自家晚餐

     近排天氣好凍
, 出襯街都好大風, 真係想留係屋企食啖飯暖下肚!! 平時嘅我係閒日...食三文治就算架喇!! 真係好懶煮.... 但我依排就無懶到會煮飯餸食
....雖然我煮啲好簡單嘅餸菜, 但食完飯, 成身真係會暖啲架
!!

arrow-triangle_gray_b.gif image by vickyngkiki
番茄豬扒, 白烚蠔油生菜 and  肉碎豆腐(少辣).0




       到星期五
weekday5.jpg image by vickyngkiki
, 天氣繼續好凍
, 好似-17度
weather-temper.gif image by vickyngkiki
, 真係...喺街企多陣都唔掂, 但依日好想食啲特別野...但唔係好想出街食飯.  所以,Brian and 我一放工就渣車
transportataion-tt2.png image by vickyngkiki
去超市入貨, 順便買餸,  由於我同Brian都好鐘意食魚
food-Sea-Bream-1-icon.gif image by vickyngkiki
, 外國人啲超市好少有游來游去嘅魚賣,... 因此,一去chinese supermarket就買咗條新鮮魚!!  之後, 咁啱比我哋見到有冰鮮台灣臭豆腐賣, 就買返屋企試下!!  再買啲立立什什野就返屋企喇!!  星期五dinner 就煮蒸條魚, and 台灣臭豆腐
food-chinese-dish2-1.png image by vickyngkiki
喇!! 我都係第一次食家庭裝嘅台式臭豆腐, 一打開盒臭豆腐, 原來有好多汁架...就用煲上喇
drink-soup-5.gif image by vickyngkiki
, 順便可以用豆腐啲汁淥啲菜食
food8-4.gif image by vickyngkiki
...特別啲!! 再煮個飯
cook-ricer.gif image by vickyngkiki
...就開飯喇
rice.gif image by vickyngkiki
!!   雖然得兩個餸, 但Brian係依餐dinner 都有幫手架!  

     食完飯....我同Brian出咗去街飲咖啡
drink-CoffeeMug-icon.gif image by vickyngkiki
!!  此終,都係weekend 開始....想出下街!!   唔知係未天氣比較凍, 連咖啡店都少人幫襯啲!!


arrow-triangle_gray_b.gif image by vickyngkiki
睇下吖!! 我係超市買咗幾多餸!! 幾多膠袋放係車尾呀!! 我一入超市就失控,咩都買一餐!! 返到屋企當然蒸條新鮮則魚食喇!!0




arrow-triangle_gray_b.gif image by vickyngkiki
依盒咪係冰鮮台式臭豆腐囉!! 真係有啲臭架!! 但係就好辣,好辣...食時仲打咗幾個"客痴"
!! 由於依個臭豆腐好多汁, 就索性攞個煲 and 電爐出黎...順便淥啲西生菜 and 普通豆腐食!! 因為一盒台式臭豆腐只跟兩磚豆腐..有啲唔夠,所以,就攞啲普通豆腐一齊淥黎食!!0






11 comments:

  1. 我好少買魚整,一來里度無新鮮既賣,二來唔識蒸,你個條要蒸幾耐呀?
    [版主回覆01/24/2008 14:59:00]Mui:   ~我係海鮮中最喜歡食魚...好彩Brian都食魚!! 其實,蒸魚有formula 架!! 1.5磅魚,大概要蒸5-6 minutes...!! 要水滾先放魚入穫蒸, 擒蓋就計時!! 咁就得!!! 蒸完魚, 淋啲熟油 和李x記蒸魚醬油係魚面,就得架喇!!  ~我都發覺多倫多少魚食!!係溫哥華多好多!

    ReplyDelete
  2. 臭豆腐煲, 好特別喎
    不過, 我都係喜歡hk d 臭豆腐多d, 哈哈
    [版主回覆01/24/2008 15:02:00]通少:   其實,我都喜歡香港啲臭豆腐多啲,但依邊都無得賣,咪食住台灣果啲先囉!! 依包台灣臭豆腐好辣架!! 味道仲馬馬!! 所以,食埋今次都唔買架喇! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 咁凍又真係唔願出街既,-17度喎~~~~我哋lee邊10度已經想死喇~~~
    [版主回覆01/24/2008 15:25:00]檬檬:   ~ 講真我好怕凍,我比平常人着多啲衫先出街架! 所以,冬天出街需要好多時間着衫,到返到屋企又要花多啲時間除衫.....所以,冬天都係雖然先出街!!   ~ 香港10度,都好凍架喇!!因為係香港大部分地方都無暖氣!! 所以,係屋企都會感覺到凍!!

    ReplyDelete
  4. 原來你好鍾意食辣既!!
    [版主回覆01/24/2008 15:52:00]cat cat:   係呀!! 我好辣架!! 好細個已經跟媽咪食辣!! 因為感覺食完辣野成身暖晒!! 我依邊又凍,所以,成日都想食辣野!!

    ReplyDelete
  5. 我都好鐘意食豆腐,當然唔係食人豆腐啦! (唔知你明唔明?)
    [版主回覆01/24/2008 15:59:00]高貓貓:   乜你講埋依啲野架!! 哈哈!! 我明架!!

    ReplyDelete
  6. 寧記係好出多食麻辣火蝸架,我都試過買佢出品既湯底,真係辣到跳舞,簡直係嗜辣者既良品呀
    [版主回覆01/24/2008 16:05:00]陶陶夫人:   ~ 我都係第一次買寧記食品!! 寧記啲麻辣,,真係好麻 and 辣!! 食到頭頂都想着火..哈哈!! 但我好喜歡食辣架! 所以,打親邊爐都係打辣湯底!!   ~ 但依盒 臭豆腐,我就認真麻麻哋,食埋今次,下次唔會再買!!

    ReplyDelete
  7. 睇落又真係幾得意喎~~~可惜我唔太食臭豆腐丫....
    而家都有唔少女仔會整餸, 唔知我會唔會加入呢個行列呢
    [版主回覆01/24/2008 16:19:00]細細粒:   ~ 我都幾懷念香港啲臭豆腐,我係依邊無港式臭豆腐食, 咪食住台式臭豆腐(凍鮮)果啲先!! 但都係馬馬哋好食!!    ~ 我都係學咗煮飯無幾耐, 有時煮飯都係迫出黎架!! 跌跌碰碰, 就會學到啲!! 我初頭煮野食都錯漏百出,而家先至話入得到下口!! 你就結婚, 又搬咗新屋,...你遲啲應該會對廚房產生感情架喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  8. 始終香港旺角的油炸臭豆腐最好食呀!~
    [版主回覆01/24/2008 16:21:00]小威威:   我以前都好鐘意同啲朋友去旺角食小食架!! 好yummy!

    ReplyDelete
  9. 咁凍不如整個自家邊爐!!
    呢都排 我都成日打邊爐呀~~
    嘻嘻
    [版主回覆01/24/2008 16:33:00]炭炭媽:   ~ 係呀!!好凍呀!!我依邊好凍,日日至少-10 幾度!! 真係唔想起身!! 我好喜歡打邊爐,因為覺得好好玩!! 所以,襯住依家凍,打多啲!!哈哈!! 但你發唔發覺一打開邊爐就會食多咗野架喇!!   ~ 我都知香港好凍,你同炭炭都小心身體...因為就chinese new year...要出去逗利事架!!哈哈!!

    ReplyDelete
  10. 臭豆腐....我就最怕喇,聞到都要走遠d呀......
    你整嗰個肉碎豆腐叫做【麻婆豆腐】呀,整得幾好喎,衰鬼.....真係好少見到你食新鮮嘢,通常平時你地多數食雪藏嘢.....見到你蒸魚,真係眼前一亮呀,條魚知唔知叫咩嘢名呀??
    我呢幾日開始陸續清潔屋企喇,所以之前又少咗時間係度逗留,遲咗覆係呀.....
    [版主回覆01/24/2008 17:15:00]爆炸魔女:   ~ 首先想講...你條魚魚icon好cute呀!!係咪見到我蒸魚,所以,你送個魚魚icon比我呀!! 哈哈!   ~ 臭豆腐,你唔食架!! 我係香港都食架!! 但近排去超市見到有冰鮮臭豆腐食,咪買返屋企食囉!! 但係味道就馬馬!! 下次唔買喇!!   ~ oh yeah!! 應該叫麻婆豆腐,差啲唔記得依個名..哈哈!! 我見近排好凍,咪整啲辣野食下囉!! 無理由成日打邊爐架!! 咪整咗依個麻婆豆腐送飯囉!! 依排食返飯,無再餐餐都三明治...因為食飯會暖啲!!    ~ 我依邊啲西人超市好少有游來游去嘅海鮮賣架!! 如果要買新鮮魚, 要去特別魚市場先有得買新鮮魚!! 但唐人超市會有游來游去啲魚賣架! 我依條新鮮魚係唐人超市買架,個名係叫" 魚則" 魚呀!!  (<---係Brian教我買)  蒸一蒸, 再加熟油 and 李x 記蒸魚醬油就ok!! 我係海鮮中最喜歡食魚架!! 好彩Brian都喜歡食魚!! 但多倫多魚嘅選擇比較少!!     ~ 你多數一個月都會為間屋進行大清洗!! 你keep得間屋好clean呀!! 就黎又到chinese new year. 我諗你一定會份外大清洗屋企!! 你遲咗覆我都ok架!! 你慢慢喇! 我唔mind 架!! 你做完自己野先寫blog喇!

    ReplyDelete
  11. 喂喂!你嗰條叫鰂魚呀,唔係叫魚則呀....你要教返Brian先至啱呀!
    [版主回覆01/25/2008 15:20:00]爆炸魔女:   ~ 我今日又去chinese超市, 望到個牌,原來係叫鯽魚!!(應該係你話個名).... 哈哈!! 我對魚的名稱好陌生架!! 連依個 "鯽"字我都係第一次見!! 哈哈!!   ~ 我真係要慢慢學!!

    ReplyDelete