Warm-hearted

Aug 11 (Monday)
hello-kitty-bear-1.gif image by vickyngkiki


     依件事情都其實發生係上星期, 我返媽咪屋企時.....我一返媽咪屋企, 我就會一大堆信等我讀, 但通常都係銀行啲statement 信, or 推廣服務啲信,  要交費用啲信 or 重要啲信, 我通常都填寫自己屋企個address...講真, 我都唔會太在意媽咪屋企啲信, 但每一封信都會讀完先唔要!!! 但就係我讀信期間, 我見到有一封香港郵票寄黎嘅信, 我相信都係我在香港讀中學時候啲朋友寄黎...... 因為我沒有講比香港啲朋友知, 我現時自己屋企個地址...因為大學時期, 我每年搬一次地方, 比媽咪屋企地址比較穩鎮啲!!   雖然, 現時自己有固定地址, 但都費事混亂到人, 所以, 如果媽咪屋企有香港寄黎嘅信件....我會好開心架!!!

     嘩! 見到香港郵票封信, 我當然會即刻開先喇! 我睇字跡已經心裡有數知道邊個香港朋友寄黎, 雖然, 依封信件沒有太多文字, 但見到朋友好簡單寫一句字, 個心即刻好warm....好感動!!! 因為我依個朋友, 又係喺香港隨意行行下街, 見到可愛hello kitty 物品, 就買下來寄給我...想到依一點就好 touching 呀!!! 雖然, 我同依個香港朋友係平時都有同我msn黎聯絡...但在msn,...依個朋友又無講寄咗野比我, 攪到我收到信都好surprise 囉!!! 哈哈!! 係度同你講多謝....我知你睇到架!!

↓依張hello kitty 就係我香港朋友寄我給我, 我放係書臺上喇!!! 其實, 我依個朋友係今年內已經寄了兩封信比我了, 但我到而家都未回過!!! 哈哈!! 有啲guilty 添!!
 

                      
kitty-hat.jpg image by vickyngkiki
hello-little.gif image by vickyngkiki
hello-little.gif image by vickyngkiki
hello-little.gif image by vickyngkiki
hello-little.gif image by vickyngkiki
hello-little.gif image by vickyngkiki
hello-little.gif image by vickyngkiki
hello-little.gif image by vickyngkiki
hello-little.gif image by vickyngkiki
hello-little.gif image by vickyngkiki
hello-little.gif image by vickyngkiki
hello-little.gif image by vickyngkiki
hello-little.gif image by vickyngkiki
kitty-hat.jpg image by vickyngkiki

15 comments:

  1. 好難得咁遠由香港寄來呀!~
    [版主回覆08/20/2008 15:13:00]小威威:   我都覺, 我依個朋友好有心...同我差半個地球, 都咁有心, 買野比我, so touching!

    ReplyDelete
  2. 我第一 我又要寄畀你
    [版主回覆08/20/2008 15:14:00]Kitty:   我哋住咁近, 都玩寄野,...你想玩郵差咩!!哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 我唸我send 得封信畀你來我行到行到去畀你啦
    [版主回覆08/20/2008 15:24:00]Kitty:   咪係囉!! 如果你寫信比我, 不如係msn 講, 仲快喇!! 而且, 我工作地點同你咁近...我行黎你個樹攞信仲快喇!! 費事益郵局喇!!哈哈!!而且, 我信我自己對11號巴士多啲..(我對腳呀!!)哈哈!! 但點解你要寫信比我呀?? 不如msn 講喇!! 或者call 我都得, 哈哈!!

    ReplyDelete
  4. I am going to Costco
    [版主回覆08/20/2008 15:20:00]Kitty:   你有Costco 卡架?? 我聽啲同事講..Costco 好似有mooncake 賣, 你見唔見到呀??買盒同Peter 應節喇!!

    ReplyDelete
  5. 炸死你啊
    [版主回覆08/20/2008 15:18:00]Kitty:   又炸我, 整到我個blog 好似好popular 添!!哈哈!!

    ReplyDelete
  6. 唔第一添
    [版主回覆08/20/2008 15:17:00]Kitty:   唔係第一,唔緊要, 唔洗 !!!下次努力啲...或者我post blog 之前send msn message 話你知喇!! 你就可以第一喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  7. 我要出門口啦, bb
    [版主回覆08/20/2008 15:28:00]Kitty:   have fun 喇!!

    ReplyDelete
  8. Monday, Tuesday, Manager +Supervisor 又同步放假,去唔去lunch ar?
    [版主回覆08/20/2008 15:28:00]Kitty:   我已經係msn 覆咗你依個message 喇!! 你又會咁岩個supervisor and Manager 同步放假架!! 我頭先, 咪同你msn 咗!!! 星期二話咁快就過完...yeah!! 依個week 仲有3日就到weekend...可以休息..! 而家, 我哋返工間唔中msn ...時間過得好快..哈哈!!thx!

    ReplyDelete
  9. 你朋友真係有你心,而家收信多數都係statement,所以都無乜心機去囉信!
    [版主回覆08/20/2008 15:34:00]Mui:   而家, 收信多數都係statement or 啲廣告信, 好無料..但唔讀又唔得喎!! 但間唔中係自己郵箱, 收到親筆寫嘅信...係好開心!! 而且, 我同依個朋友隔開半個地球..仲成日行街都記得我, 之後, 寄野比我...so touching 囉!! 都唔知點多謝人好!!

    ReplyDelete
  10. I haven't receive any hand written letter from friends for a long time la
    [版主回覆08/20/2008 15:38:00]Miss LL:   依年開始, 我又突然間收返手寫信, 雖然, 而家email, msn 好普遍, 但此終手寫信係最想收到,因為手寫信最親切...收到真係好開心, 要讀幾次先安樂!!哈哈!!

    ReplyDelete
  11. 張咭真係好靚呀, 見到都好開心呀.....
    [版主回覆08/20/2008 15:45:00]爆炸魔女:   ~ 我都覺張卡好靚呀!! 張卡成張畫咁, 而且又立體...見到都要望多兩眼先捨得走...哈哈!! 其實, 我每次見到張卡, 我都好開心!! 因為張卡背後意義係我有個遠方朋友...時時都記住我!!! 諗起依點都覺感動!!!   ~ 同你一樣, 你寄信比我.....我係郵箱見到Hello kitty信封..我就好開心!! 要讀幾次先安樂...見到你啲hand writing我覺非常親切, 感覺同你好近!!!

    ReplyDelete
  12. 張咭好靚喎,你個kitty迷丫~~~
    [版主回覆08/20/2008 15:49:00]V&M:   我應我係Hello kitty 迷架!!哈哈!! 但我身邊啲朋友and 妹妹, 一見kitty 物品就買比我, 好touching!!! 因為唔喜歡kitty 啲人, 真係唔多留意kitty 物品架!! 但我啲朋友and 妹妹...一見到cute 嘅kitty 物品就買比我, so touching呀!!

    ReplyDelete
  13. 哈哈~~會的, 我會睇到, 知道你鍾意我都好開心呀!!
    在hk, 好多好靚的kitty用品的, 又唔貴, 仲幾平添, 可惜我無特別偏愛kitty, 否則我都會買好多, 哈哈!!
    [版主回覆08/21/2008 05:20:00]Elanie:    ~ 你話hello kitty 啲野唔貴, 都唔洗, 間唔中寄黎比我架!! 但間唔中有驚喜, 我真係好開心!!多謝你呀!!  但你對我咁好, 我有啲唔好意思囉!! 下次, 唔好喇!! 你係咪想我返香港請你食飯呀!! 哈哈!!     ~ 我會賞試幫你留意下Little star 啲野,你同Jason 新居就會更加舒服, 更加多little star 陪住你哋!!

    ReplyDelete
  14. 你朋友真係好有你心呀
    [版主回覆08/21/2008 05:21:00]睛天娃娃:   我都覺得係呀!!! 我依個朋友唔止一次係咁, 但每次收到都好touching 架!!

    ReplyDelete
  15. Vicky: 都話你人緣好,你睇下幾好朋友對你咁好!你就應該回下信俾人啦! 你成日係個blog度講kitty同pink色既野,真係搞到我依家行親街見到kitty同pink色野,都好不其然諗起你架,好似尋日,我去間百貨公司度行廚房野,見到有pink色既交剪同刀,我第一時間就諗: Vicky見到一定會好鍾意!所以呢,你就好似幫緊我地洗腦咁呀...哈哈哈
    [版主回覆08/27/2008 02:56:00]陶陶夫人:   ~哈哈!!! 你係局外人都叫我回信, 我真係要"的"起心機去回先得!! 哈哈!! 其實, 我自從學識中文打字之後, 我喜歡打字多過寫字!!! 不過, 寫信, 當然用手寫會比較親切, 但我好衰, 寫信and 寫blog 都喜歡靜靜哋寫先寫到..哈!!!  有時我想同朋友講啲野...我係msn or 其他地方同朋友聯絡咗...所以, 都而家都未回信囉!!
      ~哎吔! 真係唔好意思...我影響到你添!!! 影響到你望粉紅色產品添!!哈哈!! 你而家連行街都掛住我喇!! 我聽到都唔知幾開心!! 哈哈!! 你記住賣粉紅色產品嘅地點..我有機會去你個樹, 你帶我去睇丫!!! 可能你遲啲都會|效法我...你都會不自覺買好多粉紅色產品...哈!!
      ~陶陶...你好nice呀!!! 我聽到你出街都留意粉紅色產品就記得我, 好感動呀!!

    ReplyDelete