Australian open tennis championships 2008+ 朋友傾談

   Jan 27 (Sunday)
         因為我要看澳洲網球公開賽
sport18.gif image by vickyngkiki
, 所以坐係電視機前
little-people-watch.gif image by vickyngkiki
等直播,  今日,係男子組決賽, 但要等到零晨三點先有得睇!! 等嘅途中, 當然無無料料上網
littlepeople4-11.gif image by vickyngkiki
打發時間, 剛巧比我在網上見到爆炸魔女, 當然,就談起話上黎...由於大家都係女孩子真係無所不談!! 講講下, 網球賽事已經到了四分一段!!   但唔緊要, 因為我好仲意同我依個好朋友傾計! 唔知點解相識唔夠一年已經好似老朋友, 滔滔不絕,傾呀傾,咩話題咩都講....... 而且大家想法都好一致, 我哋係咪前世識架?? 講到她要準備晚餐!! 才停止!! 如果她不需要準備晚飯, 我哋一定講唔停,.....NO!!! 應該話,唔知幾時先識停,哈哈!


                         
edge-four-leaf-2.gif picture by vickyngkiki


       和爆炸魔女傾完了一陣...我對眼又返番去電視機
equipment1-4.gif image by vickyngkiki
...睇住球球
10.gif image by vickyngkiki
有力的網球賽事!!! 大家,唔好以為我好識打網球. 我係一個完全唔識打網球嘅人, 我連網球拍都無接觸過!! 但我很愛看網球賽事!! 曾經,好想學打網球...但被屋企人反對, 話應該讀好書先
read-book-4.gif image by vickyngkiki
!! 所以, 直到而家都無需要讀書喇!! 都未學過網球!! 哈哈!!!  或者等到將來和我自己兒子一齊學喇!! 但我婚都咪結..真係唔知等幾時!! 哈! 講真, 自己都係得唔起心機學!!!!哈!


                        
edge-four-leaf-2.gif picture by vickyngkiki


        真實, 我睇唔晒場賽事, 就走咗入房瞓
littlepeople-14.gif image by vickyngkiki
,  因為打到成日要加時!! 所以,我頂唔順
smile51.gif image by vickyngkiki
...我用pvr (personal video recorder) 錄低, 起身
littlepeople20-2.gif image by vickyngkiki
唔望新聞...自己繼續睇!! 今年, 我覺有少少爆冷, 因為我估係 Roger Federer 會係最後勝利架!! 但Federer 先生入唔到 final.....今年, 2008 Australian open champion...係一個後生仔...名叫 Novak Djokovic 
happy-face-win.gif image by vickyngkiki
!!! 真係前途可為!! 恭喜!! 恭喜!! 因為他都打得幾好, 好少笵錯!! 實至明歸!!
littlepeople1-7.gif image by vickyngkiki



                       
edge-four-leaf-2.gif picture by vickyngkiki





arroworange.gif image by vickyngkiki
球賽開始喇!! 隔黎果張相咪係今年冠軍果個男仔囉!! 叫Djokovic 先生!0





arroworange.gif image by vickyngkiki
贏咗喇!!!錫下個tennis 場先, 之後, Djokovic 先生就即刻走去觀眾席同自己屋企人握下手先!! 我諗佢哋想擁抱架!! 但觀眾席太高, 只好同屋企人握手,依個場面, 我睇完即刻落淚!!0





arroworange.gif image by vickyngkiki
他就是冠軍喇! 舉起獎杯!! 之後, 致詞!! 我見人哋攞獎,我也會落淚,..因為感覺他辛辛苦苦於有成果喇!
0




**幸好, 這場賽事係星期日Jan 27零晨播放...看完(捱夜) 都會有足夠時間休息! Brian 係Jan 27 下午被大學同學約出外用膳, 我也沒有去!! 一來全男班,唔想因為就我, 所以, 講咗其他話題, 二來, 等球賽, 其實,都幾攰...想係屋企好好休息!!

9 comments:

  1. 我都覺得網球都幾好睇架~~~我都係未接觸過架~~~
    [版主回覆02/01/2008 00:31:00]檬檬:   ~係呀!!網球賽事好緊張架!! 我有咩網球賽事,而我有得閒,我都會睇架!!!   ~以前,我係香港時,屋企附近無網球場,所以,有啲唔方便...所以,無學到!! 而家就懶,因此,到而家都未接觸過!!

    ReplyDelete
  2. Novak Djokovic都幾靚仔wo!
    [版主回覆02/01/2008 00:36:00]COLD  ICE:    ~首先,多謝你到訪我個BLOG....Nice to meet you!!    ~他係幾靚仔,而且仲好後生 and 高大 (有6 呎2)!! 打網球仲好叻叻!!哈哈!! 我咁講,你會唔會更加喜歡Novak Djokovic 呀??哈哈!! 

    ReplyDelete
  3. i like tennis ar......
    [版主回覆02/01/2008 00:38:00]MaGGie:   你都喜歡tennis 架!! 你識打網球嗎?? 我只係喜歡看網球賽事咋!

    ReplyDelete
  4. 網球呀, 手力都要幾夠呀,來來回回咁抽擊, 真係要有咁上下力先可以打咁耐
    比賽其實好難成日贏, 都要睇好多因素既~~~不過我喜歡以前d 比賽多d, 唔知呢, 更係覺得新一班打法好唔同
    [版主回覆02/02/2008 06:17:00]通少:   ~你好似好熟Tennis..我諗你一定識玩喇!!   ~我覺而家啲打網球啲風格都比以前新潮!! 哈哈

    ReplyDelete
  5. Vicky, i like plaing tennis when i am in high school, but after moving back to HK, mere chance to play such a sport...you know, HK is a very small place
    [版主回覆02/05/2008 05:18:00]MaGGie:   原來你識打tennis架!! 好叻呀!! Also,你係加拿大讀high school 架!! 唔怪之得你咁掛住加拿大喇!! 因為十幾歲啲記憶,永遠係最難忘記!!!   

    ReplyDelete
  6. 我覺得好可惜呀....費達拿拎唔到冠軍!
    [版主回覆02/05/2008 05:19:00]心樂:   我都係咁覺得!! 但依個冠軍得主都打得好好!!

    ReplyDelete
  7. 你知啦,如果唔係張德培,我都唔會睇tennis呀,所以冇睇好耐喇.....
    要同你msn真係要撞彩架,因為我地兩個地方有時差嘛.....真係傾得好開心呀,不過唔好傾太多,要留返返嚟到傾飽佢呀!
    [版主回覆02/05/2008 05:27:00]爆炸魔女:   ~Tennis 我覺好好玩!! 張德培而家都退咗息喇!! 我也看過他打Tennis,如果他再高一點,一定會打得更好架!! 但中國人打到有咁嘅成績,已經好好喇!!   ~和你傾msn 真開心,你打字好快, 我打得好慢吞吞, 一定等到你悶,哈哈!!!而且,我哋相差成十三個鐘!! 真係好難相見,而且, 又要你有私人時間,我又有私人時間先上到msn. 真係好難遇見到!! 那天真好彩!!  你講得岩,真係我返到香港就一定要和你講餐飽 !!

    ReplyDelete
  8. 我對Tennis...麻麻地興趣!~  e家香港張德培好耐沒有見過了!~
    [版主回覆02/05/2008 06:35:00]小威威:   ~咁各人有各人嘅興趣...對tennis 麻麻哋,當然唔緊要喇!!    ~而家張德培退咗休喇!! 但係中國開咗間tennis 學校呀!!

    ReplyDelete
  9. 你個 BLOG好靚呀. 你好有心機 POST.
    [版主回覆02/05/2008 06:37:00]朱迪    好多謝你讚我個blog and 留言比我呀!! 你得閒多啲上黎坐吖!!

    ReplyDelete