我的信...來臨了

      星期三晚(Jan 23),如常打電話
返媽咪屋企,   四妹接聽,
      四妹講: "家姐,你收到一封信,係人手寫架!  應該係由香港寄黎嘅信" 
      : ...."寄件人的名係咪 xxxxxxx 呀!!" 
      四妹話: "係呀!! 你沒有錯,....個寄件人係依個名"

       
h-kitty-line.gif image by vickyngkiki
h-kitty-line.gif image by vickyngkiki
h-kitty-line.gif image by vickyngkiki


     我好開心
hello-happy.gif image by vickyngkiki
!! 我期待依封信,期待咗一陣喇 (因為寄件人有問我收唔收到)!!  之後, 我立刻再同五妹傾....並且,相約地點同五妹見面, 因為五妹的學校
house-school1.gif image by vickyngkiki
, 就在我工作地點附近, 平時我收信都係等weekend返媽咪屋企先一次過收,今次等唔切喇!! 約咗五妹係星期四, 係地鐵站閘口見面!!

    今日(Jan 24), 我準時係地鐵站等五妹, 雖然,五妹因為professor 長氣得濟放遲咗學, 而遲咗少少先到地鐵, 但當我見到五妹時大家都互相擁抱, 我還買了少少小食給五妹作 "唔該禮物", 之後,五妹就攞咗個厚厚檔案夾出黎, 內裡有很多紙, 原來我期待之信就係這檔案夾裡面!! 我問五妹,點解放得咁入呀?? 五妹話: 我怕整剿 封信嗎!! 而且依個位唔會跌囉! 哈哈!!  我攞完信
hellokitty-cute-letter.gif image by vickyngkiki
,我哋大家都各自趕車
transportation-8.gif image by vickyngkiki
走喇!!


        
h-kitty-line.gif image by vickyngkiki
h-kitty-line.gif image by vickyngkiki
h-kitty-line.gif image by vickyngkiki



      我係沿途返屋企途中, 好想打開封信黎睇, 但今日好大風
hello-kitty-cold.gif image by vickyngkiki
,怕打開會飛走...所以,返到自己屋企才開信, 還看了幾次, 依封信
eqipment3-1.gif image by vickyngkiki
, 其實,係我個blog 友(爆炸魔女),  寄比我架!! 我哋互相係blog識
d012.gif image by sasav
, 我哋由07 年5月, 開始在blog 上交談, 之後,大家互相比留言大家, 再寫email, 再寫信,
kitty7.gif image by vickyngkiki
 有時真係唔知點解
hellokitty-question.gif image by vickyngkiki
, 我哋特別投契, 好像係上天
hellokitty-angle2.gif image by vickyngkiki
一定要我們相識咁樣.....!! 她真係事事都好關心我架!! 直到現在,我自己還未相信,  係blog 能夠相識到, 一個咁好嘅好朋友!!  真係好難得!!  而且我們還隔咗半個地球呢!! 我係加拿大,她係香港, 連自己也感覺依段友情好奇妙!! 哈哈!!    爆炸魔女, 對我真係好關懷!!每每事都會想起我, 她還時常問我, 有無咩貨品要係香港買, 因為她願意幫我遙控係香港購買東西!!   而我三妹回港, 爆炸魔女, 也送了一大包, 包裝好精美
cake-cookies-4.gif image by vickyngkiki
, 而且,又美味,可口嘅曲奇餅
Cake-cookies-3.gif image by vickyngkiki
 
food7cookies.gif image by vickyngkiki
給我三妹品賞!! 爆炸魔女亦和我講,  如果三妹一個人係香港有啲咩事, 可以揾她幫忙, 連我三妹也照顧埋!! 真令我感動
hellokitty-touching.gif image by vickyngkiki
!!   現在, 爆炸魔女也開始留意加拿大生活習慣!! 想深入一點了解我,  依啲咁好嘅好朋友可以係邊道揾?? 我要好好珍惜這段友誼!!

        
h-kitty-line.gif image by vickyngkiki
h-kitty-line.gif image by vickyngkiki
h-kitty-line.gif image by vickyngkiki



      我都好耐無收到手寫信件喇!!  而家電腦社會, 有誰會攞起信紙, 再出街去郵局
hellokitty24.gif image by vickyngkiki
, 買郵票, 做這些煩復嘅工序!!  以前移民同香港朋友 and 嫲嫲都會以寫信溝通, 但後尾電腦普及化,  而且嫲嫲又去了一個好遠嘅地方, 因此, 我就已經沒有寫信了! 今日收到爆炸魔女嘅信, 已經看了幾次, 每次看信, 嘴上都帶上微笑
hellokitty-smile.gif image by vickyngkiki
, 感覺好溫暖, 也感覺好實在!!   內心還有說不出的開心!!


arrow-triangle_purple_b.gif image by vickyngkiki
 依封便係我收到的信, 我前後都都影低!0




25.gif image by vickyngkiki
 **我本來寫好了這篇網誌, 按"了立即發表"之後, yahoo 同我講, 網頁有錯誤, 到我返轉頭, 當然, 要我重新再寫一次喇!! 第一篇就最有內心的感受, 依家delet 咗, 再重寫一次, 除浪費時間(post 遲咗!), 還減退了我內心第一時間嘅感受!! 感覺走了好難再觸得返!!!

11 comments:

  1. no.1 wor
    [版主回覆01/27/2008 15:56:00]MaGGie:   ! you are no.1 !! 今篇你回覆最快!!

    ReplyDelete
  2. Vicky, It is becuase you are wholeheartedly treating your bloggers, so you can attract wholeheartedly blogger approaching you.  I believe that if you are treating people well, they will notice it. 
    Very glad that you have a good relationship with blogger~ Friendship forever~
    [版主回覆01/27/2008 16:06:00]MaGGie:   ~ 多謝你話我對待blogger 好!! 其實,我有時都回覆message比你哋,回覆得好慢架!! 有啲embarrass 添! 哈哈!!   ~ 你對我都好好, 見你又返工,又考試,又溫書,又要煲湯比大少爺飲,周身唔得閒,你都成日走過黎我依道回覆!! 真係好開心!   ~ 而同我回信,果個blogger...我會好好keep住份友誼! 因為依段友誼我覺...好難得!! 你都keep住同我係blog 見吖!!

    ReplyDelete
  3. No.222222222
    你終於收到喇,我好擔心呀,以為自己寫錯地地呀.......
    傻妹,你寫呢篇blog的字一定會比起我寫給你的信更多,因為你又要打兩次字呀....而家我怕咗Yahoo! Blog,我會喺word度打咗先,跟住先copy,咁我就唔怕佢shot shot 地呀......
    我而家要出去,遲少少返.....霸咗個位先!
    [版主回覆01/27/2008 19:15:00]爆炸魔女:   ~ it's ok...No.2 or No. 1, 我都唔mind 架! 你幾時得閒先寫..我ok架!   ~ 我都害怕自己當初寫啲字太料...唔知你看不看得清楚我地址!!而家收到喇! 我好興份!! 我點止看一次,還看了幾次, 唔係因為我唔明你寫咩, 我先看幾次,而係你寫信比我, 我感覺好實在, 所以, 反覆看囉!! 係我看得明你啲字體,你啲字體好整齊呀!! 你的字好像我以前讀書時的一位老師!!   ~ 我越黎越怕yahoo, 真係估佢唔到!! 但我唔會因此放棄寫 yahoo blog, 因為我係依樹識到你嗎!!  真係估唔到自己寫blog 有依個大收獲!!  但我會學你係word 度打咗先, 咁樣好似安全啲!!  今次真唔抵,我第一個感覺就白白流走咗, 因為我此於覺得第一個感覺係最好!!   ~ 你好好笑,話要霸位...我都係第一次聽"回應"要霸位! 哈哈!!    

    ReplyDelete
  4. Yahoo is really annoying. I can understand your feeling. After you write the first blog but losing it, you will lose your first hand feeling. 
    Anyway, as a blogger, I still feel that this blog is passionate and write with a heart. At least I feel that you are very happy to meet a real friend in blog. It is really not easy, so congratulations !
    [版主回覆01/27/2008 19:24:00]happy Girl:   ~ Sometimes, Yahoo is annoying....But, I meet a lot of good blogger in here!! So, 我唔會唔寫blog架!!   我寫blog帶來不少意外收獲!! 依啲收獲係開心架!   ~ 我都係..系Blog 識你,當初你留言比我好surprise..但你好用心,了解我寫嘅野!! 而且回覆得好快!! 我都好高興係依樹識到你!!   ~ 由於你以前係加拿大生活過,講野就更加親切!! 

    ReplyDelete
  5. 有時電腦永遠取締不了傳統的東西!
    [版主回覆01/28/2008 07:04:00]小威威:   我都覺架!! 所以,好多野都要做back up!

    ReplyDelete
  6. 真係好喇, 我都好鍾意手寫既信架.........不過呢幾年真係無再咁做lu......以前收到, 我都會間唔中攞出嚟睇, 好開心架......尤其係d好warm & sweet既內容呢~~~嘻嘻~~
    [版主回覆01/28/2008 07:12:00]細細粒:   ~ 我同你一樣好喜歡收到信架!! 但好耐無收過喇!! 而且, 我以前都會攞以前寫啲信出黎睇下,懷念下以前,哈哈!! (突然間講到自己好似好老套添!!,哈哈)    ~ 乜你好多信都好SWEET 架!! 咁就要好好收起喇!!

    ReplyDelete
  7. 收信感覺一定係好興奮喔!
    [版主回覆01/28/2008 07:16:00]Paulc   ~ 首先好多謝你寫留言比我!!   ~ 我收到信嘅感覺真係好開心!! 而且又代表寄件人對我個關懷!! 好warm!

    ReplyDelete
  8. Vicky,
    ~Sorry to type in english, because it is faster for me
    ~I am pretty slow in replying bloggers too....because i have school day in Sat or Sun....but i think true friendship doesn't care such a minor thing
    ~ Yes....we shall keeping corresponding each other on blogs....hope i can meet u some day in the future
    [版主回覆01/29/2008 16:18:00]MaGGie:   ~你寫英文比我,我唔mind架!! 邊個方法適合你,咪用邊個方法寫囉!!    ~你都已經回得快喇!! 見你平時有咁多野做, 我會明白架!! 而且我唔care架!!    ~學你話,....我哋繼續keep 住吖!!

    ReplyDelete
  9. 嗰封信係我夜晚趴係床度寫架,因為我好鍾意趴係床度寫嘢、睇書、打機、睇電視.......哈哈,咁都冇近視,真係好奇怪??
    嘻嘻...我玩吓啫,諗住攪吓氣氛.....其實邊個留言先都冇所謂啦,最緊要係有留嘛.....
    原來要寄信去你度都要咁耐架?真係等到頸都長呀!
    你冇時間唔好回信俾我喇,等我寫俾你得架喇,你有咩嘢可以同我msn講架.....始終你都要返工,唔好太嘥時間呀!
    我地而家係blog friend、msn friend,又係pen friend,真係好多身份呀....但係都係friend呀!
    [版主回覆01/29/2008 16:38:00]爆炸魔女:   ~ 原來封信係床上面寫架!! 又寫得幾整齊!! 我讀書時,都未試過係床上面寫字,因為我一定寫得唔好!! 哈哈!!寫完怕自己弟時睇返都會唔明!!哈哈!!你又幾特別喜歡,係床上, 看書, 寫信, 打機, 我咩都喜歡企起身, 有時寫字都趴係bar檯寫架!! (因為bar 檯有我心口咁高)!! 哈哈! Brian都話我怪!!   ~ 你其實,幾時reply比我都得!!就到你時間就得!! 我知你之前個"霸位" 回應,只係想話我知, 你已睇咗我篇blog!! 但你講得好好笑呀!!   ~ 講真,我都覺封信好耐先收到, 可能你寄黎之後,依邊啲天氣馬馬!可能有啲影響喇!! 但我會回架!! 但我未動筆,...哈哈!!  我想等遲啲多返啲時間就回,你要等我呀!!      ~ You're my best friend!! 真係好好朋友,我覺識你真係好難得!! 真係好多謝上天對我咁好, 係真架!!

    ReplyDelete
  10. 唔記得同你講添.....
    成篇都用Kitty,真係多謝你呀.....要你花時間去搵圖呀!
    [版主回覆01/29/2008 16:50:00]爆炸魔女:   係呀!!我之前都有諗過,如果寫依篇blog應該點粉飾...因為你又喜歡kitty, 所以,我就用kitty 黎裝飾!! 我之前已經saved 定啲圖,等有需要時就會用!! 依家用得着喇!! 希望你喜歡!!

    ReplyDelete
  11. 網上真係可以得到友誼架,我有好幾個朋友都係網上面識,有香港有台灣亦有新加坡,有d有見過,有d無見過,但感情好好架,其中一個女blog友,我趁過黎前仲介紹左份工俾佢做,好唔錯既工黎架,而佢又會寄書俾我睇!見你有咁既友誼,好登你開心,希望你地兩個真係可以做到友誼永固
    [版主回覆01/29/2008 17:00:00]陶陶夫人:   ~ 嘩!!你真係同啲blog友, keep得好好呀!! 仲介紹份工比blog 友,你真係唔話得!! 大家又keep得咁好!! 又寄書比你!! 好難得呀!!   ~ 我其實,我發夢都估唔到, 我會係blog識到人,而且仲識到好朋友...我真係會好好珍惜!!    ~ 而我都好開心, 係blog 可以識到你!!

    ReplyDelete