1開心2開心3都係開心4唔知點!

         2008 年一開始,開心事接種埋黎......,首先,當然我TT 仔仔

transportation-car.gif image by vickyngkiki
出世喇!! 第二開心
hello-happy.gif image by vickyngkiki
就係我寫
equipment-11.gif image by vickyngkiki
BLOG 寫到識咗好朋友, 仲係好關心我嘅朋友, 大家仲MSN, 又多一條渠道同大家聯絡!! 了解大家!!   估都估唔到寫blog有咁嘅收獲! 寫blog寫到可以有信收
equipment16.gif image by vickyngkiki
, and blog 友送愛心禮物
kitty-gift.gif image by vickyngkiki
!! 真係意外!! 係冬日裡,內心都感覺溫暖!
hello-cold.gif image by vickyngkiki



      而我今朝一起身見手提電話
equipment1-12.gif image by vickyngkiki
係咁閃燈, 我就立刻Check下 email....原來,我係溫哥華嘅香港中學同學要係今年年尾結婚
littlepeople18.gif image by vickyngkiki
!! 數數手指,原來我和依位新娘子,已經識咗16 年喇!! 她還係Email 同我講, 話邀請我當她的姐妹....我真係好開心
smile70.gif image by vickyngkiki
, 但有好驚訝
smile73.gif image by vickyngkiki
!! 好開心溫哥華好朋友, 可以揾到自己幸福
littlepeople13-1.gif image by vickyngkiki
, 步向她人生精彩的一步!  而我好驚訝, 就係我中學同學揾我做姐妹! 講真,其實
smile71.gif image by vickyngkiki
姐妹依個崗位係做咩架??   我好少去婚禮架!! 我又唔係好識扮靚
,都唔知幫唔幫到朋友!! 不過,朋友叫到就唔會托手掙! 希望唔好越幫越忙喇!!

      Anyone?.......可以share 做姐妹...應該係點樣做先稱職呀??


9 comments:

  1. (Empty)
    [版主回覆01/22/2008 16:25:00]鴨仔,鴨仔:   個公仔好cute呀! ...我依邊真係凍咗好多!! 琴日成-24度, 聽到都驚!! 我會着多啲衫先出街!! thx!

    ReplyDelete
  2. 做姊妹無咩難度, 最緊要落力d諗吓玩新郎哥嘅遊戲 !! 幫新娘換吓衫, 提吓佢要笑多d, 睇吓佢個妝有無問題 ... ... 總之攞個心出嚟幫佢就得啦 !!
    我剛剛 17/1 先做完姊妹 + mc, 我遲吓會 update 果日 d game  & 情況架 !!
     
    [版主回覆01/22/2008 16:33:00]beauty sandy:   ~我都去咗你個blog個樹, 我見到你post啲相,你個日真係打扮得好好!! 我都要學下你先得!!   ~我已經應承我朋友做姐妹,朋友叫到...我一定ok架!! 學你話...攞個心出黎幫手喇!! thx!!

    ReplyDelete
  3. 係做姊妹定係stand in the wedding party?如果係姊妹,都係幫下新娘手,玩下遊戲個d。如果係bridesmaid,仲易,著得靚靚等影相
    [版主回覆01/22/2008 16:59:00]Mui:   多謝你, 比idea...原來做姐妹係諗遊戲玩!! ok...收到!! 我朋友話會係她結婚之前有meeting, 到時我唔明,先至再問你, thx!!

    ReplyDelete
  4. 我和Beauty Sandy 的意見一樣~! 不過姐妹中有一個領導人叫做伴娘!~ 一生人只可做三次!~ 做得多不好的!~
    [版主回覆01/22/2008 17:10:00]小威威:   伴娘,..我都知唔可以做多三次! 我都係第一次應承朋友做姐妹,所以,有啲緊張!!

    ReplyDelete
  5. 我覺得做姊妹最緊要係玩得,唔好咁拘謹,事前一定要同其仔姊妹見多幾次....兄弟姊妹如果玩得,咁氣氛就會好好架喇!
    你同我都一樣呀,今年都係開心嘅一年呀!
    封信你收到未呀?....你喺我blog度問嘅嘢,我順便答埋你先....
    係呀,我係買咗d模同紅豆粒喇!真係好平好平咋,你唔好俾返錢我呀,我唔收架....
    我諗住遲d都有嘢俾你,咁啱睇到,咪買埋囉....你仲有冇嘢要我買呀?有就要講呀,唔好客氣呀!...香港買嘢比較方便,又比加拿大平,趁你有人返去咪買埋俾你囉.....你唔駛同我客氣!
    [版主回覆01/22/2008 18:09:00]爆炸魔女:   ~ 做姐妹係要玩, 我諗ok掛! 玩此於好過要做paper..哈哈! 我都有同主人家聯絡,她都話結婚之前都同伴娘 and 姐妹,兄弟有meeting架!! ...到時要咩遊戲, 要咩氣氛, 到時會傾!!   ~ 唔知點解??封信我仲未收到, 唔知係咪依排天氣太凍 and 落雪, 影響輸送呢?? 我都好期待依封魔女之信!! 快啲到喇!!   ~ 又模 and 紅豆,已經兩份禮物喇!! 未收到真實禮物已經感覺到你對我嘅關懷! 你仲要唔收返我錢!!我真係唔知點多謝你好!! 你唔好再買野比我, 已經收咗好多喇!! 你再買野比我...我唔好意思到,唔敢出黎見你架!! 哈哈!! 你要停止買野比我喇!! 爆炸魔女,你真係好有我心!! 時時刻刻係邊道都想起我, 連買自己野都諗起我!!   好touching呀!! 你好像買野比我仲多過買野比你先生!!     ~ 突然覺得好似聖誕節仲未走, 因為你...keep住送禮物比我!! Thank you!!   ~ 我真係無特別要買呀!! 如果真係有特別野要買, 我都會通知你!! 因為我知你一定唔會Say No!!
     

    ReplyDelete
  6. 做姊妹要著靚衫,要和其他姊妹襯埋色,主要係接新娘時玩一些遊戲,製造氣氛,要幫新娘在宴會時做receptionist或幫新娘換衫,收禮金,看管手飾,影相等。很忙的。但很開心和好玩!
    [版主回覆01/22/2008 18:17:00]Happy Girl:   ~你講得好詳細! 原來做姐妹都幾當野要擔當!! 聽你講,都好似會好忙, 但我相信依啲忙,係開心嘅忙!!  係喎!! 你剛剛結婚八個幾月,我應該直接問你!!    ~其實,我朋友係年尾先結婚, 所以,係她結婚前...我會同啲伴娘and 兄弟and 姐妹meeting...到時有咩唔明就會再請教你,唔該晒呀!!  

    ReplyDelete
  7. 寫blog我都識左好多朋友,你都係其中一個喇,你就起加拿大.我就起香港,睇個blog就知道大家做緊咩,感覺好好~~~做姊妹好好玩架,唔洗擔心喎,有得扮靚,又可以玩班兄弟~~~
    [版主回覆01/23/2008 04:52:00]檬檬:   ~ 我好同意你嘅講法, 寫blog 原來會不自覺識到朋友, 你寫嘅blog 我都會成日走去睇, 知道你同張生一齊生活好開心,我都會開心埋一份!!   ~ 其實,我朋友叫我做姐妹, 我都有啲唔知點...但係做姐妹...係一件可以同朋友分享嘅喜悅, 就算比人玩返轉頭都照做嘅.哈哈!!

    ReplyDelete
  8. 我都未試過做姊妹架....不過最緊要就係要玩得
    [版主回覆01/23/2008 04:57:00]心樂:   我都係咁諗,最緊要係令個party 氣氛好! 會好好聽啲朋友嘅意見, 希望個日令到新娘更開心!

    ReplyDelete
  9. 好"鄧"你開心呀,平常心去面對就得,基本上跟大圍做就實冇錯 ,順便偷吓師,等自己將來wedding 時用呀 !
    [版主回覆01/23/2008 05:06:00]高貓貓:   ~ 多謝你, 你也"鄧" 我開心!! 我其實對結婚party啲野都係一知半解!! 好多結婚party啲野都係電視睇, 哈哈!! 姐妹當中有啲都係我係香港讀中學時識得嘅朋友..到時一定玩到顛,哈哈!!   ~ 高貓貓,我發覺你, 好似時常為我結婚而想...上次買電視, 你叫我買40吋,因為弟時結婚搬間大啲嘅屋會有用!! 而家我朋友結婚,...你就叫我偷師, ...你真係好為我將來着想喎!! 哈哈!! 不過, 我都係明嘅,因為你關心我,先會咁講!! thx   

    ReplyDelete