My snack----Crepe

   


arrow-triangle_blue_b.gif image by vickyngkiki
見唔見到...... 啲crepe 比我 整到好似曲奇餅咁, 都唔似crepe..哈哈!!0

      


       六點幾放工, 好想食野呀!! 又想清咗屋企啲香蕉
food13-6.gif image by vickyngkiki
,咪整咗crepe配香蕉
veg-banana-1.gif image by vickyngkiki
and 朱古力漿
cake-sweet1.gif image by vickyngkiki
食囉!! 我整整下crepe
cooking-tool-whisk-1.png image by vickyngkiki
cake-crape3.png image by vickyngkiki
, Brian 竟然係梳化瞓咗, 我見都唔趕住食....所以, 我咪搞搞新意思, 攞啲曲奇摸出黎
cooking-tool-cutter3.png image by vickyngkiki
cooking-tool-cutter2-1.png image by vickyngkiki
..
cooking-tool-cutter-1.png image by vickyngkiki
.
cooking-tool-cutter1-1.png image by vickyngkiki
........印到啲crepe全部都係公仔樣囉!! 印印下, Brian都小睡完!! 我咪攞啲crepe 比佢睇!! ....他第一個反應係...啲crepe好特別呀!! 當然,特別喇!! 印咗好多時間架!!


        近排成日攞屋企啲曲奇餅模出黎玩!! 因為我遲啲會收一啲新曲奇模...依家攞住啲crepe 練練身先!!

        Now,  我好期待daddy 返黎...也期待
wording-16.gif image by vickyngkiki
遠方嘅好朋友所對我作出....一點小心意!! 你哋可能唔知我講緊咩野...咩野係小心意?? 我係度賣個關止先!! 我遲啲會講出黎架喇!!







4 comments:

  1. 哈哈哈.....又No.11111111喇!
    你呢d模靚過我嗰d好多呀,不過如果用嚟做曲奇就會太大個喇,而家你用嚟做crepe就 perfect喇.....真係咁都俾你諗到,你都好叻喎.....
    嘩,如果俾你Daddy睇到,佢實會話:你係想見我,定係想見我幫你帶嗰份禮物呀?????
    [版主回覆01/26/2008 19:44:00]爆炸魔女:  ~ yeah!! You're #1留message比我!!....     ~ 啲曲奇模好靚,其實,好普通,我見啲形狀,得意先買架!! 但買極都係大size...哈哈!  我曾經用過依啲模做曲奇, 做到啲曲奇好巨型,.哈哈!!    ~ 你唔洗讚我, 我都係靈機一觸諗到, 不如攞啲曲奇模整crepe...我覺得好好玩,下次返屋企都同啲妹玩...不過,啲crepe 似餅多啲, 唔係好似crepe!     ~ 比daddy見到我咁,一定好angry!! 哈哈!! 你咁有我心送禮物比我,當然好期待喇! 但你唔好再買野比我喇!! ok!! 我唔想比你先生問你..爆炸太太,點解你今個月個開支多咗架!! 係咪因為Vicky 呀??   哈哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 好得意既crepe cookies呀!好有創意呀
    [版主回覆01/26/2008 17:07:00]Mui:   我都覺啲crepe似crepe cookies多啲!! 但整crepe cookies 又幾好玩! 你都整吖!

    ReplyDelete
  3. 好得意喎~~~
    [版主回覆01/26/2008 17:12:00]檬檬:   依個crepe 唔洗用焗爐都整到, 我以前都post 過crepe 食譜!! 你得閒去我分類"V's 食譜" 睇下,之後,就整到張生食喇! 你哋咪好仲意係weekend租蝶返屋企睇, 就一邊睇蝶一邊食crepe 喇!!!

    ReplyDelete
  4. Today I also make banana crepe but I do not make such funny crepes. I just make traditional ones. This is my first time to make crepe. It is very interesting. Your crepes are very creative. 
    [版主回覆01/27/2008 15:28:00]Happy Girl:   ~ 你每逢weekend都整特別野!! 你今個星期就做crepe,我都有去你個blog睇過, 你個crepe 呀!!你第一次做crepe, 已經做得好好喇!!  其實,我以前好少入廚架!! 我都係出咗黎做野先自己學整野食!! 我現在都係學習階段!! 我都係你"自家煮"個道, 攞啲煮飯靈感架!!   ~ 你話我creative!!? 我其實,都係靈機一觸諗到,攞啲曲奇餅出黎玩!! 我都係貪得意, 玩下咋!!

    ReplyDelete