買耳環+我的本色

    我其實,已經唔見咗右耳隻耳環
fashion-earring.png image by vickyngkiki
好耐架喇!! 仲記得上次大風雪, 落咗樓下玩雪個陣時唔見咗! 係唔見耳環後面個托, 但我比較麻煩, 我由細穿耳到而家都係帶粗針耳環架
arrow-bear.gif image by vickyngkiki
arrow-bear.gif image by vickyngkiki
 !! 所以, 帶住幼針耳環就唔慣!! 食完飯洗完碗,就去鏡面前左照右照...換下耳環...所以, Brian見到我都覺好奇怪!! 他叫我係依排回暖, 又無落雪
happy-face-snowing.gif image by vickyngkiki
就行下街買返隻粗針耳環!!! 咁自己咪可以安心啲囉! ...好喇!! 就親lunch time 去行下街!! 原來粗針耳環係加拿大都幾難揾到!!! 左揾右揾先揾到, 我仲要買人哋穿耳啲耳環......!!哈哈!


                              
edge-square-1.gif picture by vickyngkiki


     諗返起我上一次買粗針耳環都係十年前嘅事! 啲耳環仲要係香港買架!! 我買咗好多對粗針耳環...仲唔同款!! 到而家十年後...大部分耳環都比我整唔見晒!! 等到十年後先要係加拿大買!! 諗起自己都覺好笑!!哈哈!!!


                              
edge-square-1.gif picture by vickyngkiki



        買完耳環, 我就發輝我自己嘅婆仔本色... 因為我見到有間店鋪有玻璃家用蝶
cook-tool-plate.gif image by vickyngkiki
on special...所以,就買買買
, 我都有諗咗陣先買...係度諗買幾多隻先夠我用呢..?! 之後,見到罐頭湯
drink-soup-can.jpg image by vickyngkiki
平又掃咗幾罐!! 又見到特別朱古力包裝嘅朱古力
cake-sweet1.gif image by vickyngkiki
又減價, 又買買買!!買完先知...好重!!...又玻璃蝶and 罐頭...攞返屋企都幾高難度, 因為怕啲罐頭
drink-soup1.gif image by vickyngkiki
會壓爛啲家用玻璃蝶!! 好彩安全到步!!! Yeah!


                               
edge-square-1.gif picture by vickyngkiki


arrowpink.gif image by vickyngkiki
依個朱古力可以變身架!!! 一開蓋,將個蓋放係朱古力杯低下!! 就好似酒杯!
0



arrow-black.gif image by vickyngkiki
我買咗幾多罐頭湯...依啲罐頭湯用黎看下門口, 整pasta,整個餸, 咩都得!!仲買咗幾隻四方蝶....拎住啲罐頭and 蝶返屋企原來好重架!! 好彩安全到步!! 而依排Brian好健康, 成日都要V8, 純藍卑梨汁 and 荳漿!! 所以,特價就會買囉!! 我係咪好婆仔??

0


12 comments:

  1. 好嘢,終於都俾我第一喇,我仲唔快d打呀.....
    你要粗針耳環咪快d返嚟香港啦,仲有好多Kitty嘢買,仲有我呀....快d返嚟啦,我同你去買飽佢啦!
    我就鍾意戴大大隻耳環,細隻我唔鍾意架!
    你呢日真係買咗好多重嘢喎,Brian有冇同你一齊攞呀?女人買嘢就最開心啦,無論平貴都一樣咁開心呀!
    [版主回覆01/15/2008 16:08:00]爆炸魔女:   ~ yeah!! 你係舊年都有試過第一架!! 哈哈!!   ~ 我買咗粗針耳環喇!! 但都係買咗好少咋!!頂住先! 因為依邊啲粗針耳環都幾貴下!! 我日日都帶耳環架!!因為我唔想耳穴埋咗!! 因為我以前試過埋咗,要再穿過!!   ~ 我都知你喜歡大大隻耳環, 仲係大圈個啲耳環, 因為見你影相時都會帶依類型耳環,我就喜歡一丁點,細細隻啲耳環架!! 同你相反!!   ~ 我返去香港,你一定要帶我買kitty...到時我諗你會跟我一起買返同一份!!哈哈!!你帶我出街咪會破財囉!!哈哈   ~ 無呀!! Brian 依日有野做,我咪自己去買囉!! 但他定錢我...哈哈!! 我有時好簡單,去超級市場買到平野都好開心架!! 成個婆仔咁!!哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 用罐頭湯煮pasta, 我以前成日都煮, 哈哈
    [版主回覆01/15/2008 16:16:00]通少:   ~ 我係讀書時,自己出黎住!!就好仲意用罐頭湯煮pasta...有時仲會用罐頭撈飯食!! 係咪好得人嚇呢??哈哈!!   ~ 不過,係加拿大...都要買返啲罐頭係屋企看門口!! 到出面天氣落起大雪都可以唔洗出街都有野食!!   ~ 你依家煮野食咁叻, 仲入埋精選blog....好叻!!

    ReplyDelete
  3. 我想問下咩野係粗針耳環呀?
    我都成日有大堆罐頭湯睇門口
    [版主回覆01/15/2008 17:27:00]Mui:   ~ 粗針耳環即係第一次穿耳時所帶嘅耳環!! 粗針耳環比平時係街買啲耳環粗一點!! 如果下次約你食餅..我show比你 睇!!   ~ 係加拿大,由其事冬天真係要多啲罐頭看門口!! 到落雪都可以唔洗開車係屋企都有野食!!

    ReplyDelete
  4. 嘩......買左咁多罐頭湯既,有排飲喎~~~
    [版主回覆01/15/2008 17:56:00]檬檬﹔   都係想看下門口,而且又可以放好耐!! 而且,我係加拿大,有時啲天氣差,出街好麻煩!! 所以,見平咪入貨囉!! 罐頭又可以煮pasta....整餸食!! 都幾好用!

    ReplyDelete
  5. 係呢....你去加拿大做咩架.....
    d四方碟簡單得嚟都幾好睇....好有高級餐廳feel.....哈哈
    [版主回覆01/15/2008 18:23:00]細細粒:   ~ 我想問我係加拿大做咩工作!!定係想問我做咩會係加拿大!! 我唔理喇!! 我通通都答!! 我係做關於會計工作, 而點解我會係加拿大! 我屋企移民咪過咗黎加拿大囉! 我係加拿大讀中學架!! 係加拿大都差唔多15年喇!    ~ 啲蝶好好用!!放片toast 好啱位!! 我之前買咗幾隻,見而家特價咪買多幾隻囉!! 由於我啲碗係四方形,所以,啲蝶都襯返四方!! 乜好似街外啲食店呀!!哈哈!!  我依邊啲食店都係用圓蝶多啲!!

    ReplyDelete
  6. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。10 January 2008 at 23:18

    我都好鍾意耳環架,不過鍾意勾果隻,仲要長長地好靚
    [版主回覆01/15/2008 18:27:00]Miss cheese cake:   我多數都仲意,細細隻,一丁點果啲耳環架!! 因為耳仔好細隻,帶勾落黎果隻耳環會唔好睇!! 但有啲人就好襯帶勾果隻耳環,仲帶得好靚!!

    ReplyDelete
  7. 個朱古力貴唔貴呀?
    [版主回覆01/15/2008 18:32:00]小威威:   啲朱古力唔貴架!! 我聖誕節之前都想買!! 但而家見特價就買返屋企!!

    ReplyDelete
  8. 果隻藍莓汁我都好鐘意飲!護眼嘛!V8就.....
    講個秘密你知,我冇耳窿架,因為好好好怕痛,結婚時週圍揾夾的耳環(仲要襯衫),我諗可能同你一樣,咁難先揾到粗針耳環!
    [版主回覆01/15/2008 18:59:00]高貓貓:   ~ 我都唔知藍莓汁可以護眼架!! 係男朋友飲開,我咪飲...我都無咩所謂,當果汁飲!! 而v8我都飲,好似飲凍嘅番茄湯!!   ~ 無耳窿都唔係秘密!! 如果唔係媽咪帶我穿耳,踏出第一步!! 我到而家都未必穿耳窿,因為我懶囉!! 我有三個耳窿架!! 中學個陣時貪得意係右耳穿多過, 但穿完就好少係第三個耳窿帶耳環!! 所以,後尾埋咗!!但有個印!!     ~ 你結婚套衫,一定要襯埋耳環架!? 要周圍揾,真難忘!! 我揾粗針耳環,都揾到我好忙!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  9. 之前我都唔見左好多對耳環....而家要全部買番
    [版主回覆01/15/2008 19:01:00]心樂:   係呀!!耳環好容易唔見架!! 而且我又喜歡啲細型耳環!! 哈哈!!  

    ReplyDelete
  10. 嘩,我鍾意耳環,不過我冇earings hole
    [版主回覆01/15/2008 19:08:00]MaGGie:   咁你帶唔帶耳環架??

    ReplyDelete
  11. Vicky, I used to ear those have clips....but not very often now

    ReplyDelete
  12. 又答咀:
    swarovski有D夾耳環幾靚吓,簡單得黎又唔係好貴!

    ReplyDelete