十二號喇!

Jan 12 (Saturday)
   又到十二號喇!! 十二號係我同Brian相識日子,所以,一到每個月嘅十二號就慶祝!! 今個十二號除咗係喺星期六之外, 仲有TT 仔仔陪添!! 依日,我同Brian一早起身就去咗麥當當食早餐
Bacon-Egg-icon.gif image by vickyngkiki
 
food-Hamburger-icon-1.gif image by vickyngkiki
!! 之後,又係去行街, 行Sherway Garden 商場, 買咗啲空氣清新機仔...依加啲空氣清新機好特別!! 體積好少,係插牆式,要用電, 又可以調教香味發放, 夜晚成屋息晒燈, 依個機仔會有感應, 自動着燈!! 所以,我放咗一個係洗手間, 由於,我覺得好好用!! 我買完一個第二日再買過....而家出完街返屋企...一入屋啲檸檬味好似撲埋黎我身邊!! 好清新!!


arrow-1.gif image by vickyngkiki
arrow-1.gif image by vickyngkiki
個空氣清新機,好細個!! 成屋息晒燈,依個空氣清新機會自己着燈架!
0





      而係十二號夜晚dinner!! 我同Brian本來想出去食燒雞
07A5ADADB1B4A1B9CF2F02A4A4B4A1B9-4.gif image by vickyngkiki
(有蝦片伴蝶啲燒雞)!! 但去到間食店坐低先知道啲燒雞賣晒!! 想叫條蒸魚
food9-4.gif image by vickyngkiki
食!! 有話估清....真係叫咩無咩!! 最後,叫咗個豆腐班腩煲
thth1837e845.gif image by vickyngkiki
, 左公雞
07A5ADADB1B4A1B9CF2F02A4A4B4A1B9-10.gif image by vickyngkiki
, 飯
food-4.gif food image by vickyngkiki
, and 魚片粥
07A5ADADB1B4A1B9CF2F02A4A4B4A1B9-11.gif image by vickyngkiki
囉!! 就係咁慶祝十二號dinner....,講真今餐十二號dinner有啲掃興. 因為食唔到我哋想食嘅野!! 所以,返到屋企就開咗支紅酒飲
drink17-1.gif image by vickyngkiki
, 開心下, Brian仲係廚房整咗一蝶小食送酒.  一邊飲
一邊傾計!!   0喜!!

arrow-1.gif image by vickyngkiki
arrow-1.gif image by vickyngkiki
十二號,開紅酒慶祝!!  Brian係廚房準備啲野食...可以一邊飲紅酒,一邊食!!...長條型果啲係芝士餅!0




          
edge-bar010.gif picture by vickyngkiki


Jan 13 (Sunday)
    今日又出街, 因為Brian好雀躍要見下TT 仔仔...每日都諗定行程出街
!! 今日去啲地方好特別, 我哋去咗Queen Street West行街!! 原本Brian想睇波鞋
shoe.gif image by vickyngkiki
, 但睇唔中!! 後尾,我就買咗個側邊咩嘅手袋
fashion-carry-on.gif image by vickyngkiki
!! 要多謝Brian 先,因為係 Brian送返個手袋比我!! 近排,就應該唔好再洗錢, 因為多咗TT仔仔,皮費自然大咗啲!! 但個手袋又幾好....所以,忍唔到手!!   真係唔好
行街...行行下就有收獲
fashion-4.gif fashion image by vickyngkiki
!!

arrow-1.gif image by vickyngkiki
arrow-1.gif image by vickyngkiki
由於行街,所以,有收獲....多謝,Brian...我好少咩側邊袋架!!對我黎講.. 都算係新形像!! 哈!0




      到夜晚,就去咗唐人開嘅商場 (太古)行, 真係好多年都無踏足過, 耐到唔知有幾耐, 商場裡面嘅變化都幾大, 買啲野都唔係好啱我!! 但由於想揾汽車清潔濟
fashion-body-lotion.gif image by vickyngkiki
...所以,就係度行,可能唔太熟啲店鋪, 因此,無收獲......但行完依個唐人商場嘅感覺有啲似行香港旺角, 因為依個唐人商場好多賣手提電話嘅店鋪!! 有啲店鋪嘅售貨員會企係門口,見你係display window 望望下!! 啲售貨員就好主動介紹...講真,咁多手電,我都未睇清楚...啲售貨員突然間行埋黎, 真係有啲嚇親我!!


      Dinner....去食咗味千拉麵
!! 話就話係日本果間,但唔知係咪開得耐,有一定客路!! 好似啲麵
food-1.gif food image by vickyngkiki
無咁好食!!  食完之後, 我同Brian去咗台灣人開珍珠奶茶鋪
飲奶茶...Brian好似食唔飽, 係珍珠奶茶鋪叫咗個台式便當食
food7-12.gif image by vickyngkiki
(便當包一杯珍珠奶茶), 見到都笑死我!! 而我叫咗杯杏香奶茶.
drink5-7.gif image by vickyngkiki
..真係好好飲...我仲食咗煉奶吐司
food38-2.gif image by vickyngkiki
當甜品, 吐司好好味呀!! 依日我係珍珠奶茶店, 我成日笑,.....因為係裡面, 我突然間諗返好多以前發生嘅事, 感覺自己好似變細個咗!! 好似返番以前啱啱拍拖, 啱啱考完車牌嘅時代!! 果陣時, 考完車牌, 媽咪都唔係好比我渣車, 出親街都會車出車入!! 但媽咪車多我幾次可能怕麻煩, 就叫我自己渣....當時, 多數同啲朋友仔去飲珍珠奶茶, 可能珍珠奶茶又平, 而且珍珠奶茶鋪有好多games 任玩, 好似有啤牌
sport8.gif image by vickyngkiki
,大富翁
hobby2-1.png image by vickyngkiki
and 波子棋
hobby1-1.png image by vickyngkiki
sport6.gif image by vickyngkiki
...., 又有新到嘅香港 and 台灣雜誌睇
read-mag.gif image by vickyngkiki
!! 所以,珍珠奶茶鋪就係我以前同朋友娛樂嘅地方!!  當時都有男性朋友約我去飲珍珠奶茶
tea-1.gif image by vickyngkiki
, Brian當然係其中一個喇........哈哈!! 而家諗返以前啲野...都忍唔住係咁笑!!!


arrow-1.gif image by vickyngkiki
arrow-1.gif image by vickyngkiki
 左手面張相係喺味千拉麵影,依碗咪係招牌拉麵!....  右手面張相,係去飲珍珠奶茶嘅紙餐巾,由於太多人飲珍珠奶茶,所以,唔好意思影!! 就攞咗張餐巾返屋企影比大家睇!!0




6 comments:

  1. 真係好鬼浪漫呀, 又紅酒, 又煮飯仔喎, 唔~~~
    [版主回覆01/22/2008 04:50:00]通少:   咁我同男朋友係十二號相識架!! 我哋係每個月嘅十二號都會慶祝!! 慶祝咗八年幾喇!! 哈哈!! 其實,我可以多過籍口出街食or 買啲好野返屋企食!! 咁我係廚房就慳返唔少功夫!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 我又未試過你地去個間食拉麵,等我下次都去試下先!
    [版主回覆01/22/2008 05:38:00]Mui:   講真味拉麵真係馬馬!!比以前退步咗!  但可以試下啲風味!!  我睇Now雜誌話, 多倫多有一間日本拉麵會仲好食!! 係日本人自己開!!  我遲啲食咗睇下好唔好食!! 再通知你!

    ReplyDelete
  3. 你個 空氣清新機好得意呀,會着燈架,我都有用開呢d機架,但係冇燈架......我今日問過街坊,佢地話美國同加拿大都係110v,兩腳電掣,係咪呀?咁香港的電器就唔啱用喇...而家我會多d留意加拿大嘅嘢架!
    你地又一個月喇,真係keep得好好呀...個袋好靚喎,貴嘢嚟喎...我都好少用斜揹袋,通常都係去旅行先用....
    我好少幫襯味千拉麵,因為愈食愈貴,又麻麻地好味...但係唔知點解成日都好多人去等位架?
     
    [版主回覆01/22/2008 06:57:00]爆炸魔女:   ~ 你香港都用空氣清新機架! 我覺香港啲屋好多窗!! 所以,以為唔洗用空氣清新機添!! 原來你都用, 但我依邊啲volt 數唔同香港一樣, 如果唔係我一定會買比你!!  而我依邊啲apartment...洗手間 and 廚房係無窗架,...所以,就要空氣清新機幫手!! 而且,係冬天..長時間關窗..因為要開暖氣!!  真係要空氣清新機幫下手!! 但煮飯會點咩蠟燭..可以減低油煙味!!      ~ 你同你美國街訪都好friend..咩都講!! 連加拿大都講一餐!! 哈哈!! 你知唔知..你又再一次令我感動!! 因為你而家特登留意加拿大的事情囉!! 係呀!我依邊係同美國一樣,用110 v 架! 唔同香港一樣! 所以,啲電器野全部都係加拿大買!! 我daddy好喜歡電器野!! 但我都送唔到比daddy返香港用!! 所以,買禮物比daddy嘅範圍就細咗!      ~ 由於TT仔仔出咗世!! 所以, 好雀躍渣車出街行,一行街行得多就會見到有野買,本來個心都唔諗住買野! 但見到有Sale 牌就行入去!! 就有收獲!! 我近排出街就係咩依個斜咩袋!! 依個袋見sale先買,正價都唔會主動買!   ~ 香港味千, 無咁好食, 仲貴咗呀!!...我以前返去香港會食架!! 因為喜歡食拉麵!! 但而家我都feel 味千越來越退步!! 我前日先睇雜誌...我見到有介紹一間全日本人自己開嘅拉麵店..我諗住weekend會同Brian試下!  

    ReplyDelete
  4. 依個香氛燈我都有呀(一樣),不過都好快用完,我最鐘意青蘋果味!
    太古太似H.K (不過通常都貴幾倍)通常都買唔落手!不過次次去襯都會買雞旦仔食!
    味千我覺得麻麻哋,係日本求其揾間都好味過佢!
    [版主回覆01/22/2008 14:14:00]高貓貓:   ~ 我都考慮買其他香味!! 原來青蘋果味好啲呀!! 咁我下次就試下喇!!   ~ 我好多年無去太古行, 今次去太古都係要買清潔用品先去!! 但買唔到!! 我都會買蛋仔 and 咖哩魚蛋食!! 講真,太古越黎越唔好行!   ~ 我好喜歡食拉麵, 所以,味千係早幾年係加拿大開, 就走去幫襯!! 加拿大味千真係退步咗好多!! 我都想至身日本食正宗日本拉麵呀!!   ~ 係呀!我早排睇雜誌介紹有間拉麵個口埤幾好!! 如果我去食完,好食,就話你知喇!!   

    ReplyDelete
  5. 又 12 號, 真係羨慕死人呀 !!!!!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆01/22/2008 14:16:00]beauty sandy:   12 號!又有機會出街食!! or 買啲特別返屋企食!! 你都就黎有架喇!! 唔洗羨慕!!

    ReplyDelete
  6. 你哋果邊同香港無分別,一樣咁多好野食~~~買左車開支都好大架~~~
    [版主回覆01/22/2008 14:23:00]檬檬:   ~ 講真吖!係加拿大都幾多亞洲野食!! 台灣, 日本, 香港野食..咩都有!! 只要肯攞時間揾野食!! 就ok!! 但可能渣好耐車先到!! 哈!   ~ 買咗車之後,開支真係比以前大!! TT仔仔仲比較大食!!

    ReplyDelete