Friday 鬆一鬆

August 15 (Friday)

        又到Friday, 又係同Brian 出街食飯嘅日子, 每個星期最期待係依日!!! 因為依日係最relax!!! Brian 放咗工就接埋我, 由於他有電話交易, 我費事同Brian 去喇!! 我叫Brian 車我去dinner 餐店附近間超級市場, 我自己行超級市場, Brian 自己去交易電話! 我係超市落車時, Brian 竟然比了點錢我, 叫我如果有需要就用黎買野!! 哈哈!! 真係好好笑!!! 早知Brian 會比錢我, 我就唔講去行超市喇!! 我就話去行名店喇....哈哈!!!

         其實, 我去超級市場都無咩特別野要買, 我都係純水行下, 而且, 我去依間超級市場唔係一般買餸啲超市, 依間超市叫Superstore, 除咗有食物賣之外, 仲有時裝, 香水, 床上用具, 電器, 廚房用品, 家具, 文具, 什至有埋醫生處方啲藥物賣添!! 有如一間百貨公司!! 所以, 見經開就自己行下, 有時一個人行依啲商店比較自在!! 因為男士不喜歡係商店上萬無目的左行右行!!! 哈哈!!  但我就喜歡抱住自在心情行街, 有時從中發現到一啲產品, 會記住腦海裡, 到需要買時, 就知道邊道有得買!!! 方便好多!!

依間就係Superstore...我行咗香水部,廚房電器 and 文具部...我係文具部仲見到Hello kitty 填色簿...哈哈!! 但我去到時裝部啲人話,唔影得相, 所以,無影到時裝部!!


         無想到Brian 交易電話這樣快, 我都係睇咗文具部, 香水部, 廚房電器部 and 少少時裝department,  Brian 就黎接返我去食野...最後, 我咩收獲都無!!哈哈!!   Friday Dinner, 就同Brian 去咗食chinese 野...去食粥粉麵囉! 我依排出街都係食chinese 野食多!! 真係好耐都未試過出街用刀叉食野喇!! 哈哈!!

Friday dinner 食咗魚片皮蛋粥, 椒鹽鮮魷, and 斑腩炒河


     由於, Friday 所以食完飯唔想返屋企, 而且, 對我黎講... 無甜品點叫完美!! 所以, 我就提議Brian 同我去食意大利雪糕做甜品!!  我好耐無幫襯街啲雪糕店,  點都要幫襯下!! 遲啲冬天黎, 食雪糕就無而家咁舒服喇!! 點知Brian 食雪糕時, 都要抱住意大利人嘅習慣!!! Brian 企係雪糕店啲bar 臺度飲Espresso...Brian 自去完意大利...就話飲Espresso 好舒服!!!但我覺Espresso 苦, 我都係食意大利雪糕算喇!!

意大利雪糕 (Gelato) and Brian 嘅 Espresso


7 comments:

  1. Superstore真係有好多野買啵,好似我哋呢邊既吉之島咁~~~
    [版主回覆08/22/2008 05:09:00]V&M:   係呀!!係呀!! 你講開..我先醒起, 依間superstore 似香港啲吉之島囉!! 但當然我依邊間superstore多數都係賣美國and 加拿大貨喇!! 哈哈!

    ReplyDelete
  2. 香港整返一間就好了!~
    [版主回覆08/22/2008 05:11:00]小威威:   其實,香港都幾多商店, 而且, 交通方便, 去邊度買野都得!! 但我依邊交通唔太方便, 所以, 越黎越多依啲store 出現, 去一個地方可以咩都買晒!!

    ReplyDelete
  3. 我都好想食粥呀~
    [版主回覆08/22/2008 05:13:00]睛天娃娃:   你自己煲or 你都就返香港, 朝朝起身同你daddy 一齊食粥當breakfast 囉!!好快喇!! 你就返H香港!!

    ReplyDelete
  4. Lets go to Yorkville next time
    [版主回覆08/22/2008 05:14:00]Kitty:   Yorkville ...啲野好貴架!! 要等出糧先去得喎!!哈哈!! 但去Yorkville 做咩呀?? 個樹有平野咩?哈哈!!

    ReplyDelete
  5. THX!!
     
    [版主回覆08/23/2008 13:58:00]小文:   You're welcome!! 我以前啲網誌比較多icons 架!! 我而家已經懶咗, 無玩喇! 哈哈!!

    ReplyDelete
  6. 今日我既 friday 都好輕鬆啊....
    HK 打風啊... 唔駛番工 多日假期
    [版主回覆08/23/2008 14:00:00]畫:   無端端多日假...你有無攪亂個廚房呀!! 哈哈!! 我意思係..你有無整啲野食呀?? 突然間有日假..而且, 仲要係星期五...可以變咗一個長周末喇!!

    ReplyDelete
  7. 呢間superstore又真係好大, 我諗真係可以叫一間mall呢.......有齊各樣用品, 正如我哋有d大型商場, 入面都係有各樣嘢買, 地庫就係超市, 但通常呢d店買既嘢係貴d架~~~
    係囉, 你呢排係咁食中國菜既......可能係覺得好食, 就成日都話去食都唔定呢~~~~
    我有時都鍾意苦苦地既咖啡架, 都幾得意
    [版主回覆08/30/2008 04:05:00]細細粒:   ~依間superstore, 真係咩都有....去一個地方就買到所有野, 唔洗周圍走...而且, 我依邊一個地方去另外一個地方比較需要長時間先到達...所以, 我依邊越黎越流行依啲superstore. 最特別係依啲superstore 嘅價錢仲比出面平啲啲架!!! 可能薄利多銷喇!!同你形容香港啲大型商場相反!!   ~早排Brian 去歐洲, 無機會食chinese 野, 所以, Brian 一返黎加拿大, 就成日想食chinese 野喇!! 不過, 我又無所謂....因為我乜都食一餐,哈哈!!   ~而飲咖啡, 我都係出黎做野先開始飲...初頭都係怕苦, 但後尾慢慢試下, 就會飲...但太濃嘅咖啡,我仲未飲得...好似Espresso﹐我仲未接受到!!

    ReplyDelete