in H.K.架,不過唔緊要啦,我講d俾你知咋,等你可以留意吓分別.....
    小妹同細細粒唔鍾意Kitty架,淨係得我地兩個鍾意咋...以後你再慢慢了解吓啦!
    Brian嘅屋企人都幾好喎,都會叫Brian帶零食返嚟同你一齊share...
     
    [版主回覆01/10/2008 18:27:00]爆炸魔女:   ~ 依排真係食食食!! 而家已經開始要節濟飲食喇!!衣櫃裡面有啲褲好多唔着得!!要打入冷恭喇!! 但唔可以再"眾"容自己...Now,我只可以比自己係weekend先食多少少!!平時以多菜為主!!去買野唔坐地鐵, 用步行方式去買野!! 希望work 喇!!   ~ 學小妹話齋,你係我哋嘅媒人, 令到我哋四個連埋一齊,我覺得,依個感覺好特別...除咗可以約埋打麻雀,仲可以互相了解!! Very good!! 講真我對四方城都係一知半解!! 因為我都係舊年先學!!   ~ 你好似hello kitty博士呀!! hello kitty係邊陣時出咩你都知!!  好彩有你教我買hello kitty!! 我都覺Made in Japan會值錢啲,我以前住大學residence,都有買hello kitty 鑊剷,湯羹, 杯仔,筷子...但我係大學時成日搬黎搬去...都唔知放咗去邊喇!!! 諗起都激氣!!哈哈! 而家我會清楚留意hello kitty先買架喇!! thanks!!   ~ Brian屋企唔止比零食叫我同Brian分享, (Acturally,我喜歡食零食多過Brian) 其實,Brian's 媽咪都間唔中送野比我,又送手錶,  絲巾,而家又話係西岸寄緊份禮物比我!! 有時都唔知點多謝他媽咪好!!  

    ReplyDelete
  7. 唔記得問添.....
    打蛋器要有好多配件嘅咩,多嗰d有咩嘢配件跟架?...我而家呢個都係好basic咋,咩唔係最重要有幾多段馬力嗎?我唔係幾識呀,你教吓我啦!
    [版主回覆01/11/2008 05:09:00]爆炸魔女:   ~ 我都唔係好識現今啲打蛋器, 有幾新穎!! 但我原本個  就跟兩set 唔同嘅 (依啲我叫配件), 打蛋黃用一set,打蛋白用一set!! 我媽咪個打蛋器有三set, 仲有一set係可以用黎攪重形麵粉糰做麵包!!   ~ 我本來想要粉紅色果個係跟一set 依啲,但啲馬力就有digital display!  貴在係電子control.           但我自己用慣,有兩set-->依啲  , 所以,想買返好似個啲style! 而馬力,我諗隻隻都差唔多掛!! 我都係識咁多咋!! 我都係識得好皮毛!! 啱我用 and 實濟就算架喇!

    ReplyDelete
  8. 我都唔知買魚可以起肉! 係咪剩起魚肉?定幫你切埋片?
    咁唔知象拔蚝(geoduck) 可唔可以叫佢起肉呢?我成日打邊爐都想買,但又怕唔識整,晒咗佢! 
    [版主回覆01/11/2008 05:23:00]高貓貓:   ~ 其實,我都唔知可以起肉依個服務!! 起肉即係幫你整到條魚好似filet 咁!! 我男朋友係西岸t&t 買魚先知有依個服務, 他返到黎咪照同啲魚哥哥講, 但多倫多依邊啲魚哥哥切得無西岸咁好!! 我條魚雖然起肉,但仲有好多手尾我跟(因為仲有骨), 跟完啲手尾之後,仲要自己切片!! 但都save咗我唔少功夫!!    ~ 象拔蚝, Sorry!!我都唔知可唔可以起肉切薄片!!我都唔識切..我剩係知道魚可以起filet 囉!!Sorry!! 幫唔到你解答!!!

    ReplyDelete
  9. Vicky,
    ~買咗咁多零食怕吾怕肥先?
    ~我都好鐘意係屋企做大懶虫~
    [版主回覆01/11/2008 05:59:00]MaGGie:   ~ 啲零食係男朋友屋企聖誕節收到啲禮物!! 男朋友屋企人都唔食零食, 咪攞返黎多倫多同我分享囉!! 我而家都好怕肥,開始留意飲食!! 適可而止! 但weekend就會放自己假,食多少少!哈!   ~ 係屋企做大懶蟲,好爽架!

    ReplyDelete
  10. 嘻...又會咁岩嘅....我又係每次留完言給爆炸魔女...我都會再睇埋你俾佢嘅回應架....嘻...
    係呀....爆炸魔女講得冇錯...我唔係鐘意Hello Kitty架...不過都唔係唔鐘意果隻囉....但我覺得呢隻碗又真係幾靚喎...
    咁爆炸魔女咪做咗我地嘅媒人?....哈哈...
    [版主回覆01/12/2008 15:44:00]小妹:   ~ 爆炸魔女都話咗比我知, 你唔係咁like hello kitty...It's ok!! 唔同人有唔同喜好!!多謝你欣賞我依個hello kitty碗, 我係boxing day見到有得買就買囉!! 哈!!   ~ 我都覺爆炸魔女係我哋媒人,將我哋拉埋一齊!! 我都會學你,如果我有機會,同等時間無咁忙就會睇返你以前啲blog再了解你...哈哈!! 但依排好忙,好忙, 睇咗你啲新網誌,...就懶去睇你以前果啲..但我一有時間就會睇架喇!! 我見你都好喜歡煮野食,一定要參考下!! .....    ~ 我哋成日講爆炸魔女依個名,我真係怕她會成日打 乞嚏,打唔停呀!!哈哈!!

    ReplyDelete
  11. 咁奇怪?? 加拿大CHINESE SUPERMARKET 職員唔識英文?
    [版主回覆01/14/2008 16:23:00]小威威:   係架!! 有似事架!!

    ReplyDelete
  12. 好正的hotpot ! I like it.
    [版主回覆01/14/2008 16:26:00]happy Girl:   hotpot真係好好玩,而且會比平時食多咗野!! 哈哈! 我走咗去你個blog...都見你話打邊爐,..好yummy呀!!

    ReplyDelete