新餐臺

Aug 21 (Thursday)
     我很喜歡行Ikea, 以前係加拿大讀中學時, 同三個好friend 嘅同學玩唔上堂, 唔上堂就去咗 ikea 玩, 睇傢具, 幻想我哋四個一齊居住嘅環境.......左行右行就玩咗一日..哈哈!!  而家諗返起都好笑!!! 唔上堂, 仲唔走去唱K, 竟然,去咗Ikea, 唔上堂得, 好無意義囉...哈哈!  但自此之後, 我便愛上Ikea, 我同Brian 剛剛拍拖時, 我也拖住Brian 同我行Ikea, 感覺去Ikea 就好似帶比我好多以前讀中學時---柴娃娃的歡樂片段!!哈哈!!

      而每一年, 我都會看IKEA 嘅catalogue. 當然, 看看有咩新廚具,順便望一望有什麼傢具減價, (我個慳錢本色時常發作, 哈哈!!), 今年, 我終於, 見到我喜歡咗幾年嘅餐臺大減價, 係減到半價呀!! 等咗幾年終於減....好開心...好想擁有...屋企無喇喇多張臺...緊係同Brian 講下先...初頭Brian 都唔係太想要張臺架!! 唔係因為價錢問題...而係唔知點搬張臺返屋企, 同埋Brian 怕張餐臺太大, 令到屋企有壓迫感, .. 但當然比我講到Brian 肯買張餐臺喇!!     我減價第一日, 一放工, 就走去Ikea 買餐臺喇...哈哈!! 係Ikea 搬新傢具上TT仔仔度, 其實都幾辛苦, 因為, 餐臺連凳都有一定重量, 而且, TT 仔仔個space 唔太大...好彩拍埋啲車後椅, 可以放到新餐臺...運送回家! Yeah!  真係辛苦晒Brian 依個"姑里"...仲要坐到好前渣車添!!! 哈哈!!

     砌餐臺, 當然係我喇!! 因為我善長砌野..哈哈!! 係漏螺絲, 就叫Brian 幫我漏實啲, 此於男士力氣比較多!!! 我一邊睇奧運一邊砌餐臺....都唔知砌得幾開心!! 哈哈!! 砌完餐臺,雖然, 唔肚餓.....但仍然去廚房整咗啲野食, 募求要坐係餐臺食野...哈哈!! Brian 原本馬馬哋喜歡張餐臺, 但當我砌完, 係餐臺用膳時, Brian 感覺買依張餐臺係無錯...感覺成間屋舒服了許多...哈!! Brian 仲話要早一點起身...嘆耐啲餐臺先返工..哈哈!

終於, 搬咗張我最喜愛嘅玻璃餐臺返屋企....我好努力砌....砌完餐臺, 唔餓都要摷啲野係餐臺食...哈哈!! 我好懶呀!! 砌得3張臺...哈哈!! 最後個張相...係餐臺原本嘅面貌!!!



9 comments:

  1. 我又第一
    [版主回覆09/03/2008 03:13:00]Kitty:
      又係你!! 又送個icons 過你喇!

    ReplyDelete
  2. Vicky:
    原來你係鍾意呢張檯,我都有睇過,但我開先仲以為檯面係用膠做既,原來唔係架?我呢邊買呢張檯都唔係貴,$99USD(未計稅),都ok丫,但就係因為覺得佢檯面係膠,所以一直都無考慮!
    反而,我鍾意下面呢張多d,我有朋友都買左,下面可以放雜誌,我鍾意呀,因為我真係太多雜誌啦!

    我同你一樣,鍾意自己砌傢俬架,但我老公一見我砌,就叫我唔好做,佢幫我做,我驚我無時停呀!
    [版主回覆09/03/2008 03:56:00]陶陶夫人:   ~我仲意依張餐臺好耐喇!!! 我年年都希望依張餐臺減價, 最後, 比我等到喇!! 仲比$99 cdn 仲平...真係開心死我喇!!哈哈!! 其實, 我不流都好喜歡玻璃傢具架!! 感覺用玻璃傢具, 間屋嘅面績好似大啲..哈哈!!! 而且,我住condo, 面績唔太多位, 所以, 我喜歡用玻璃傢具, 令到視觀好似地方大啲...唔太迫!!   ~我依張臺, 唔係膠黎架!! 係可以用磨砂玻璃去形容!!! 而家我同Brian 好喜歡依張餐臺, Brian 有時仲特登早起身,去依張餐臺食breakfast 添!!哈哈!   ~你show 出黎個張餐臺,我都見過呀!!! 但你show 出黎個張餐臺比較大...所以, 無去考慮...但你show 出黎張餐臺有個好處, 就係可以比你放雜誌, 你每星期都一,兩本雜誌...真係要揾多啲處存雜誌space先得!! 而且, 如果你有依張餐臺, 放啲雜誌係中間, 我覺會好有型架!!哈哈!!    ~我同你一樣, 比較喜歡砌傢私...我砌完好有成功感架!! 但由於, Brian 對砌傢具無興趣...所以, 多數都好主動自己砌架!!哈哈!! 係有時"令"羅嘶...要大力啲, 我咪叫Brian 幫我"令"下囉!!哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 哈哈!我都係Ikea fans 黎! 冇セ地方去就去Ikea 貢吓 ! Check 吓As-is 有冇平靚正野 !
    估唔到你砌野咁叻 !
    [版主回覆09/03/2008 04:03:00]高貓貓:   ~我真係好仲意去ikea 架!! 成日都叫Brian 同我去, 無野想買都要去行下先開心!!! 哈哈!!    ~想問....係邊度有得check as is 架?係ikea web-site??   ~我對砌傢具好有興趣架!! 砌完好有成功感架!!哈哈!!  

    ReplyDelete
  4. 嘩........你好叻呀自己砌~~~張枱都靚丫!!!!
    [版主回覆09/03/2008 04:26:00]V&M:   ~其實, 係外國買啲咩,...咩都要自己動手砌架!!初頭覺得好唔慣架!! 但砌砌下就喜歡咗砌...因為砌完, 好有成功感!!!   ~多謝你話我張臺靚, 因為我喜歡依張臺好耐喇!!哈!
     

    ReplyDelete
  5. 你呢張餐枱都幾靚呀, 我要遲多兩年先可以換呀, 到時我都係換玻璃面, 而家阿仔都係論盡, 暫時都唔可以換住, 但我唔可以換長方形, 因為屋企唔大, 一定要搵張細size先可以呀........
    去IKEA買傢具最麻煩就係要自己攞, 叫佢地送貨又貴, 所以每次我地去IKEA都係睇, 唔敢買呀......同埋佢d櫃唔係咁耐用, 以前都試過買一個地櫃, 但好快就變形, 買佢d嘅餐枱都ok, 我而家嗰張都係IKEA架!
    [版主回覆09/03/2008 05:43:00]爆炸魔女:   ~我認得出你屋企依家張餐臺都係ikea 出品架!! 因為我曾幾可時都想買你張餐臺架!! 哈哈!!  不過,你有細路仔係屋企, 緊係唔好用玻璃面喇!! 細路仔好自然會有大動作嗎!!!所以, 你依家張餐臺穩鎮啲!! 而且, 你張餐臺仲好好用, 用多幾年, 等你個仔仔大個啲, 先換另外一張都未遲!!! 而且遲啲買, 可能會出更加多款色選擇...   ~我依張臺, 其實都唔可以算大張,只係咁啱,岩我屋企個位, 不過,我哋長期兩個人食飯, 依張餐臺已經好夠架喇!! 哈哈!!前日仲係張臺玩打邊爐添!!哈!   ~其實, 係我依樹, 有時去唔同商店買野都要自己攞, 所以,我慣咗IKEA 模式...自己攞,自己砌...我反而覺自在啲, 因為咩都可以自己攪掂, 叫sales 都唔知要等幾耐...哈哈!!! 但而家Brian渣TT, 我有啲怕去IKEA 買野呀!! 睇到細件野, 當然無所謂, 但睇到大件野都唔知點搬好, 而且, 學你話齋送貨又貴, 又要等....所以,今次TT 仔仔搬到依張餐臺返屋企, 我已經開心到暈喇!!! 不過, Ikea 有啲野, 真係好睇唔好用, 以前我都係ikea 買書架!! 都係唔"come"用!!! 好快就換另外一個喇!! 哈哈!! 但我要讚一讚ikea...因為, ikea 啲設計真係好適合現今啲生活.....要咩budget嘅傢私ikea 都會有!!

    ReplyDelete
  6. 張台幾靚呀~!
    香港 ikea 麻麻地, 我通常行實惠!~
    [版主回覆09/04/2008 04:40:00]小威威:   ~多謝讚賞..我眼光, 張餐臺係我揀架!! 我等咗好耐先特別!!!哈哈!!   ~我未去過香港ikea and 香港嘅實惠!!! 所以, 我都比較唔到!!哈哈!!

    ReplyDelete
  7. 你本來張餐枱係點樣架????  好勁呀~你架TT放得落張餐枱!!!!
    [版主回覆09/04/2008 04:49:00]Flying cupcake:   本來依張餐臺....係一個"匾"型紙皮盒裝住, 好彩TT 迫埋啲後座位凳, 同司機位"較"前啲, 先可以由ikea 運送到張餐臺返屋企!! 幾驚要Ikea送貨呀!!我諗送貨啲錢仲貴過張餐臺呀!!哈哈!! 但自我知TT 可以搬到咁大體積嘅餐臺...我就更加再愛TT多啲!!哈哈!!

    ReplyDelete
  8. 你鍾意呢d簡簡單單既枱款, 而我就鍾意colourful既, 所以點解我會買咗呢家嗰張囉~~~哈哈~~~
    你返到去仲要自己砌架, 咁brian有無幫你手呀?
    [版主回覆09/04/2008 05:11:00]細細粒:   ~我比較喜歡玻璃and 簡單傢具, 因為容易配塔嗎!!! 不過, 有時colourful 都幾好!!! 屋企會有朝氣啲!!!    ~我喜歡砌傢具架!! 覺得好似砌績木, 所以, 有咩要砌我都會爭住砌, 砌完好有成功感, 而且, Brian 對砌野唔係有太大興趣, 見我有興趣都費事同我爭住砌喇!! 但Brian 有幫我手"漏"羅絲架!! 雖然,我都識"漏"羅絲, 但男士會力氣大啲...我都想張餐臺穩陣啲!!!

    ReplyDelete
  9. 其實我都好鐘意去行 ikea 呀~ 好鐘意睇大哋點樣布置間屋
    不過每次去都係睇~~ 哈哈 如果買野番去實比人鬧!!!!
    自己鐘意既野 多數都好自動去做 哈哈
     
    [版主回覆09/04/2008 05:39:00]畫:   ~我寫咗依篇blog, 我都覺好多人喜歡去行Ikea 架!! 原來你都係Ikea fans...我無野做時, 都喜歡去Ikea 行下, 明知自己無野買, 1都要去行, 不過, 屋企地方有限...邊度可以買咁多Ikea 野返屋企吖!!哈哈!但去Ikea 睇下啲裝飾, 擺切, 我都好開心架!! 哈哈!! 而且, Ikea 啲設計真係好適合現今啲人, 無論住大屋or 細屋都適合!!!   ~依張餐臺我等特價好耐喇!! 見減就緊係好想擁有喇!! 好彩, Brian 好聽我話, 一放工就同我搬餐臺返屋企, 而家日日對住張心愛餐臺,不知幾開心!!! 由於我太喜歡張臺, 我緊係自己動手砌喇!! 越砌,越見張餐臺成型. 都唔知幾有成功感呀!

    ReplyDelete